MMORPG Marknadsundersökning

Permalänk
Medlem

MMORPG Marknadsundersökning

*bort*

/tråd rensad av Najk

Permalänk
Medlem

naaaw, damn hade ni gjort detta i Stockholm så hade jag inte tvekat en sekund på det

Permalänk
Medlem

aj då, synd. men du kan ju alltid resa hit hehe, tror dock inte att lite käk o bio biljetter täcker resan

Permalänk
Medlem

jag skulle jättegärna vara med, men det är nog lite långt att resa för min del men jag ska kolla upp det illafall

Visa signatur

Xbox Live - Firaphex
Jag har inte alltid rätt, men jag utgår från det tills jag ser bevis på annat. Citera för svar
2008-06-18, Dagen då integriteten ställdes tå mot tå med maktmissbruket och förlorade.

Permalänk
Medlem

Verkligen värdelös ersättning, särskillt med tanke på vad ni troligen får för det hela.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av head
Verkligen värdelös ersättning, särskillt med tanke på vad ni troligen får för det hela.

Valet är fritt om man vill vara med att ta del i marknadsundersökningen. Värt att notera är att det är för er(spelarnas) skull som marknadsundersökningar görs, i syfte av att förbättra. Så se mer bio-biljetterna som en bonus

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MB™
Valet är fritt om man vill vara med att ta del i marknadsundersökningen. Värt att notera är att det är för er(spelarnas) skull som marknadsundersökningar görs, i syfte av att förbättra. Så se mer bio-biljetterna som en bonus

Haha, detta är så PR-sliskigt

Permalänk
Medlem

Vilken tid är det i så fall? Tänkte mest på att vissa kanske jobbar och så.
Låter intressant annars.

Permalänk
Medlem

åh fokusgrupp... Rätt schysst ersättning tycker jag, beroende på värdet av biobiljetterna.

Visa signatur

Antec Sonata, Antec 380W | A64 3000+@2200mhz, Zalman CNPS7000B-AlCu | MSI K8N NEO-FSR 250Gb Nforce3 | 1024 Corsair Value PC3200 2.5-3-3-8
| Galaxy Glacier 6800 GT 420/1130mhz | Hitachi Deathstar 160GB SATA | 19" Compaq

Permalänk
Medlem

Låter intressant, tyvärr så jobbar jag själv inom den branchen.
Vi brukar dock erbjuda lite mer i ersättning fast då är det ofta mindre intressanta ämnen
Sedan så är det ofta kul att göra transcriptet efteråt, lycka till

Visa signatur

"De omnibus dubitandum"

Permalänk
Hedersmedlem

*Låst och rensad*

Annonsering av denna typ får jag be trådskaparen vända sig till andra källor. Sweclockers är inte en platsbank.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600KF • GTX 1080 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X