Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rewound
Najs, vad fick du för skärm?

Inte en aning vad det är för skärm, vet inte hur man kollar det .

Hur kollar jag tempen på processorn då? å fläktinställningar ?

Permalänk

Hej! Har följt denna tråd i ett par veckor nu och har även jag beställt en xps. Blev en RED med 2,2 cpu och 3 gb ram bl.a. För 9100:- Känns det som ett kap just nu bara jag får en med LG skärm.. Beställde min den 26/2 och nu är den på väg. En fråga bara.. Hur följer man sin order egentligen? Har legat som booked hos schenker sen den skickades den 3/3.. Hur länge ska den ligga där? Så där ja första inlägget på detta fina forum.

//Mvh Sandman

Permalänk
Medlem

sandman77: perkele du bor ändå i samma stad och fick iväg min 28 å står ändå förberedelse för leverans...bah å ändå får du din före *suck* =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toivo83
sandman77: perkele du bor ändå i samma stad och fick iväg min 28 å står ändå förberedelse för leverans...bah å ändå får du din före *suck* =P

Där ser man. Måste vara så att vi har olika setuper och min fanns nog i stort sett i lager redan medans din kanske saknade någon komponent.. Men den som väntar på något gott..

Permalänk
Medlem

kommer sitta som än hök å vänta haha
tur att man har rondell bygget att stirra på haha.

tog en 2.2 cpu , 1440x900 , 8600 , 2gb , 250gb 5200rpm svart.
va plockade du för system?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Haha! Tur att man bor i strå och slipper alla rondellbyggen..

2,2 cpu. 3 gb . 8600 256mb 1440x900, 250gb hd. En röd med Vista Ultimate.

// Sandman

Permalänk
Medlem

hmm hmm..kan väl vara att prod red har lite förtur kanske? annare är det ju same shit förutom röd å 1gb mer =P

Mmm..bor mitt emot donkan..dvs mitt i bygget haha störande kl 06-07 dom drar igång motorsåg och fixar

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

hmm hmm..kan väl vara att prod red har lite förtur kanske? annare är det ju same shit förutom röd å 1gb mer =P

Mmm..bor mitt emot donkan..dvs mitt i bygget haha störande kl 06-07 dom drar igång motorsåg och fixar

Jo det kanske kan vara så.. Eller också är det så enkelt att Red finns i lager för den inte är lika vanlig. Men annars är det same shit som sagt. Hoppas bara skärmen är bra..

Permalänk
Medlem

Äntligen nu är min fas3 också

Då kommer den nog på måndag eller tisdag nästa vecka.

Min förra dator skickades på fredagen och jag skulle få den på tisdagen så då går ganska snabbt endå

/ lAlAz0r

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lAlAz0r
Äntligen nu är min fas3 också

Då kommer den nog på måndag eller tisdag nästa vecka.

Min förra dator skickades på fredagen och jag skulle få den på tisdagen så då går ganska snabbt endå

/ lAlAz0r

Då kanske jag kan ha lite förhoppningar att den hinner fram innan helgen då. Stod att den skulle skickas den 3/3..

Permalänk

Någon som vet hur man kan kolla vilken skärm man har fått och var det lgn som var den bättre av de två olika man kunde få?

Permalänk
Medlem

LGn ja, och det står någonstans i mitten av denna tråden hur man löser det

Permalänk

Blir nog ingen dator innan helgen.. Ligger i danmark nu på morgonen..

Permalänk

Är det verkligen så stor skillnad på skärmarna då? eller rättare sagt vad är det för skillnad ? Antar att jag ska kolla under enhetshanteraren, bildskärm ?
Står allmän PbP skärm ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandman77
Blir nog ingen dator innan helgen.. Ligger i danmark nu på morgonen..

gah surt!
mitt kom iväg igår med.
men när jag kollar ETA så står det : 2008-03-10

dvs på måndag...så mån eller tis får ja *suck*

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Ja fick ETA 2008-03-07. Brukar dessa datum stämma? man får hoppas

Permalänk
Medlem

vart ligger din nu då? skickades din igår eller tidigare?

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

Har också ETA på måndag Toivo, så det ser mörkt ut inför helgen.. Det har inte hänt något än vad jag kan se. Sen så ska den väl till örebro en sväng innan schenker ringer och säger att de kan komma..

Permalänk
Medlem

jupps.
Tänkte köra isåfall på OM den kommer till schneker i örebro innan helgen, så åker jag fan dit å hämtar den.
Vilket man får ju =P

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

det var ju en idé faktiskt Kanske man skulle göra..

Permalänk
Medlem

klart som tusan, tar ju bara i snitt 20 min max dit.. =P man får inte vara dum.
får ta ett snack me svärfar ifall man kan ta bilen bara haha

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Medlem

Min är också skickad nu

ETA 03/10 jag också.

/ lAlAz0r

Permalänk

Liket lever..:) Den är i sverige nu i alla fall.. Värnamo. Ska nog kunna vara i örebro senare idag..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sandman77
Liket lever..:) Den är i sverige nu i alla fall.. Värnamo. Ska nog kunna vara i örebro senare idag..

Men min ligger i DK fortfarande, om det nu ställer med det man kollar med shipment ID...
Suck.!

Kan du hämta min med om den komemr dit

står så här fortfarande när ja logga in via dell.se och klickar på schenker.

2008-03-06 00:57 DK - SCHENKER CALCULATE ETA

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk
Citat:

Men min ligger i DK fortfarande, om det nu ställer med det man kollar med shipment ID...
Suck.!

Kan du hämta min med om den komemr dit

står så här fortfarande när ja logga in via dell.se och klickar på schenker.

2008-03-06 00:57 DK - SCHENKER CALCULATE ETA

Ok. Då är det nog så att min inte är i samma lass.. Hade calculate ETA redan i måndags den 3:e. Sen var nästa händelse som stod den 6:e arrived at sorting hub DK - VMO 07:32. och nu sist arrived to terminal Värnamo 080306 09:33. det innebär i så fall danmark till Värnamo på två timmar så jag vet inte om trackern är så himla bra.. En fråga Toivo, skickades din från irland eller Polen?

Permalänk

Frågar igen någåon nya 5/10/15% rabbatkoder ute ennu?

När man väl har pengarna får man fan betala 3000kr mer för samma system känns surt =/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blakhouse
Frågar igen någåon nya 5/10/15% rabbatkoder ute ennu?

När man väl har pengarna får man fan betala 3000kr mer för samma system känns surt =/

Fick denna i ett nyhetsbrev för 2h sen från dell:

X81WM39N024GMK 10%

http://view.ed4.net/v/Q2ZKW3/7MYMC/VWHX5A/JT1JKL/MAILACTION=1...

Visa signatur

| Steam - Toivo |

Permalänk

sniff verkar bara gälla inspiron datorerna inte xps

Permalänk

Denna funkar i alla fall, 5 % studentrabatt. $H?TP9R$XFH234

Permalänk
Medlem

Hur kan jag kolla vart min befinner sig? ska komma imorgon om man ska tro på ETA...

EDIT. OK, fattar nu Bor ju inte så långt ifrån Värnamo så man kanske kan åka dit!?