Planerat driftstopp utav SweClockers.com

Permalänk
Melding Plague

Planerat driftstopp utav SweClockers.com

Planerat driftstopp utav SweClockers.com <small class="small">fredag 28 april av <a href="mailto:edin@sweclockers.com">Edin</a><br /></small>
Vi har ett inplanerat driftstopp under fredagen samt helgen vilket betyder att de flesta avdelningarna på SweClockers.com kommer att vara avstängda under denna period. Vi räknar med att vara tillbaks under måndagen.<br /><br /><b>Planerad nertid ca 19.00</b>.<br /><br />Ha en trevlig valborg!<br />Mvh, redaktionen på SweClockers

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Gissar på att ganska många ljuder som Luke Skywalker i starwars nu. *hehe*

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Varför driftstop? 8)

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 4080 Super 16GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 4TB SATA SSD = total 16TB SSD + Seagate IronWolf 10TB internal HDD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB
Skärmar: ASUS PG32UCDM 32" 4K OLED 240Hz, Acer Predator XB323UGX 32" 1440p 270Hz
Foto:
Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk

NEJ! vad ska jag nu göra i helgen

Permalänk
Medlem

Skulle vara intressant med lite mer information, t.ex. om ni ska byta hårdvara, byta forumsmjukvara (tidigare tråd i Programmerig - Webdesign - Grafisk desig), byta server eller helt enkelt fixa säkerhetsuppdateringar.

Visa signatur

Hacking hasn't been this easy since the axe was invented. - Tomshardware

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Krydda_08
Varför driftstop? 8)

Det är superhemligt, än så länge! Vi får se vad vi kan ådstakomma under helgen!

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk
Medlem

ja det skulle vara trevligt att veta orsaken

Visa signatur

Har sålt min speldator :)

Permalänk
Medlem
Permalänk

Säkert nytt forum? Kommer ÖÄ tillbaka!?

Permalänk
Medlem

Vad ska man då göra i helgen?

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Geeks
Grundare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av iTohC
Skulle vara intressant med lite mer information, t.ex. om ni ska byta hårdvara, byta forumsmjukvara (tidigare tråd i Programmerig - Webdesign - Grafisk desig), byta server eller helt enkelt fixa säkerhetsuppdateringar.

Yes, vi får bli bättre på det i framtiden. Vi kommer tyvärr inte att byta forumet än, men under året så kommer även det att göras.

Visa signatur

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Permalänk

När stänger ni ner då? Blir det när du svarat klart på alla dumma frågor i denna tråden? För då måste vi ju försöka hålla liv i den, med fler dumma frågor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av persson78
När stänger ni ner då? Blir det när du svarat klart på alla dumma frågor i denna tråden? För då måste vi ju försöka hålla liv i den, med fler dumma frågor.

Om du läst i forumet så kunde du sett detta ang tid.

http://forum.sweclockers.com/announcement.php?s=&forumid=2

Visa signatur

(: pɐʞɔolʞ ⇂⇂`ᄐ sʍopuıʍ ålq uǝ

Permalänk
Medlem

De kanske byter design!!?

Permalänk
Musikälskare

Ingen valborg då...

TACK !

edit: nej jag är inte så patetisk, ska grilla med polarna

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Neeej, ni får inte, Vad hade ni tänkt att jag skulle göra hela tiden medans ni är nere???? Ni får i alla fall se till att ni länkar till lite rolig läsning eller liknande medans ni är nere!

Visa signatur

Avatarkreds till: http://imgur.com/HOxIL
Alakai säger: Ryssen skrattar. Norrland hembränner på uppdrag av regeringen. Sälar dör i blyförgiftning, fulla och glada. Förvirringen är total. Kungen är nöjd.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fraggel
Om du läst i forumet så kunde du sett detta ang tid.

http://forum.sweclockers.com/announcement.php?s=&forumid=2

Har bara kollat senaste inlägg, så jag har missat dem. De kunde ju skrivit tiden i nyheten med.

Permalänk

Undra om "driftstoppet" har något att göra med "3 dagar kvar" nedräknaren på förstasidan?

Permalänk
Medlem

Kan vi inte rösta om det?

Permalänk
Medlem

Äh! .. dom har säkert bara blivit uppköpta av EA eller nått

Visa signatur

System:\Dator\Spel>2600k¤5ghz_-_32Gb_-_MSI_3070.exe
System:\Dator\Lab>RaspberryPi_4_-_8Gb.com

Permalänk
Medlem

Dom ska ju ut å supa förstår ni väll =P

Visa signatur

*AM3 X3, Gtx 560ti, 8gb corsair DDR3 1333mhz*
http:///

Permalänk
Medlem

Forumbyte väl?

Är ju 3 dagar kvar på countern så.....

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Edin
Det är superhemligt, än så länge! Vi får se vad vi kan ådstakomma under helgen!

Men HALLÅ! Så kan man ju inte säga!

Vi har rätt till att få veta vad som händer!

Det här är ett andra hem för många bara slänga ut oss under en hel helg?! DET GÅR JU INTE!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av calle_kanon
Undra om "driftstoppet" har något att göra med "3 dagar kvar" nedräknaren på förstasidan?

Nej den räknar ner till man får ta en sup

Visa signatur

Alienware 15R3, 7820HK, 16 GB DDR4 2667 MHz, 1080 Max-Q, 512 GB SSD + 1 TB 7200 RPM, 15.6" 120 Hz TN+WWA G-Sync, Killer 1550

Permalänk
Medlem

Dom ska lana hela helgen med servrarna ju!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheShaman™
Men HALLÅ! Så kan man ju inte säga!

Vi har rätt till att få veta vad som händer!

Det här är ett andra hem för många bara slänga ut oss under en hel helg?! DET GÅR JU INTE!

Du kan alltid besöka vår irc-kanal #sweclockers.com på Quakenet.

Permalänk
Medlem

Dör jag av alkoholförgiftning eller liknande i helgen ska jag skylla på swec Vad ska man nu sysselsätta sig med? =/

Visa signatur

Erfarenhet är något man får precis efter man hade behövt det.
http://files.upl.silentwhisper.net/upload2/regel7.png

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Geil
Dör jag av alkoholförgiftning eller liknande i helgen ska jag skylla på swec Vad ska man nu sysselsätta sig med? =/

Precis nån måste ju sysselsätta mig annars kanske jag rent av sätter fot utanför ytterdörren, går till en klubb och får med mig hem en tjej *skakar av bara tanken*

Visa signatur

MSI MPG X870E Carbon WiFi| AMD Ryzen 9 9800X3D@5,4 GHz locked| MSI MAG Coreliquid A15 360| WD Black SN850X 1TB + WD Black SN850X 2TB| Corsair Vengeance, DDR5-6600 64GB (2 x 32GB) @6400MHz CL 30-37-37-50| MSI RTX 4090 Suprim X| Asus ROG PG32UCDM QD-OLED| MSI MPG A1000G PCIE5 1000W| Lian Li O-11 EVO|

Permalänk
Medlem

Happ får göra som alla andra vakna upp med en blomma på magen, helt lerigt i hela lägenheten efter en hårt valborgs SKÅL då.

Visa signatur

| AMD 5700X3D | ASUS PRIME B550-PLUS | Corsair 32gb 3600MHz | PowerColor Radeon RX 7900 GRE Hellhound | Asus TUF 1000w | Noctua NH-D15 | Corsair Carbide 600Q | | En HTPC

Permalänk

Spännande, trevlig valborg till alla Sweclockers-administratörer också!