Missa inte Amazon Prime Deal Days!

Dator på reparation, trasig när jag fick tillbaks den.

Permalänk
Medlem

Dator på reparation, trasig när jag fick tillbaks den.

Har haft min bärbara dator på rep för att skärmen glappade. Men nu när jag har fått tillbaks den så är plasten runt skärmen sprucken på ett ställe och sen finns det repor på ovansidan av locket.

Ska ju sälja datorn nu så det är ju lite trisst det här att den är sprucken och repig :/

Vad ska man göra?

Permalänk
Geeks
SweClockers

Kontakta reparationsstället o klaga?

*Flyttad*

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify) » Pappa till Moderskeppet 1–3 » SweClockers chefredaktör 2007–2015 (Team Jonas, Emil, Jacob och Ytterberg)

Permalänk
Medlem

Precis som xphaze skrev.

Kontaktade du ens dem innan du skapade tråden? Eller vill de inte ha något med problemet att göra?

Permalänk
Medlem

Har pratat med dom där jag lämnade in datorn men han visste ingenting och bad mig ringa igen på måndag då det skulle vara nån annan som visste mer om det där.

Så jag tänkte vad ni tycker, är det löjligt att lämna in den för såna små fel? Fasst jag tycker att om man lämnar in den på rep ska man inte behöva få en massa skavanker på datorn.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jadyy
Har pratat med dom där jag lämnade in datorn men han visste ingenting och bad mig ringa igen på måndag då det skulle vara nån annan som visste mer om det där.

Så jag tänkte vad ni tycker, är det löjligt att lämna in den för såna små fel? Fasst jag tycker att om man lämnar in den på rep ska man inte behöva få en massa skavanker på datorn.

Är det löjligt att klaga när ens saker går sönder under reparation?

Nej.

Är de ansvariga för skadorna så är det de som ska åtgärda det.

Permalänk
Medlem

DU ska ha en ny burk ja.. eller nytt chassi.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz