Nästa leverans av Wii - Tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av IcemanDIF
satt han skivan åt rätt håll?

Det hoppas jag verkligen.
Bör inte spelaren klaga på att skivan inte går att läsa då?
Har inte testat i min.

Permalänk
Medlem

Wii

Riktigt kul. Ont i tennisarmen bara eller är det boxningen?

Nu ser man fram emot riktigt bra spel. Inte bara snabba portningar från andra konsoler/PC.

Permalänk

nu är min framme i min kommun iallafall går väl att hämta ut imorrn så

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
nu är min framme i min kommun iallafall går väl att hämta ut imorrn så

Brukar gå samma dag på kollinummer om paketet är så pass nära.

Permalänk

okej.. får väl plocka med mej den när jag ska jobba då.. jobbar natt o börjar 2200..... då får den ligga i skåpet o sukta en då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Har inte testat i min.

tror jag råkat göra det nångång kommer inte ihåg om det kom nått tror inte det iallafall men kommer inte ihåg

Permalänk
Medlem

Finns Wii att få tag på nånstans nu som inte är bundle? Om inte, när kommer nästa leverans?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av N!klas
Har inte testat i min.

Jag har vid ett tillfälle stoppat in en skiva fel och den sa ingenting om att jag satte i den fel.

Permalänk
Medlem

Jag beställde just sista exet av en konsoll på gameshop

Permalänk
Medlem

Kötiden hos Teknikmagasinet är just nu mindre än en månad. Jag hämtade ut min tredje Wii torsdagen den 22/3, som en kompis som stått alldeles för länge i Webhallens kö, betalade för och tog med sig hem till sig.

Man skickar Teknikmagasinet ett mail till en speciell e-postadress för Wii, som står på deras sidor, och så återkommer de så fort de fått in en enhet åt en. Sedan får man välja vilken butik man önskar den levererad till, om man inte önskar den hemskickad mot postförskott.

Ändrar på ett av mina gamla inlägg eftersom det här forumet inte tillåter att jag skriver ett nytt inlägg i en och samma tråd om inte någon annan skriver ett nytt inlägg först, vilket inte skett under de senaste två dagarna...

Permalänk
Medlem

Beställde min Wii på spelbutiken idag vid ~12:30. När jag kom hem ifrån jobbet vid 16 så hade jag fått ett mail med kolli-id *happy happy*

Permalänk
Medlem

Nu har jag avbeställt ifrån dustinhome för jag var less på att vänta. och nu lutar det mer åt en ps3..

Visa signatur

Q6600 @ 2,8Ghz | 8800GT 512MB | 8gb A-data pc-6400 | GA-P35-DS4 |Antec sonata 3 | HP W2207

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av grensman
Beställde min Wii på spelbutiken idag vid ~12:30. När jag kom hem ifrån jobbet vid 16 så hade jag fått ett mail med kolli-id *happy happy*

läs vad det betyder några sidor bak

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Axxiz
läs vad det betyder några sidor bak

Hmm, jaja, får väl se imorgonbitti när jag vaknar vad det står. Killen jag pratade med i telefon sa iaf att den skickas idag.

Permalänk
Medlem
Citat:

Vad stabilt. Beställde den 23:e, samma dag de fick in i lager. Står fortfarande som "bearbetas..."

Har skickat ett mail och hoppas att de skärper sig.

Permalänk
Medlem

Fast står fortfarande "SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren" på spårningen.
Blir argt telefonsamtal. Kan ju inte säga till mig i telefon att de har den hemma och ska skicka den idag =(

Permalänk
Medlem
Citat:

Fast står fortfarande "SPELBUTIKEN I HALLAND AB, Posten har mottagit elektronisk förhandsinformation från avsändaren" på spårningen.
Blir argt telefonsamtal. Kan ju inte säga till mig i telefon att de har den hemma och ska skicka den idag =(

Surt. Börjar faktiskt misstänka att spelbutiken aldrig haft några i lager, eftersom de beter sig som de gör. Vad tjänar de på detta kan man ju fråga sig... Tja, de får ju en del klick från personer som aldrig skulle besökt deras sida annars, iom att de är den enda onlinebutiken det står "I lager" hos på Pricerunner och Prisjakt.

