Permalänk
Medlem

tyck inte jag är nobig nu men jag har aldrig riktigt fattat vad AA är

Visa signatur

[Moderkort: Asus TUF X570-Plus Gaming] [Nätagg: Corsair AX 750W]
[Minne: G.Skill Trident Z Neo DDR4 3600MHz 2x16GB] [Grafikkort: ASUS RTX 2070S]
[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

En grafik inställning som rättar ut alla kanter i spel, alltså ser du inte lika mycket sågtänder på tex en fyrkan som du gör om du kör utan detta på.

EDIT: Hoppas denna hjälper

Du ser att på en av bokstäverna så är kanterna runda och jämna, på den andra är dem hackiga.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tinyfish
Om man beställer spelet från Webhallen så borde man få hem det redan på tisdag-onsdag nästa vecka, glatt att man är ledig från skolan torsdag och fredag nästa vecka.

Blir nog en riktig Hitman weekend ;D

Snarae ons-tors efter som det släpps på fredgen. Sätter en spänn på Torsdagen.

Permalänk
Medlem

Torsdag är ju röddag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Torsdag är ju röddag.

Men posten kommer änndå.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dvärgen
Men posten kommer änndå.

Posten leveras ej på röda dagar.

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pikopiko
Posten leveras ej på röda dagar.

Min gör....I hemlighet. ok jag hadde fel

Permalänk
Medlem
Citat:

En grafik inställning som rättar ut alla kanter i spel, alltså ser du inte lika mycket sågtänder på tex en fyrkan som du gör om du kör utan detta på.

EDIT: Hoppas denna hjälper

http://www.highlands.edu/irc/distlrn/textdesi/antialias.gif

Du ser att på en av bokstäverna så är kanterna runda och jämna, på den andra är dem hackiga.

tinyfish jaha är det när man höjer upplösningen i spel eller?

Visa signatur

[Processor: AMD Ryzen 7 3700X] [Hårddisk: Corsair Force Series MP510 960GB + SSDs + lagringsdiskar]

Permalänk
Medlem

Nej, högre upplösning är inte AntiAlias men det jämnar ut kanterna ganska mycket det också.

Spelade föresten Hitman: Codename 47 nyss och märkte hur grymt spelet är även om det är skitgammalt. Som vi alla sett så har vegetationen i Crysis fysik, men det har det även i Hitman, löv och buskar rör sig om man går in i dem på jungel banan

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, högre upplösning är inte AntiAlias men det jämnar ut kanterna ganska mycket det också.

Spelade föresten Hitman: Codename 47 nyss och märkte hur grymt spelet är även om det är skitgammalt. Som vi alla sett så har vegetationen i Crysis fysik, men det har det även i Hitman, löv och buskar rör sig om man går in i dem på jungel banan

men hur ändrar man AA då måste veta behöver lite mindre kantigt på vissa spel

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det finns inte som inställning på alla spel, men du kan forcera ditt grafikkort att använda AA i egenskaper.

Permalänk
Medlem

en guide hur jag kommer dit jag kan forca ja gkan överklocka men skriv typ var i egenskaper tex egenskaper>innställning>.....>.......>..... du fattar för jag hittar det inte

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Egenskaper-Inställningar-Advancerat-Geforce 6600 tabben-Prestanda och Kvalitets inställningar- Kantutjämningsinställningar (Antialiasing Settings)

Visa signatur

Arf arf!

Permalänk
Medlem

jag hittade det vad ska man ha det på isåfall? typ 2x eller 2xq elelr högre

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ju högre desto bättre ser det ut men det sänker prestandan ruskigt mycket på Geforce kort, du får väl prova dig fram men 2x ser nog bra ut tycker jag =D

Permalänk
Medlem

ok takc men låt oss nu diskutera hitman blood money igen.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Right, någon som förbokat spelet ännu?

Permalänk
Medlem

nej jag förbokar aldrig köper direkt när det kommer ut bättre så tycker jag ah men nu måste jag sova ses

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag föredrar förbokningar, då spelet ofta kommer några dagar före release och det känns riktigt juligt att få hem ett paket med ett spel som man aldrig sett förut. Fast denna gången har jag mycket ont om pengar och får inget sommarjobb, därför blir det nog inget köp

Permalänk
Medlem

synd för dig jag har elafall råd men du kan ju köpa spelet när du fått ihop lite pengar eller när det sänkts i pris.snark nu ska jag sova ses imorgon zzz

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Iofs har jag råd men jag vill spara till en ny dator i höst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Right, någon som förbokat spelet ännu?

Ja. Sen 1½ månad tillbaka.

Permalänk

Detta verkar intressant, Collectors Editon:

http://shop.game.net/ViewProduct.aspx?cat=10349&mid=325939

Visa signatur

Den som spar han har

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BonBonzon
Detta verkar intressant, Collectors Editon:

http://shop.game.net/ViewProduct.aspx?cat=10349&mid=325939

Jag hehe, får 2 kopior gratis, collectors verkar verkligen häftig. Härlig blodröd färg.

Vi har börjat få recensioner nu, det som är intressant är att de berättar om en mängd saker som jag inte har provat i spelet ännu. Det är nästan så att jag känner wtf kan man göra så också! Tex så hade jag inte märkt att man kunde skjuta sönder lås på dörrar, he hagelbössa borde vara cool om man springer att blåsa upp dörrar med. Ska prova det imorgon. Det finns också ett first person läge som jag inte heller märkt (jag har ju ingen manual).

Jag skulle avråda från att läsa recensioner så mycket för de har för många spoilers. Pc Gamer berättade en mängd lösningar till olika problem i spelet vilket ju inte är så kul.

Själv skulle jag vilja spela på högsta svårighetsnivån, men vill helst inte spela om halva spelet (jag provade spela lite på de första banorna och de var ju liksom inte enkla bara för att jag klarat dem innan, spelet ändras rätt så mycket från gång till gång).

Förresten på E3 hade de en ELVA meter hög affish med Hitman. Den stod som ett monument över hela hallen.

/A

Permalänk
Medlem

Kommer Collectors Edition att släppas i Sverige?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zion
Kommer Collectors Edition att släppas i Sverige?

Det tror jag, men säkrast är kanske att beställa på nätet.

/A

Permalänk
Medlem

Xbox 360 eller PC version, Xbox 360 eller PC version, Xbox 360 eller PC version, Xbox 360 eller PC version????

Vilket dilemma

Permalänk
Medlem

Xbox versionen ska vara väldigt bra. Tycker du om att spela på Xbox är nog den den trevligaste versionen

/A

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pelle!123
Demo på måndag kl18
http://www.gamespot.com/promos/2006/hitman-demo/index.html?ta...

De "riktiga" banorna är 10ggr bättre enligt mig. Som tutorial är banan dock ok.
/A