Vad Fick Ni För Julklapp Av Dustin Home...?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Har svårt att tro att du har körkort, men däremot har du säkert
ett konto till här.

Körkort har jag, men inget annat konto.

Permalänk
Inaktiv

Men seriöst ni tjafsar om några gratisprylar.

Lägg ner för fan

Permalänk
Avstängd

PS3+50" TV

Permalänk
Medlem

Det mest intressanta är nog att SIR!yesSIR! förmodligen inte ens har fått en enda julklapp utan bara är här för att irritera alla som inte fick något

Visa signatur

Stationär: Intel C2D E8400 3.0GHz | 2x2GB XMS2 Corsair | Sapphire Radeon HD4870 512MB | Western Digital 640GB (AAKS) | Asus P5Q-E | Antec Sonata III 500W |
Bärbar: LG r200 - Intel C2D T7100 1,8GHz - 2GB PC5300 - radeon hd2400 - 160gb hdd
Mobil: HTC Touch Diamond

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Grygge
Det mest intressanta är nog att SIR!yesSIR! förmodligen inte ens har fått en enda julklapp utan bara är här för att irritera alla som inte fick något

Nej verkligen inte, skrev bara av mig men direkt började avundsjuka människor att hacka på mig. Men som vanligt så ska man väl inte "mata trollen"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Nej verkligen inte, skrev bara av mig men direkt började avundsjuka människor att hacka på mig. Men som vanligt så ska man väl inte "mata trollen"

Kan lova dig att det inte är någon avundsjuka utan bristen på respekt
när man roffar åt sig samtidigt som det suttit folk i 10-timmar och försökt få EN, men blivit utan.
Det tycker ni är roligt?

Inte konstigt att det går utför med Sverige.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Nej verkligen inte, skrev bara av mig men direkt började avundsjuka människor att hacka på mig. Men som vanligt så ska man väl inte "mata trollen"

Det är du som är trollet

Visa signatur

🎮 - AMD RYZEN THREADRIPPER 2970WX • 64GB DDR4 3200MHz • RTX 2070 SUPER • Seasonic Core GM 650 650W PSU

🖥️ - 2x ACER 27" ConceptD CP5271UV IPS QHD HDR 170 Hz

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Kan lova dig att det inte är någon avundsjuka utan bristen på respekt
när man roffar åt sig samtidigt som det suttit folk i 10-timmar och försökt få EN, men blivit utan.
Det tycker ni är roligt?
Inte konstigt att det går utför med Sverige.

Klart folk är avundsjuk, alltid så.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av ODDNAME
Det är du som är trollet

Nja inte jag som började hoppa på folk direkt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SUMITOMO
Kan lova dig att det inte är någon avundsjuka utan bristen på respekt
när man roffar åt sig samtidigt som det suttit folk i 10-timmar och försökt få EN, men blivit utan.
Det tycker ni är roligt?

Inte konstigt att det går utför med Sverige.

Men vf, folk som inte lyckades få EN får ju skylla sig själv? Det var ju inte svårt, tjejen tog en på första försöket, Jag på andra. Tänkte man bara till var det enkelt, refresh var 5:e minut precis då dustins klocka slog prick, med musen redo över "blomman" sen ett snabbt klick. Även andra i familjen tog dem på första försöket.

Visst, kanske lite girigt att folk tog 4 åt sig själva, men man kan ju inte klaga på dem bara för man inte fick en.

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Klart folk är avundsjuk, alltid så.

Nja inte jag som började hoppa på folk direkt.

Nej du skrev ungefär "Ohh titta jag har fixat 4 st gratisklappar till mig själv trots att man bara ska få en, ohh vad duktig jag är"

Och du blir förvånad att folk biter tillbaka snälla nån...

Och nej jag bryr mig inte om att jag inte fick någonting, vem tusan orkar lägga ner tid och tänka på tiden och dustin på julafton iallafall inte jag

Visa signatur

Citera för att vara säker på svar!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubben
Nej du skrev ungefär "Ohh titta jag har fixat 4 st gratisklappar till mig själv trots att man bara ska få en, ohh vad duktig jag är"

Och du blir förvånad att folk biter tillbaka snälla nån...

Och nej jag bryr mig inte om att jag inte fick någonting, vem tusan orkar lägga ner tid och tänka på tiden och dustin på julafton iallafall inte jag

Ja folk som satt och klickade hela dagen/kvällen måste vara ruskigt korkade.. Var julafton och allt.. Fanns andra sätt

Permalänk

Alltid lika roligt med liknande saker som detta typ utlottningar, köande för speciella saker eller ja vad som helst.

Alltid finns det personer som skall roffa åt sig mer än vad som är tillåtet eller vad som behövs.

