Permalänk
Robot

MX510 Lackad, GÖR OM GÖR RÄTT

Blev sugen på att färga min mx510 (518 skal) efter ha sett en annan göra det. http://www.sweclockers.com/album/?id=2486

Mitt första försök blev inte så lyckat, hade skitspackel så jag köpte nytt spackel när jag va på biltema, fick även för mig att lacka om den svarta delen orange, har 2 MX510/518 skal så ett kan man ju förstöra och denhär gången blev det betydligt bättre

Den ser bättre ut IRL

Besök albumet: MX510 Lackad, GÖR OM GÖR RÄTT av Frallam

Permalänk
Medlem

Du har glömt att lacka det svart i mitten men det löser du väl imorgon?

Visa signatur

Asus P5E Deluxe x48 | Intel Core 2 Duo E8400 @ 4GHz| OCZ nVIDIA SLI XTC 800MHz @ 1200Mhz| Sapphire Radeon HD4870 512Mb | Seagate 250Gb | Samsung 320Gb | WDC 500Gb | Antec Nine Hundred | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Corsair 750w

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xire
Du har glömt att lacka det svart i mitten men det löser du väl imorgon?

han har ju skrivit det om du inte kan läsa. ja han ska göra det imorgon.

Permalänk

Haha vilka jävla färger =D
undra hur många som kommer skriva om det
Men snyggt arbete annars ;0

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem

Digga vita färgen bättre, mer stilrent. Inte funderat på röd-svart, röd-guld, eller röd - vit(du blir blind om du kollar på min visningsbild!)? Snyggt och professionellt ändå

Visa signatur

Bustin double glocks
Galatasaray<3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Haha vilka jävla färger =D
undra hur många som kommer skriva om det
Men snyggt arbete annars ;0

Den ser ut som en lite racerbil skulle kanske skaffa klistermärken med siffror på?

När jag lackar den svarta delen, tycker ni jag ska lacka de 3 små knapparna och scrollen då också? Vilken färg isf, blå eller gul?

Permalänk

Ännu en sak som är inne att bygga... Det första galleriet med en vit var snyggast..

Visa signatur

"If you are really extreme, you never let informed facts or the scientific method hold you back from your journey to the wrong answer." (jayhall0315)
Celeron 352 @ 7822.8mhz 50k Vantage 40k 3Dmark06

Permalänk
Medlem

Tycker den matchar min func surface 1030 orange/blue rätt så bra

Permalänk
Inaktiv

Funky. :3

Permalänk

Roligt initiativ, men jag tycker iaf att den svart/vita var betydligt snyggare.

Visa signatur

Q9550 | P5Q-E | Gigabyte GTX260 OC | 2x2GB Corsair PC6400 | Corsair 450W | P182 | Samsung F1 640GB | X-Fi Xtreme Music

Permalänk
Medlem

Men hur kul hade det varit om alla sprang runt och "moddade" sina saker likadant?

Permalänk
Medlem

snyggt gjort men fula färger...

Permalänk

Kul med lite annorlunda färger. Hoppas det passar på skrivbordet, det är ju inte riktigt lika lättplacerat som svart
Men svenskar, och datanördar speciellt, är ju grymt rädda för färger (om det inte är i LED-form).
Så jag gillar denna!

Permalänk
Medlem

Nice!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Frallam
Den ser ut som en lite racerbil skulle kanske skaffa klistermärken med siffror på?

När jag lackar den svarta delen, tycker ni jag ska lacka de 3 små knapparna och scrollen då också? Vilken färg isf, blå eller gul?

Provat rosa =0?

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD Athlon 64 X2 6000+| Gigabyte GA-MA74GM-S2H | Gigabyte HD4580 512MB | Corsair XMS2 4GB | 1.25TB |

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Provat rosa =0?

du tror inte jag hade skrivit rosa om jag haft rosa färg? DUH!

Permalänk

haha så fult att det blir snyggt... ^^

Visa signatur

blomman-1992@hotmail.com

Permalänk
Medlem

Fan vad cool, jävligt ful orangefärg bara, skulle jag valt skulle jag ta svart och rosa

Visa signatur

Asus P5E Deluxe x48 | Intel Core 2 Duo E8400 @ 4GHz| OCZ nVIDIA SLI XTC 800MHz @ 1200Mhz| Sapphire Radeon HD4870 512Mb | Seagate 250Gb | Samsung 320Gb | WDC 500Gb | Antec Nine Hundred | Thermalright Ultra-120 eXtreme | Corsair 750w

Permalänk
Medlem

brutalt fula färger tbh...

Visa signatur

P6T SE - i7 930 @ 4GHz - 12GB XMS3 1600 MHz - Unlocked HD6950 CF @ 900/1325 - X25-V 40GB x2 RAID 0 - 2 TB Samsung F3 - Tesla 1000w - Define r2

450D | 50/1.8 II | 20/1.8 | 18-55 3.5/5.6 IS
Carlssonmedia.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mYrAns
brutalt fula färger tbh...

Tur att du iten sak ha den då, det är väll som Användarnamnqwer säger (fast det stämmer inte på mig )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Användarnamnqwer
Kul med lite annorlunda färger. Hoppas det passar på skrivbordet, det är ju inte riktigt lika lättplacerat som svart
Men svenskar, och datanördar speciellt, är ju grymt rädda för färger (om det inte är i LED-form).
Så jag gillar denna!

Håller med till fullo:D Hehe din beskrivning stämmer i varje fall in på mig o de flesta jag känner:P
Men nice mus annars:D

Visa signatur

PhII 955BE TRUE | Gigabyte 790FXT-UD5P | GTX 960 4GB | 16GB 1333MHz | Intel 330 120GB | 20TB | Corsair HX520 | Antec P182 | 27" BenQ VA | 2x 22" BenQ | 46" TV

Permalänk
Medlem

men blä

Permalänk

Måla mitten delen orange också, och kanske knapparna blåa :D,

ps. tycker att det serut som en mx518?

Visa signatur

Game: PC7 - Nexus 400W - 3700+ med NINJA- 2gb - x800gto med AC - raptor36gb/seagate200gb - 5500z - G5
School: HP 6510b= T7100 - 3100x - 2gb

Permalänk
Medlem

@Charlie: Det står att det är mx518 skal har jag för mig..

OnT: som sagt, snyggt gjort.
BRUTALT fula färger dock..
Måla om i snyggare färger. t.ex. Kawasaki-grön och Svart?

Permalänk
Medlem

Men snälla ni, sluta klaga på färgvalet förfan! o sluta säga att jag sak färga om den, färga er egen mus efter ert tycke! det är en mx510 med mx518 åvanskal på lyckades ha sönder det blåa skalet som satt på original. mittdelen är målad orange, ska sätta dit den i helgen och fotta igen!

Permalänk

Gillar de me orange Riktigt nice..

Visa signatur

Intel 2500K @ 4.4Ghz II Corsair Vengance 1600Mhz 2x4Gb II 4870x2 2Gb II Corsair HX520