Permalänk
Medlem

Som sagt bästa låten nånsin är ju något svårt att utse men jag har en låt som totalt utan motstånd ger mig mest gåshud. Och det är verkligen varje gång jag hör den om jag bara är avslappnad.

Dj Dean - Its a dream

Dock den mixade versionen Barbarez, helt såld på låtens sample.
Så för mig blir det nog fan min favoritlåt all time iaf, men jag har iofs många minnen till låten också

Permalänk
Medlem

Dissection - Black Horizons
Så nära perfektion man kan komma

Permalänk
Medlem

Just nu älskar jag verkligen jimi hendrix - the wind cries mary. Men det förändras ju i princip varje vecka så det är lite svårt att säga nån låt egentligen.

Visa signatur

Ah-ah, I know what you're thinking. Did he fire six shots or only five? Well to tell you the truth in all this excitement I've kind of lost track myself. But being this is a .44 Magnum - the most powerful hand gun in the world, and would blow your head clean off, you've got to ask yourself one question, do I feel lucky. Well, do ya punk? -Dirty Harry

Permalänk
Inaktiv

Finns inte, ändras ju med humör osv...
Just nu: The Doors - Riders on the Storm (Infected Mushroom Remix)

Permalänk
Medlem

Lil' Wayne m.fl - I'm so hood.

Visa signatur

His gemstones, they fruity pebbles,
just like Flinstones.

Permalänk
Medlem

svenskt : Eldkvarn - kärlekens tunga
utländskt : svårt val mellan Child in time me deep purple och Bohemian rhapsody me queen

på tät andra plats kommer typ allt med dire straits.. en grupp som va födda att spela ihop.

Visa signatur

anderssonm.se
samstudios.se

- Låt pajkastningen börja!

Permalänk
Medlem

Hm svårt, men jag brukar sätta "God only knows" med Beach Boys som etta. Den är fulländad, produktionsmässigt och kompositionellt. Kan verka enkel vid första lyssningen, men fan va den är bra. Detta kan sägas om resten av den skivan också ("Pet Sounds", 1966).

Några av husgudarna Beatles allra främsta kan konkurrera om titeln ("Penny Lane" främst) men fan vet om de lyckades skapa den perfekta låten någonsin alltså