vilket mönster på fönstret tycker ni jag ska ha?

Permalänk
Proffsmoddare

vilket mönster på fönstret tycker ni jag ska ha?

tjena , jag har haft lite funderingar på att sätta in fönster på min chieftec mesh

men har inte lyckats bestämt mig för hur det ska vara format. Så nu vänder jag mig till er...här kommer lite förslag från mig...vilket tycker ni är bäst?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1an såg bäst ut av dom tre

Visa signatur

Pennywise: Beep-beep Richie!

Permalänk
Medlem

jaa.. 1 är ju softast.. inte för mycket kraffs!

Permalänk
Medlem

Tycker oxo 1:an...Kanske en snygg gravyr över ?

Visa signatur

Mom! KDE and GNOME are fighting again! And Linus is taking KDE's side!
If you kids don't shut up, you're going to go to bed without your supper!

Permalänk
Permalänk

1an.. men se till att få fästen för någon 120mm fläkt framför hdd´na

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ubbe_wee
Tycker oxo 1:an...Kanske en snygg gravyr över ?

mm..fundera på de..har graverat denna här

på ovansidan så de lär bli nått i samma stil

de sitter redan 3 st 90mm på andra sidan vid hårddiskarna thunderinternet

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker definitivt 2'an, fast ända upp i överkant också. Det är fult med fönster där man inte ser hea vägen upp, och varför ska man se hårddiskracken som på nr1?

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ekner
Jag tycker definitivt 2'an, fast ända upp i överkant också. Det är fult med fönster där man inte ser hea vägen upp, och varför ska man se hårddiskracken som på nr1?

okej...kul med lite olika synpunkter...fortsätt rösta

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag tycker 2:an, då slipper man se hårddisk racket, också bra att du slutar vid handtaget, oftast inget kul att se där uppe ändå. Sen på 2:an får du ju kylning till hårddiskarna också. Så 2:an blir nog bäst både praktiskt och estetiskt

Visa signatur

Corsair Obsidian 550D - Gigabyte Z68X-UD3H-B3 - Intel Core i5 2500K @ 4,4 GHz - 8GB Corsair Vengeance 1600MHz LP - Asus Radeon HD7870 2GB DCUII - OCZ Agility 3 120GB SSD - Seagate Barracuda 1TB 7200rpm 64MB - Fractal Design Tesla 650W 80+ - Fujitsu SL23T-1 LED - Logitech diNovo Edge & Logitech Performance Mouse MX

Permalänk
Medlem

Jag tycker helt klart 2:an! ser snyggast ut då man inte ser överdrivet mycket av hddracken samt att du får in lite luft där!

Visa signatur

| MSI P55-GD65 | | Intel i5 750 @ 3Ghz | | 8GB Corsair Vengence 1600Mhz CL9 | | XFX Radeon 7970 Black Edition @ 1Ghz |
| Corsair 620W | | Antec P182 GunMetal |

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

2an FTW

Visa signatur

Antec SLK3000B: AMD Athlon XP 2500+ Barton <> 512 MB RAM <> GeForce FX5700 <> 160GB Maxtor
Gallerier: Gravyr <> Kabeldragning

Permalänk
Proffsmoddare

tyckte din 2:a såg bäst ut av dom 4 iaf..men vet inte riktigt vad jag ska välja så rösta på alla glada :D( och sura )

Visa signatur
Permalänk

Skulle inte ta någon Men det är ju jag

Permalänk

2an lätt! annars ser man bara hddracket.. usch

Visa signatur

TRöTT På iNGET TRöTT På ALLT

Permalänk
Proffsmoddare

jag tror jag ska köra på 1:an iaf..den e min favvo :D..så blir nog att köpa lite plexi på torsdag

Visa signatur
Permalänk

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ta 2:an fast enligt mig tycker jag att du tar och skissar upp fler ^^ och sen så får vi rösta men det är var jag tycker :P:D

Permalänk
Medlem

3 an hadde varit coolast om du hade satt in diod fläktar

Visa signatur

Vattenkylt SilverStone FT02B, i7 2600k, Asus P8Z68 Deluxe, Corsair AX 850W, Corsair 16GB VENGEANCE BLUE, Asus GTX 570 SLI, Asus Xonar Essence STX, OCZ Vertex2 60GB, WD Black 1TB, 2x WD Green 2TB, 2x Seagate 500GB.

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bondepojk
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej, ta 2:an fast enligt mig tycker jag att du tar och skissar upp fler ^^ och sen så får vi rösta men det är var jag tycker :P:D

:P...får se hur de blir...men de lutar fortfarande åt 1:an

Visa signatur
Permalänk

jag tycker 2an då slipper man se hdd o allt de;)

Permalänk
Medlem

jag röstar på förslag 2...är fult med för stora fönster

Visa signatur

Jag tar väl en kaka, jag tar kanske två
gamertag: http://card.mygamercard.net/SV/aj203.jpg

Permalänk

2:an med modifikation så man slipper se hd-racket, och ända upp som vissa vill påstå är snyggt vettefan om jag hade gjort då det enda man ser där är juh nätaggets och rommarnas sidor... Har redan gjort en variant på 2:an fast med luftflödeshål nere i kant...

Visa signatur

Går allt hur bra som helst beror det oftast på att man har missat någonting...

Permalänk
Medlem

2:an Sedan gör du en inbyggnad av gallret i framkant (som någon här på SweC hade gjort, om någon vet vad jag merar länka gärna till det bygget, det satt grönt el. rött lyse bakom) och sätter lyse bakom

Visa signatur

Min hemsida med galleri
[Tell me, and I forget. Show me, and I remember. But let me do, and I understand]
Hur hittar man saker på internet? Jo klicka på länken!

Permalänk
Proffsmoddare

värkar som att alla är för 2:an ..så ska ta mig en funderare imorron

Visa signatur
Permalänk

Jag tycker också 2:an. Diskarna är inte så intressanta att titta på om det inte är en fileserver med 5 TB disk.

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |

Permalänk
Medlem

Om du ska köra på #1 tycker jag du ska måla hårddiskracket svart! Annars kommer det bara bli fult med den datorplåtgråa färgen som "skymtar"

Visa signatur

Silvertejp, silvertejp!

Permalänk
Medlem

jag skulle ha gjort fönstret smalare mot bak kant då man kanske inte har nån nytta av att se hdd racken .. bara en tanke

Permalänk
Medlem

2an var snyggast..

Permalänk
Medlem

Om du bryr dig om ljudnivån är det då inte så smart att ha ett galler framför hårdiskarna som på 2:an. Ett fönster istället för ett galler skulle vara fint. Men jag tycker att du ska göra det lilla fönstret lika långt som det andra.