Började spela Diablo II på Battlenet

Permalänk

Började spela Diablo II på Battlenet

Tjenare.

Det är så att jag har påbörjat en Smite-Paladin på Battle.net.
Jag undrar om det är någon som har lite lagom bra noob-gears som ligger och dammar. Är i behov av det mesta

Är lvl 17 Paladin. på Act II.

Sen vill jag ju inte att denna tråden bara ska handla om tiggeri, utan undrar också om någon här har erfarenhet av Smite-paladinen. Läste en FAQ där det står att de är mycket bra tankar och bra i 1 mot 1 PvP. Det är ju det jag är ute efter

Permalänk
Medlem

Kommer när jag spela Diablo 2 som besatt i 3-4 i streck, fast nu går jag i väntans tider på Diablo 3 så nu får WoW va i centrum. Men tyvärr gav jag bort allt mitt till en polare för någon vecka sedan som nygligen blev hackad ovanligt nej vilket är synd. Annars är ett val att starta en sorc och sedan köra en massa Mep/Pindel runs känns dock som att mep ger mer EQ på kortare tid.

Kan ochså tipa om www.d2jsp.com en sidan där finns massa guider samt ett forum där du kan trada med såkallade "Forum Guld"

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk

sjyst, tack för tipset. Men vilken typ av Sorc ska man vara då?

Permalänk
Medlem

Som MF:are skulle iaf jag kört på en blizzard och dens synergier, du kan lika gärna köra max på warmth eftersom du denna ska användas för MF. Sen kan du skaffa dig kanska hyffsad EQ på d2jsp du får bland annat en shako för några enstaka forum guld.

Visa signatur

9800X3D - 4090 FE allt vattenkylt.

Permalänk

kk, låter trevligt.

Såh, någon som har lite unique gear till övers som en lvl 17 paladin kan använda sig av?

Permalänk
Medlem

Skulle precis säga att det inte går för att mina antagligen är soulbound men vidare eftertanke tror jag att mitt d2 acc har försvunnit, annars hade du kunnat ärva det

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem

fan vad grymt det verkar att vara med en valuta i D2, synd bara att jag inte har tid att spela, men den är trevligt att läsa på tradingforumet medans man farmar i WoW.