Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Enkelt, vi är klara med alla utbildningar, har fast jobb sedan urminnes tider & bara håvar in stålarna var månad... blir rätt så mycket tid över på kvällar & helger då!

Instämmer med skruvis
Samt att man sitter framför flertal olika plattformar 7 dagar i veckan och några ligger online med ISP 24 timmar/året runt.

Permalänk
Medlem

19

Visa signatur

• i9 10900k @ 5.0 Ghz • 64GB Ram • Nvidia 3080 • 1tb Gen4 m2 •
Nzxt S340 Elite • Windows 11 • 3440 x 1440 •

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Instämmer med skruvis
Samt att man sitter framför flertal olika plattformar 7 dagar i veckan och några ligger online med ISP 24 timmar/året runt.

Hehe, samtliga datorer inom Tetra Pak är uppkopplade 24/7.

Visa signatur

ASUS Prime RX 9070 XT 16GB OC | AMD Ryzen R7 5700X3D | Noctua NH-D15S | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury 2x16GB 3600 CL 16 Renegade | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Corsair Frame 5000D | Xiaomi G34WQi | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair HS65 |

Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Hehe, samtliga datorer inom Tetra Pak är uppkopplade 24/7.

Samt även inom Sec.Larmcentral

Permalänk
Entusiast

19, men varit medlem sedan 2001. så några år på nacken har jag

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Firkraag]
19, men varit medlem sedan 2001. så några år på nacken har jag

nja.. 2002 för att vara petig

Permalänk
Medlem

Jag är 14 och har vart medlem sedan 2004

Visa signatur

Fractal Design Define R3 | Intel Core i5 2500K | Gigabyte P67A-D3-B3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | EVGA GeForce GTX 560Ti 448 Core FTW | Samsung SSD 830-Series 128GB

Permalänk
Medlem

har varit en grov innesittare sen i slutet på 2004. Blir 19 om nån månad. Går ur gymnasiet. Oviss framtid, hemköp är ett alternativ ett år framåt.

Visa signatur

Sys 1 AMD Phenom II x4 965 BE @ 4.1 Ghz | Asus M4A89GTD PRO | XFX Radeon HD 6870 x 2 Crossfire | Corsair XMS3 8 GB | Intel 520 SSD 120GB | Fractal Design R2 Titanium | Logitech X-530 5.1
Sys 2 Intel Quad Core Q8300 @ 3,1 Ghz | ASUS P5QL PRO | Gainward 275 GTX | Corsair Dominator CM2X 8500 4GB | WD Raptor 150 GB |

Permalänk
Medlem

Är 22 år (snart 23), har varit medlem sedan september 2004....

Har knappt tid att vara här mer då jag jobbar inne i malmö numera och därför tvingas pendla rätt långt.

Permalänk
Medlem

14, och stolt över att inte vara en äcklig supande fjortis.

Visa signatur

AMD Athlon Venice 3200+, Asrock MATX ALI1689 SATA / Raid / Lan,
512MB DDR PC3200 400MHz x 2
Sapphire x1600pro 256mb AGP, 40gb 7200rpm, 200gb 7200rpm

Permalänk
Avstängd

23, medlem sedans den blå tiden. Då dom stora debattörerna var Petro och TM.

Permalänk
Permalänk
Medlem

17, varit medlem sedan början av 2004.

Visa signatur

Apple Macbook Pro

Permalänk
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taclite

Luktar lite avundsjuka där
Förresten vill jag bara påpekaatt fjortis inte har någonting med åldern att göra, utan hur man beter sig. Finns 25åringar som lätt skulle passa in under benämningen fjortis. Nu råkar det bara så att den mentaliteten man menar med uttrycket oftast brukar påträffas i 14-18års åldern.

Visa signatur

- We are an army of dreamers, and therefore invincible. How can we fail to win, with this imagination overturning everything. - Subcomandante Marcos

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

18, 19 den femte mars, känns faktiskt deprimerande. Förresten, nån som ska göra lumpen snart ?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

17... Ser inte mig själv sitta här när jag är 25+. nån annan tonåring som tror sig sitta o hänga här vid 25+?

