Gta 3 - Spelhjälp (Ny tråd = Varning)

Permalänk
Medlem

Gta 3 - Spelhjälp (Ny tråd = Varning)

Hur gör man för att komma ifrån polisen? Det enda sättet jag kommit på är att måla om bilen men det är som omständigt, finns det något bättre sätt?

Visa signatur

Ryzen 5800x, B450m Mortar Max | 32GB Crucial Ballistix Black DDR4 3200MHz | Asus Dual RX7800XT OC | Kingston KC2500 M.2 2TB | Crucial P3 2TB | Corsair RM650X V2 650W | Phanteks Eclipse P400A | LG 32UQ750P-W

Permalänk
Medlem

Om du bara har en stjärna brukar det hjälpa att bara köra o gömma sig o vänta nån minut. Men om du har många är det enda sättet jag vet att re-painta. Lite drygt, men så är det.

(Är detta en legal tråd egentligen?)

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Hedersmedlem

dazelous tråd får komma att bli officiell GTA3-tråd vad gäller problem i själva spelandet. Alla antydningar eller länkningar till GTA3-realterade piratgrejer kommer att straffas

Permalänk
Medlem

va? Vad kosnstigt... hehe....

Visa signatur

[ P4 3.2HTI 1024 PC3200 I 2x 200gb S-ATA Barracuda IV @ RAID0, 200gb Barra IV S-ATA 80gb barra IV IDE I NEC3510A I Gainward 7.1 I 9700 Pro I Samsung 17" 757DFX]

Permalänk
Medlem

man kan även spara spelet så blir man av med polisen. ställ bilen i garaget så blir den reparerade också

Visa signatur

Tidigare medlem i signaturgruppen militanta Appleanvändare

Permalänk
Medlem

Man kan juh alltid åka runt och samla upp "polisbrickor"... (blå grej med stjärna i). För varje sån så minskar din efterlysning med motsvarande mängd... Bekvämt.

Visa signatur

| Just det. |
|#8792xx | "Är man dum i huvet får hela kroppen lida" |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av JockeB
man kan även spara spelet så blir man av med polisen. ställ bilen i garaget så blir den reparerade också

Näe..dom väntar bara utanför... jag trodde också att den dom skulle försvinna så jag for in och då när jag kom ut igen så stod det 5 polisbilar på gården..

Visa signatur

And Jesus said "Come forth and I will grant you eternal life!" I came fifth and won a blender.
| MSI X99A Raider | i7-6850K | 32GB Corsair Vengeance DDR4 3000MHz | Palit GTX 1080 Super Jetstream | ASUS ROG Swift PG279Q |

Permalänk

ooppps

har problem med ett bankrån uppdrag på första staden. hittar aldrig re-paint :aren...

Permalänk
Medlem

Samma gata som han första du gjorde uppdrag åt. Gatan som går parallellt med den du sparar på, den närmaste parallella gatan alltså.

Frågar igen här, får man med kartor över städerna om man köper spelet?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vadå har du inte köpt det då? Hehe... Ja det får man, de finns även på nätet, men det pratar vi inte om....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Har kartor till GTA2 från nätet men dom är ju så jäkla små så man ser knappt något på dom. Kartorna som avgör för mej, ser ut som jag köper det då När kommer det hit förresten eller är det redan släppt?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Asså jag har klarat alla uppdrag på Ö nr 2 förut på PS2 men nu har jag problem med första uppdraget, vad e taktiken där?

Edit. Fixade min svengelska, nöj nu?

Permalänk
Medlem

Köp en snipergevär och gå upp på taket på byggnaden mittemot.. sikta...skjut

Permalänk
Medlem

På tal om svengelska; missionet?

Har problem på ö 2 lite längre fram. Varför ska det bli svårare hela tiden egentligen, helt onödigt

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Mycket roligare när det är lätt och man klarar det med glans heal tiden

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Ahh, nu klara jag den.... o nåra till
Lite enklare när man har gjort uppdragen innan.

Permalänk
Medlem

Ska nog ta och klara stad 1 nu... vill ju ha snajper vapen

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."
-Tim O'Reilly "http://iiice.net/~ice/stuff/secret_msg.wav" - who?

