Permalänk
Medlem

w850i

Hej.

För några veckor sen köpte jag en w850i, men nu när jag har haft den ett tag så inser jag verkligen hur tokig jag är på den.

Nästan varje gång jag tar upp den ur fickan så har knapplåset åkt av och jag har ringt till nån.

Är de helt omöjligt att lämna in den så man får byta till en annan, om man berättar vilka problem man har med den!

Eller måste jag slå sönder den tills dom blir less att laga den så jag får pengar istället? Men då lär dom förmodligen bara ge mig en likadan.

Kan tillägga att jag har köpt den på siba.

Visa signatur

CPU: 7950x CROSSHAIR X670E HERO MB: RAM: 32GB Kingston 6400mhz cl32 GPU: RTX 4090 SSD: 980 pro COOL: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 MON: ASUS ROG SWIFT PG348Q 34" + Odyssey G7 32"

Permalänk

Hur sjutton kan knapplåset gå av på din telefon? Jag tycker mitt knapplås är det mest bökiga av alla telefoner att få av, för att inte säga på.

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Vintervilan
Hur sjutton kan knapplåset gå av på din telefon? Jag tycker mitt knapplås är det mest bökiga av alla telefoner att få av, för att inte säga på.

Men det blir väl så om luckan far upp en bit eller nåt..
Har den i fickan när jag jobbar och rör mig väldigt mycket..

Annars så vet jag inte hur det kan bli så, men har hänt ett antal gånger och börjar bli rätt irriterad

Visa signatur

CPU: 7950x CROSSHAIR X670E HERO MB: RAM: 32GB Kingston 6400mhz cl32 GPU: RTX 4090 SSD: 980 pro COOL: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360 MON: ASUS ROG SWIFT PG348Q 34" + Odyssey G7 32"

Permalänk

hmm, tycker det låter väldigt konstigt, luckan ska ju helt upp för att knapplåset ska gå av.... Man kan ju iofs låsa upp den med knappar också, samma slags knappkombination som på alla andra SE's dock, så det är ju inget speciellt för den telefonen...

Visa signatur

Asus P8Z68 Deluxe/Gen Sock 1155 -- Inte Core I7 2700K@4.5Ghz -- EVGA GeForce GTX 970 SSC GAMING ACX 2.0+ -- Corsair 16GB DDR3 Vengeance 1.5V Low Blue -- SSD OCZ Agility 3 120GB -- Microsoft Windows 7 -- Foldar med cirka 180k PPD (körs ej 24/7)

Permalänk
Medlem

Lider av samma problem med in w850i. Den lyckas på något vis låsa upp sig varannan dag eller så och ringa upp nån i min kontaktlista. Har väckt folk mitt i natten, skickat tomma sms etc. Irriterande. Om någon har en lösning så kan de ju hojta till

Visa signatur

Macbook Pro | (har även två stycken IBM 75GXP 46.1GB DeathStar som snurrat utan problem, dag ut och dag in sedan januari 2001)

Permalänk
Medlem

Du får väl sälja den privat?

Du lär aldrig få en ny på grund av att du tycker den är dålig. Slår du sönder den kan du glömma att butiken/tillverkare kommer lyfta ett finger för att hjälpa dig.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk

har samma problem, när jag jobbar o ska titta på klockan efter en stund så e jag inne på aftonbladet........

Visa signatur

Q6600, Dominator 8500,IP35 Pro,8800GTS,Corsair 550W, Antec Ninehundred Two