Permalänk
Medlem

jag äter coop köttfärspiroger, är på väg till darnassaus för att göra brewfest-quest (ja, wow..) och glor på swec-forumet!

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk

Försöker göra programmeringsläxan, men inser att jag inte kan.

Visa signatur

Workstation: Gigabyte P35-DS3 - Q8300 - Corsair TWINX 2x1 GB - XFX HD5770 - 1.7 TB || Laptop: Amilo Pro V3505 - Centrino Duo T2050 - 1 GB RAM - 80 GB
Server 1: Dimension 4700 - P4 2.8 GHz - 256 MB RAM - X300 - 280 GB || Server 2: ABIT I-G31 - E2200 - 2 GB RAM - 40 GB

Permalänk
Medlem

sitter och tjötar med en polare på msn, och ska snart börja göra lite krubb.

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Precis kommit hem från jobbet, så en påse chips och en jolt sitter fint.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

sitter och funderar på varför jag inte kan hitta ett nytt jobb, står inte ut med mitt nuvarande på Manpower då de har de senaste fyra månaderna tvingat mig köra 14 mil tur och retur till jobbet utan milersättning då kommun jag jobbar i tillhör en kommun jag måste ta anställning i...Tack för den, men nu får jag nog lägga mig ska upp 05:30 och åka till jobbet..en timmas bilfärd så tidigt, mumsigt..Ne fy fan säger jag!!

Visa signatur

Irish today, hungover tomorrow

Permalänk

Gick och la mig för en timme sen men vaknade precis, kan inte sova ( brukar vanligtvis inte hända ) nu sitter jag iaf och kollar igenom massa trådar på swec och försöker dela med mig av min "expertis"

Imorgon så börjar skolan vid kl 08:00 med 80 min matte, trevligt...

Permalänk
Medlem

Precis kört Prime95 i 2.5tim...pillrat lite med dator nr 2 som blev ihopplockad ikväll..

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

Flyttar på 227GB till en annan disk. Tänkte strukturera om lite. Under tiden glor ja här på Swec bland annat. Fy, vilket liv man har då!

Visa signatur

Fractal Design Arc Mini. Fractal Design Newton R2 650W. Intel Core i5-2500. Intel Liquid Cooling Solution RTS2011LC. ASUS P8H77-M Pro. 8GB Samsung PC3-10600. ASUS GTX 560 Ti 448-cores DirectCU II 1280MB. 1 St Samsung 830 Series 128GB. 1 st Samsung SpinPoint F1 500GB. 1 st Samsung EcoGreen F4 2TB. Samsung SH-123. ASUS VH238T. SteelSeries Ikari Optical. SteelSeries QcK Mini. SteelSeries G6v2. SteelSeries 4H. Edifier E3300.

Permalänk
Medlem

konsterarar att min downswing fortsätter JIPPI

Visa signatur

Pain is temporary, glory is forever

Permalänk
Medlem

Trodde jag försovit mig, ringde till jobbet fick reda på att jag börjar 14:00. Vilket uppvaknande.

Visa signatur

"If anyone ask why I fight another man's war, I say nothing. Because they dont want to understand..."

Permalänk
Medlem

Sitter och väntar på att pizzerian ska öppna.

Visa signatur

-\n-

Permalänk
Medlem

Precis haft "utvecklingssamtal" med chefen...

Nu Måste jag börja 08.00 på morgonen...inte 09:30-10.00

Jag ska fan jobba svart!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

njuter av min huvudvärk som jag haft i 3 dagar nu.

Visa signatur

We are the music makers, and we are the dreamers of dreams.
Youtube | Spotify Playlists | Soft | Rapp | Rytm | Kött | Kalas |

Permalänk
Medlem

Chillar med lite nya system som ska in i verksamheten as kul

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem

ska spela lite xbox, eller ta och diska rc-bilen.. men xbox låter mer lockande..

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk

Läser någon det här eller?

Aja, kom hem från gymnasiet, bör göra läxorna, och något annat ist för att sitta vid dator

Permalänk
Medlem

Just nu tjaffsar jag med tjejen hur vi ska fira Jul.

Suck

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Vila i frid

Väntar på skjuts till tandläkaren

Permalänk
Medlem

sitter och äter nudlar, swec:ar och lyssnar på AC/DC

Visa signatur

Haha.. Se på fan..

Permalänk
Medlem

Precis fått veta av mina läkare att jag har en "cysta" på levern...han övertygade mig att det är helt ofarligt och cystor kan man få överallt...men själv är jag ju psykiskt helt nere!

Så nu blire hem o klocka Ännu mer så jag får rensa tankarna!

Tjejen har själv haft cysta på äggledaren och även hon försöker övertyga mig att det är ok...

Inte lätt när man alltid tror det värsta jämt!

Visa signatur
Permalänk
Permalänk
Medlem

Sitter på wow och väntar på att en guildies polare kan komma så vi kan hjälpa honom med ring of blood

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

E på toa ;S

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.

Permalänk
Medlem

Har rejäl huvudvärk (haft hela dagen). och swec:ar såkalrt.

Visa signatur

a:|Mitt hus är fullt av idioter!
b:|Jasså, är du ensam hemma?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av likkwiq
Har rejäl huvudvärk (haft hela dagen). och swec:ar såkalrt.

Just nu föreslår jag en Eeze, eller 2 ipren alternativt Tradolan eller Diklofenak till likkwiq..

Visa signatur
Permalänk
Medlem

"Umgås" med Linn ^^ Hmm ja vad socialt det vart^^

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB3000 drivs med Yamaha RX-V6A

Permalänk
Avstängd

Funderar över om jag har del i stängningen av allmänt på NH..
Nyssens handlat karra åt mej och sonen, det ska bli filmkväll bara sonen bestämt vad för film han vill se.
Har börjat medicinera för högt blodtryck, och samma som amstaff.."Det är inget farligt" säger doktorn.. Omgivningen påstår däremot att 200/140 är ganska farligt.. Inte vet jag, men jag känner mej pigg iaf..

Visa signatur

[b]MSI K9N Neo V2 - AMD X2 5200+@3GHz - Corsair XMS2-6400 2X1024 Xtreme - Sapphire HD3870 512MB (855/1200)[/b]

Das Blogg. -Lira lite Gubb-CSS?. Moget?

Permalänk

Mår illa.

Permalänk

Trycker kulturen till morgondagens svenska dagbladet, och pillar navel.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr. Bravo
Trycker kulturen till morgondagens svenska dagbladet, och pillar navel.

Finns det några bra artiklar?

Visa signatur

Mycket mumbo-jumbo nu känner jag.