Visa signatur

i5 4670K, 16GB ram, 1070GTX

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xeter
17... Ser inte mig själv sitta här när jag är 25+. nån annan tonåring som tror sig sitta o hänga här vid 25+?

Tycker det ser ut som att du ser ner litegrann på ditt egna intresse. Inte vågar stå för det riktigt.
Dom som byggde datorer 1998 bygger datorer ännu 2006. Så om du gör det idag men inte 2014 är du nog ganska onormal.

Permalänk
Medlem

Morr...

Min första dator blev min när jag var 14 (C64...vila i frid.).
Har då & då haft mycket med datorer i jobbet/utbildningen att göra. (Fake-prod.tekniker.)
Nån som minns när AST-datorer var häftigt?

Jag tycker fortfarande att det är askul och hoppas att det består och det står JAG för.
Man hänger inte med i utvecklingen om man inte lär sig av andra som kan mer.
Det här är ett bra hak på nätet att göra precis det & därför hänger jag här. Punkt.

Mvh

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Tycker det ser ut som att du ser ner litegrann på ditt egna intresse. Inte vågar stå för det riktigt.
Dom som byggde datorer 1998 bygger datorer ännu 2006. Så om du gör det idag men inte 2014 är du nog ganska onormal.

Nej, det var inte riktigt så jag tänkte. Utan ser mig själv ha annat för mig som Fru, barn och villa som måste skötas om och tror inte mitt behov av dator kommer ha samma inflytande då som den har idag. Ser absolut inte ner på det utan älskar det som är nu men som sagt så tror jag annat kommer in i bilden vid den åldern än att sitta vid datorn/Fila/Pilla och byta till bättre delar.

Visa signatur

i5 4670K, 16GB ram, 1070GTX

Permalänk
Avstängd
Citat:

Nej, det var inte riktigt så jag tänkte. Utan ser mig själv ha annat för mig som Fru, barn och villa som måste skötas om och tror inte mitt behov av dator kommer ha samma inflytande då som den har idag. Ser absolut inte ner på det utan älskar det som är nu men som sagt så tror jag annat kommer in i bilden vid den åldern än att sitta vid datorn/Fila/Pilla och byta till bättre delar.

Haha... Ja personligen så vill jag också köpa villa, hund, volvo och fru. Men jag har inga planer på det tills jag är 25. Tiden rinner iväg. Du vaknar upp imorgon och inser att du är 25 och inte kommit så mycket längre i dit liv. Det där hör 30+ till. Villan kommer väl vid 35+.

Permalänk
Medlem
Citat:

Det kommer in annat i bilden. De går som tur är & lägger sig allihop så man får pilla på datorn ifred.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -Boris-
Haha... Ja personligen så vill jag också köpa villa, hund, volvo och fru. Men jag har inga planer på det tills jag är 25. Tiden rinner iväg. Du vaknar upp imorgon och inser att du är 25 och inte kommit så mycket längre i dit liv. Det där hör 30+ till. Villan kommer väl vid 35+.

Hehe...ska du köpa dig en fru? Lycka till med det.

Mvh

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av getskägg
Hehe...ska du köpa dig en fru? Lycka till med det.

Mvh

Sa det med meningen.

Permalänk
Medlem

Vad är det intressanta med ålder? Det är vad man har innanför skallbenet som räknas, inte hur gammalt det är.

Visa signatur

Jag tänkte skriva något klyftigt här

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag började inte "hänga" här förrän runt 25+... och jag blir bara nördigare med åren

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taclite

Fjortis har inget med ålder att göra, den äldsta fjortis jag känner är 40+ och den yngsta runt 10. Båda är på min Sambos sida av släkten kan nämnas hehe.

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

15 friska år av datorer och teknik

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk

18 nu men var 14/15 när jag börja flumma runt på forumet..

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

beror ju helt på hur utvecklingen innom datorvärlden fortskrider... fortsätter det i den riktning som den är på väg nu så tror jag nog att jag kommer att kolla här efter tips och information när jag är 25 lika ofta som nu. (18)

Visa signatur

Citera mig! ananrs hittar jag inte tillbaka!