Permalänk
Medlem

snabb fråga om steam

tja. jag tänkte skaffa dod:source men jag har inte half-life2. går det bra utan det eller måste jag köpa det med?

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Nej, du behöver inte ha hl2 för att kunna spela dod source.

Men frågan är nu, är du verkligen säker på att du vill köpa dod source?

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem

lite sugen, gillade vanliga dod så

Visa signatur

macbook, vista 64bit på q6600, Saphire hd4870 1 GB, CORSAIR 4GB DDR2 XMS2, ASUS P5Q PRO P45, CORSAIR HX 520W

Permalänk
Medlem

Första DoD var hur kul som helst

Dock gillar jag inte DoD: Source

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

ok, finns de inget demoliknande man kan testa?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Det är helt klart värt att köpa dods. Spelade dod tidigare men efter att dods kom så är det bara det som gäller! Rekommenderas varmt!

Appropå dods, nån som provat PRODOD?

Permalänk
Medlem

vad är prodod?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f|lle
lite sugen, gillade vanliga dod så

Många som gillar vanliga dod hatar dod source, och ska jag vara helt ärligt så suger spelet riktigt hårt...

Visa signatur

[Intel Dual Core 6420 @ 2,13GHz || 2048 DDR2 || ATI Radeon x1950Pro || MX518 || Koss SB45]
[iAudio U3 1 gb + Sennheiser CX-300]
daVanii på PSN

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av f|lle
vad är prodod?

Prodod ska visst vara en mod till dods som ska få det att uppföra sig mer som dod 1.3.

Permalänk
Medlem

Finns det ingen demoversion av DoD:S? Visst, det går väl (?) att få tag i en ickelegitim version på närmaste filuthyrning men dock inget att rekommendera då du inte kan spela med någon

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd rensad*

Det är olämpligt att citera någon utan att skriva något i inlägget själv.

Permalänk
Medlem

gillar dod:s...köpte de i julklapp till mig själv i julas när ja väntade på mina päron skulle komma å plocka upp mig här hemma

Visa signatur

| Steam - Toivo |