Hoppas att så inte är fallet, men någonting står klart inte rätt till iaf.

EDIT: Du får väldigt gärna skriva här vad de sa när/om du ringde. Är väldigt nyfiken att veta vad som händer.

EDIT2: Haha, ja vad ska man säga... Nu står det givetvis "inte i lager..."

Då får man väl hoppas att de skickar iväg till dem som faktiskt beställt. Annars får de ett trevligt samtal där den avbokas omgående. Man får ju inte avboka när den har statusen "Bearbetas..." vilket i pricincip kan betyda vad fan som helst.

Permalänk
Medlem
Citat:

Oj vilken jobbig flashback jag fick nu

Permalänk
Medlem

Ringde dom, sa att det kommer flera leveranser i veckan. Tror jag ju på. Förbannad. Nåja, skickas den inte senast fredag så blir det avbokning. idioter

Permalänk

Är det fortfarande brist på Wii? Om så är fallet kanske nån vill veta att jag såg 3 exemplar i den nyöppnade OnOff butiken i Norrköping för ca 1 h sedan.

Permalänk
Medlem

Okej, varit i dessa butiker i Västerås idag, och ingen av dem hade Wii i lager:

OnOff, Siba, Elgiganten, PC-City, Toys R Us, ICA Maxi.

Suck... Bara att vänta på att Spelbutiken tar sitt förnuft till fånga antar jag.

Permalänk

jag sa att jag ville avboka min o då kom den plötsligt fram dagen efter...
bokade först av alla på spelbutiken.se typ o alla andra fick före.. skickade o frågade vad i helvete dom höll på med o då kom den fortare

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TurboFinnen
jag sa att jag ville avboka min o då kom den plötsligt fram dagen efter...
bokade först av alla på spelbutiken.se typ o alla andra fick före.. skickade o frågade vad i helvete dom höll på med o då kom den fortare

Hehe, japp det verkar funka att gnälla lite. Mailade igår och fick svar idag. (De hade till och med försökt ringa.) för att nämna att de kommer skicka en engelsk bruksanvisning separat då konsolen är PAL, men inte från Sverige.

Antagligen har de importerat från Tyskland eller liknande eftersom Bergsala (deras leverantör) är så jäkla sega och inte ens kan ge leveransdatum...

Står på deras sida att de ska få in på fredag, och det låter mycket troligt. Så nu behöver jag förhoppningsvis inte sitta här och gnälla längre.

Permalänk
Medlem

såg att spelbutiken nu tar 3195 för ett wii, snacka om överpris...

Permalänk
Medlem

de är ju inte bättre än alla töntar på blocket som också tar fina överpriser.

Permalänk
Medlem

Har denna tråden dött nu?
Skrev i den andra tråden om Wii att det verkar som om Webhallen har Wii i lager:
http://www.webhallen.com/prod.php?id=60287

Permalänk
Medlem

jag saknar mitt wii... =( Skulle aldrig ha sålt det..

Visa signatur

[Macbook Pro - 2,2 GHz Intel Core 2 Duo - 2 GB minne - 120 GB hårddisk - NVIDIA GeForce 8600M GT-grafik med 128 MB SDRAM]

Permalänk

Spelbutiken.se hade visst ett antal Wii i lager nu, beställde ett igår plus Zelda och det skickades idag.

Trevligt!

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk
Avstängd

mitt wii blev skickat idag , bokat 10 dec.......

dustin is my friend

Visa signatur

Chassi: Antec 300 ][ CPU: AMD FX 8320 4,2Ghz ][ Kylning: Zalman CNPS14X ][ Ram:8,00 Gb DDR3 1600 ][
Moderkort: ASUS M5A99 ][ Skärm: ASUS MX279H ][ Grafik: ______ ][ Psu: Corsair CX600M ][
SSD:OCZ Vertex plus 120gb

Permalänk
Medlem

Jag förbokade hos Webhallen, Dustin och några andra butiker.
Det slutade dock med att jag köpte från PCcity när de hade i lager i början av februari. Tog någon dag innan jag hade den. Nyss gick jag in på Webhallen när de hade i lager och köpte en över disk som jag sålde dyrare på blocket (ca 2 veckor sedan).