Deltog själv inte i tävlingen för jag orkar inte bry mig om sådant här, hade inte ens orkat knåpa ihop någon slags lösning för att göra det automatiskt för att slippa och hänga framför skärmen på julaftonen.

Vill dock minnas att förra året fick en bekant en espresso maskin från Dustin i julklapp dock lite osäker på om det var genom detta sätt eller för att han har ett företag som köper grejer av Dustin.

Men folk som skall nyttja allt till max även om det inte är tillåtet har jag inte mycket för, det är sådana som dom som i slutänden förstör så att det troligen inte blir fler såna här saker och sen kommer dom ändå sitta och sura själva för att dom inte kan sno åt sig massa gratis grejer nästa gång.

Hoppas att Dustin har något trevligt system för att rensa ut och ta bort de som roffat åt sig mer än en pryl.

PS. Ingen här som var och köade när Inet öppnade på Torp i Uddevalla? Det var minsann intressant att delta i.

Mvh,
Viper@God

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Ja folk som satt och klickade hela dagen/kvällen måste vara ruskigt korkade.. Var julafton och allt.. Fanns andra sätt

jaa det går alltid att fuska. Själv hoppas jag att du får 4 idol DVDer.:)

Men man kan ju hoppas att de ger de bästa grejjerna till tidigare kunder. Och inte till de nystartade kontona som aldrig kommer användas.

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
jaa det går alltid att fuska. Själv hoppas jag att du får 4 idol DVDer.:)

Men man kan ju hoppas att de ger de bästa grejjerna till tidigare kunder. Och inte till de nystartade kontona som aldrig kommer användas.

Inga nystartade konton, räknade nyss och det är handlat för ca 80k på dessa konton under det här året.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Inga nystartade konton, räknade nyss och det är handlat för ca 80k på dessa konton under det här året.

Ändå anser du dig behöva fuska till dig några få billiga julklappar? Varför anser du att du ska ha dem och inte någon annan?

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jonazz
Ändå anser du dig behöva fuska till dig några få billiga julklappar? Varför anser du att du ska ha dem och inte någon annan?

Prestige, sen är jag väl ingen kommunist.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Prestige, sen är jag väl ingen kommunist.

På vilket sätt är det prestige? Så man är kommunist om man inte är alldeles helt egoist? Good point!

Ni som klagar på honom är riktiga jävla kommunister!

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem

Den här tråden spårade ur rätt snabbt..

Någon som vet när julklapparna kommer :)?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Aiur
Den här tråden spårade ur rätt snabbt..

Någon som vet när julklapparna kommer :)?

Under veckan som kommer förhoppningsvis. Skickas nog direkt på måndag

Permalänk
Medlem

Det märker vi. Blir kul när viktrapporteringen kommer igång:P

Visa signatur

HD5770 1GB| Phenom 2 x2 555 3.2ghz BE@ x3 3.6Ghz| 2x2048ddr3 corsair xms3 1600mhz | Corsair HX520w | HP w2207| Antec 180b

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SIR!yesSIR!
Inga nystartade konton, räknade nyss och det är handlat för ca 80k på dessa konton under det här året.

hahaha o du vill ha några billiga julklappar?
Men trevligt att hela din familj(kanske var någon annan som skrev detta) sitter vid varsin dator på julafton o vill ha dustins julklappar. hade ni inte råd med julklappar?

Permalänk

Den ultimata underhållningen (och denna tråds undergång) är när alla som gnäller över flera paket får skitsaker av sina enda, medans de med flera paket kasserar in multipla 500kr+ saker. DET vore humor.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrille82
Den ultimata underhållningen (och denna tråds undergång) är när alla som gnäller över flera paket får skitsaker av sina enda, medans de med flera paket kasserar in multipla 500kr+ saker. DET vore humor.

Haha, hoppas fan det blir så Även fast jag nöjde mig med ett paket hoppas jag alla med ett paket får typ en idol t-shirt och de med flera får typ nått fint. Svider ännu mer för alla avundsjuka då

Visa signatur

Spel: Dell U2412M -:::- Intel i5 2500k, Corsair XMS3 16 GB 1600 MHz Ram, Samsung 830 256 GB, Asus P8P67-M B3, MSI GTX 660 Ti OC
Laptop: 2012 Macbook Air 13"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
hahaha o du vill ha några billiga julklappar?
Men trevligt att hela din familj(kanske var någon annan som skrev detta) sitter vid varsin dator på julafton o vill ha dustins julklappar. hade ni inte råd med julklappar?

Nej jag fixade åt allihopa, tog inte många minuter

Permalänk
Avstängd

Någon som har nån aning om när posten börjar jobba igen?