Permalänk
Medlem

Usch vad jobbigt det e när man ska döda polisen och får hela poliskåren efter sig :/

Permalänk
Medlem

We want Klistring..

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

jag måsste oxå klara bana ett nån gång så att jag får den roliga banan......:):):D:p

Permalänk
Medlem

Re: Gta 3 - Fly från polisen?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av dazelou
Hur gör man för att komma ifrån polisen? Det enda sättet jag kommit på är att måla om bilen men det är som omständigt, finns det något bättre sätt?

Man kan ju alltid skriva "NOPOLICEPLEASE" (fusk)

Permalänk
Medlem

Nån som gjort uppdraget när man ska samla in porrblaskor med en van?
Jag samla in alla men ingét händer ju... =(
Sen på det uppdraget man ska spränga tvättbilar med granater... det e ju skitsvårt... har nån nåt taktiktips?

Visa signatur

The eternal beat of my heart will always go on for the people I love and care,
but I will always make my own opinion and I wont accept to be treated with disrespect.
I am myself, I like to be me, I wont change for nobody but I will always put my friends first.

Permalänk
Medlem

Ja köp mycket ammo till uzi och kör drive-by stil. Alltså åk upp jämnte dom och peppra, när dom börjar brinna kör du där ifrån.
Gjorde så med alla utan en... lyckades spränga en med handgranat

Hur gör man för att tjäna ihop 100k ? Fick ett medelande om att snubbarna ihamnen (där man kan sälja bilar) vill ha specialla bilar... var kan man se vilka dom vill ha ???

Visa signatur

"Anyone who puts a small gloss on a fundamental technology, calls it proprietary, and then tries to keep others from building on it, is a thief."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84
Sen på det uppdraget man ska spränga tvättbilar med granater... det e ju skitsvårt... har nån nåt taktiktips?

Skriv "gunsgunsguns" (fusk)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dave84

Om man har svårt att träffa tvättbilarna så kan man ju sno dom och köra undan till nått ostört ställe och sen kasta granater på dom... lite enklare när dom står stilla.

Visa signatur

nope

Permalänk
Medlem

asså vart ligger repaint shop på tredje ön? och ammunation på 3:e ön också? i portland i hamnen ska det tydligen finnas en "import/export", där man kan sälja bilar.. det ska finnas en lista på vilka bilar dom är intresserade av, den hittar jag inte! tips?

Visa signatur

Asus X570-F, Ryzen 5800X3D, ROG Strix 3090 OC, G.Skill 32GB 3600MHz CL14, 980Pro 2x1TB, Dark Power Pro 12 1200W, ROG Strix XG27AQM

Permalänk
Medlem

XyToPs har exakt samma problem som dig!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcE
Ja köp mycket ammo till uzi och kör drive-by stil. Alltså åk upp jämnte dom och peppra, när dom börjar brinna kör du där ifrån.
Gjorde så med alla utan en... lyckades spränga en med handgranat

Hur gör man för att tjäna ihop 100k ? Fick ett medelande om att snubbarna ihamnen (där man kan sälja bilar) vill ha specialla bilar... var kan man se vilka dom vill ha ???

Om du har hittat "huset" där man ska köra in bilarna (testa åka mot porten på "huset" så ser du vilket det är, det öppnas) där finns det en lista på vänstra sidan om portet (tror jag det va) gå nära den så ser du vilka dom vill ha, dom bilar du har levererat blir överstrukna.

Permalänk
Medlem

alltså vilket hus i hamnen?? hittar ingen port som öppnas där

Visa signatur

Asus X570-F, Ryzen 5800X3D, ROG Strix 3090 OC, G.Skill 32GB 3600MHz CL14, 980Pro 2x1TB, Dark Power Pro 12 1200W, ROG Strix XG27AQM

Permalänk
Medlem

kan man köpa bilar där också?

Visa signatur

[size="1"]"Chan-Shen....you killed....my brother...!!!...now...I must KILL you!!!...eat my panda-claw technique...and DIE!!!'"[/size]