Importera Xbox 360 kontroller

Permalänk
Medlem

Importera Xbox 360 kontroller

Hej
Funderar på att köpa hankontroller till xbox 360 från usa. Kommmer kontrollerna att fungera på svenska konsoler?

/Tacksam för svar!

Visa signatur

E8300 4,1 GHZ 24/7 - Antec Sonata III - 8800GT 700 / 1750 / 920 - 4GB Corsair PC6400

Permalänk
Permalänk
Medlem

Finns inget regions lås på någon av Xbox 360's tillägg så bara att importera.

Visa signatur

Speldator: Ryzen 7800X3D, 64GB DDR5, RTX 5090
Server: i7-8700k, 32GB DDR4, RTX2080
Steam deck, Rog Ally + de fiesta konsoler.

Permalänk
Avstängd

var hade du tänkt köpa dem?

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem

Går det lika bra att importera guitar hero gitarrer? (bara gitarrerna)

Visa signatur

E8300 4,1 GHZ 24/7 - Antec Sonata III - 8800GT 700 / 1750 / 920 - 4GB Corsair PC6400

Permalänk
Medlem

Som sagt, finns inga regionslås. Varken på Xbox, Xbox 360, Gamecube, Wii, PS2, PS3 eller någon annan konsoll i historian för den delen! Så importera på ni.

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P

Permalänk
Medlem

undrar om slimjim menar konsoller eller konsolltillbehör, för det finns regionsindelning på konsoller

/Daniel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SlimJim
Som sagt, finns inga regionslås. Varken på Xbox, Xbox 360, Gamecube, Wii, PS2, PS3 eller någon annan konsoll i historian för den delen! Så importera på ni.

har iof för mig att det var nått mackel med kontroller från olika världsdelars NES

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AndreaX
har iof för mig att det var nått mackel med kontroller från olika världsdelars NES

Stämmer bra det. Same Deal med SNES. Kan inte köra med mina fina och färglada SNES paddor till mitt Amerikanska SNES utan att dra om lite kablar.

Visa signatur

<cidec> anybody here that can translate a swedish sentence for me pls ?
<Zaq> shot
<cidec> må din pung bli överkörd av femhundra siamesiska elefantbögar samtidigt som du får en ananas uppkörd långt upp i rektum

Permalänk
Medlem

ring microsoft och be om en ny kontroll?

Permalänk
Medlem

Ja jag menade kontrollerina, inte konsollerna Ja sen var det ju det med snes/nes med. Det är ju inte regionslås egentligen, utan bara annan konstruktion. Det går ju som sagt med lite fiffel

Visa signatur

PSN: ZlimJim (adda gärna)
Live Olimp (adda gärna)
Wii Vetifan :P