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Avstängd

Måndag, yes!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jine
-=FULLMOON=- fick ju en julklapp av mig, tycker killen fan förtjänar det.

// Jim

Ahh påminner mig om filmen Skicka vidare(Pay it forward) med Kevin Spacey.
För visst var det dig jag gav ett grafikkort som tröst för att du inte fick en Dustinklapp för 2 år sedan? Ett X800GT vill jag minnas.

Jag tror stenhårt att min givmildhet då gjorde att -=Fullmoon=- fick en present av dig nu

Du vet vad som gäller nu -=Fullmoon=-. Pay it forward!

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!

Permalänk
Medlem

Äsch sådana här urspårningar är bara tradition och lite kul...

det är samma formulär och tradition varje år:

Först startar någon en tråd eller fortsätter på föregående års tråd med förhoppningar om att det återigen skall bli en julkalender på Dustin, då inflikar nån med att Dustin minsann inte har någon julkalender till skillnad från tex Komplett utan Dustin har bara sin julklappsutdelning på självaste Julafton. Sen kommer fler in med samma förhoppning och så sitter alla vid tolvslaget dan före dan med musfingret beredd till strid likt värsta CS sessionen...

Sen när tävlingen väl är igång kommer FULLMOON mfl in med yxa i hand och önskar alla förbaskade hackare och fuskare ett ordentligt kok med stryk istället för nån julgröt hehe

Under tävlingen så dyker det också upp oro hos många att det pga allt fusk inte skall bli några julklappar trots allt slit, men de hugade fuskarna kommer in och lugnar ner folket lol

När allt är över så kommer nästa fas då man underhåller sig med Dustins fantastiska mellandagsrea och försöker bli först till de bästa erbjudandena, samtidigt pågår en hets där folk undrar över när Dustin börjar jobba igen och således när de får sina julklappar och vad det blir för något.

Nästa fas är sen den jag startade iom denna tråd där fortsätter moral och klapphetsen sen när leveranserna börjar ske så börjar spekulationerna hejvilt då folk får reda på fraktvikterna oh kan det vara en IDOL DVD Hurra eller kanske är man tursam och får nån dyr elektronikpryl, PSP nån snälla lol? Jippii

Sen när folk får sina klappar så kommer allt som oftast besvikelsen och fotobevis på kartongen och vad som låg i fick börjar komma upp på forat. Samtidigt komemr trollen och börjar strö salt i såren på de stackars besvikna julklappsvinnarna, åh jag fick en fin STOOOOOOR platt TV från Sony du stackars liten, Ha rätt åt dig jag är bäst

Då kommer motattacken där folk hävdar att de bara ljuger inte skjutton skickar Duston sorry Dustin ut så fina klappar inte... lögnhalsar det är vad de är

Sen kommer slutfasen där folk kommer med förslag till Dustin på hur de kan förbättra tävlingen och också föslag på hur det ur goodwill synpunkt är bättre med finare klappar, att det inte är bra om folk blir besvikna... samt även förslag på hur tävlingen kan göras om...

Sen var sagan slut för den här gången och så börjar allt om igen nästa år precis som vanligt...

Fasen Dustins Jultävling är defenitivt en av årets höjdpunkter på Sweclockers!

Å nej det bidde nog ingen julklapp åt FULLMOON nästa år heller men så komemr nån med mercy on his soul som ger stackarn en tröstklapp så ser det ut..

Snipp snapp slut...

Visa signatur

Nuvarande dator: CPU: Core i5 2500K @ 3.7GHz, CPU kylare: Zalman CNPS12X, GPU: Zotac GTX560Ti 2048MB, Moderkort: ASRock Z68 Extreme 3 Gen3, Minne: Corsair Vengeance LP 1600MHz (4X4GB)16GB Kit, Lagring: Samsung 840 EVO 250GB SSD, Western Digital Caviar Black 64MB Cache 1TB, Seagate Barracuda 256MB cache 2TB, Seagate Barrracuda 256MB cache 4TB Optisk läsare: DVD Brännare Sony Optiarc AD-7280S, Ljudkort: Asus Xonar DG, Chassi: HafX 942 Nvidia Edition, Nätaggregat: Corsair TX650 v1 650 Watt, OS Windows 10 Pro Svensk Version

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är härligt att se folk i värsta hetsen ta till alla medel för att få en sketen gratisklapp. Att sitta framför datorn en julafton är bara det ett stort NEJ!
Men det är väl nåt man lär sig när man bli äldre antar jag?

Visa signatur

[D'feldt Audioengine 5+][NuForce ICON HDP][Shure SRH1840][Sennheiser HD650][Alessandro MS1]

Let's go Rangers!