Ska köpa nytt ljudsystem till datorn, men vet inte vilken jag ska välja.

Permalänk

Ska köpa nytt ljudsystem till datorn, men vet inte vilken jag ska välja.

Logitech Z-5500 eller Logitech Z-5400, vilken ska jag välja?

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem

jag har ett z-2300 paket till salu om du är intresserad

Visa signatur

Gammal gamer, numera mest jobb och farsa till nästa generation gamers 😀

Permalänk

Jag vill ha helst 5.1 ljud;) Annars så hade jag nog köpt det:)

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk

altså är datorhögtalare inne? fan 3000 för ett datorljud. satsa på riktiga grejjer ist på hifiklubben eller liknande. det är grejjer som håller måttet även med tiden så det är fan en vinst att köpa ett sådant.

Visa signatur

Denver HIFI-systems for the pro

Permalänk

Sry har inte jag råd med sånt

Visa signatur

Eeeeeeh.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Herr_Toalett
altså är datorhögtalare inne? fan 3000 för ett datorljud. satsa på riktiga grejjer ist på hifiklubben eller liknande. det är grejjer som håller måttet även med tiden så det är fan en vinst att köpa ett sådant.

Du kanske inte har lyssnat på ett Z-5500 system? Kan säga att där får du mycket för pengarna! Det är klart att du får bättre grejer på hifiklubben, men till 10 ggr priset. Frågan är om de högtalarna du får där är 10 ggr så bra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gRoom
Du kanske inte har lyssnat på ett Z-5500 system? Kan säga att där får du mycket för pengarna! Det är klart att du får bättre grejer på hifiklubben, men till 10 ggr priset. Frågan är om de högtalarna du får där är 10 ggr så bra?

Jo.. z-5500 är billiga, men man tröttnar ju snabbt på det oklara ljudet och massor av bas. Jag vet för det gjorde jag efter 3 månader. Nu har jag ett riktigt hembiosystem, jo ett billigt för att börja med, är ju student.. Men det är ju så otroligt mycket bättre än datorhögtalare..
Säger bara att det inte måste kosta 10 gånger så mycke eller vad du nu tror..

Permalänk

Han började prata om hifiklubben, och skall man ha nåt hyfsat där kostar det endel.