Ursprungligen inskrivet av Karim
Fan vad förbannad man blir alltså. Här är scenariot.
Går till en 3 butik och blir lovad en LG Viewty + 299krbomben abonemang. Mobilen är slutsåld så jag är tvungen att skriva på abonemanget i förväg så jag får en "kö" plats, men han lovade att den skulle komma 1 vecka.
Efter 3 veckor så ringer jag tre och säger att jag inte fått någon mobil och går med på att betala uppsägnings avgiften i 3mån, killen i telefonen försöker muta med mig div erbjudanden. Men jag tackar nej och säger att jag vill avsluta mitt abonemang och han säger att det är klart och gjort. Jag avslutade abonemanget pga att han i butiken sa att det kunde ta upptill 2 mån innan jag fick min mobil och jag har ingen lust att betala under den tiden.
1vecka senare, Idag får jag ett sms "Hej! Enligt ditt önskemål är nu xxxxx med abonnemangsform 3bomben förlängt till och med 2009-07-17"
Ringer till kundtjänst och de säger att jag inte bett om ett "avslut" av mitt abonemang och det står inte äns att jag har ringt in. Hon säger att mobilen redan är skickad och att jag måste stå för frakten tillbaka till dem, efter jag har skickat den tillbaka då får jag ringa tillbaka och avsluta.
Sämre service kan man inte få!