Permalänk

traisg grafikkort

Geh Mitt graffijjkort är trasigt vad ska jag göra??? vet inte hur det funkar med data men ni som är så bra kanske kan hjrlpna?

Permalänk
Avstängd

du har inte råkat spilla alkoholhaltiga drycker på det..? XD

Permalänk

Asso har du kollat om det får tillräckligt med ström, kan vara en pci-e strömsladd som sitter löst kanske :S

Permalänk

kolla så att dvi lr vga sladden inte glappar oxå

Permalänk

kolla även så att ditt nätagg är tillräckligt starkt

Permalänk

säker på att d inte e skärmen som e paj?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikringdahl
Geh Mitt graffijjkort är trasigt vad ska jag göra??? vet inte hur det funkar med data men ni som är så bra kanske kan hjrlpna?

hur de me svenskan?

Permalänk

grafikkortskylarfläkten kanske har dött, kolla den!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ginux
du har inte råkat spilla alkoholhaltiga drycker på det..? XD

---------- format --------------
for I in 1..10 loop
case I is
when 5 | 8 =>
if Str(I) /= '-' then
raise Format_Error;
end if;
when others =>
if Str(I) not in '0'..'9' then
raise Format_Error;
end if;
end case;
end loop;

alkohol=?

Permalänk

det kanske blir överhettat

Permalänk

om du får bild, tanka bios till kortet och flasha om det med nvflash

Permalänk

prova oxå grafikkortet i en annan dator för att vara säker på att det är det som är felet

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ExtremPixel
kolla även så att ditt nätagg är tillräckligt starkt

ehm jag har 130w nätagg från 98, har funkat bra sen dess ;/. fattar inte vad som kan va fel. Mitt grafikkort är 8800gt 512

Permalänk

ehhhh KÖP EN NY HP-DATOR BARA!, JAG HAR HÖRT ATT MAN FÅR MED ETT GRAFIKKORT I DATORN DÅ. problem solved

Permalänk

Ville bara tackas för alla råd och hjläp , jag har provat allat men d fungerar fortfarande inte??? bör jag skckak tillbaks det???

det är fan nästan bnytt,, känns drygt att skicka tillbaks grejerna bara mån månad efete man löpåt det

Permalänk

banna såna skitar som han

Visa signatur

fractal 804 | Intel 4790k | Corsair 8GB | MSI Z97m Gaming | Samsung 830| Gigabyte 970 SLI | NZTX Hale90 650 | Asus PB278Q

Permalänk
Citat:

ehhhh KÖP EN NY HP-DATOR BARA!, JAG HAR HÖRT ATT MAN FÅR MED ETT GRAFIKKORT I DATORN DÅ. problem solved

seriöst? grafikkort ingår alltså? jävlar.. det var inte illa. har nog aldrig köpt en märkesdator där grafikkort ingår -_^.

Permalänk

130w till 8800gt...

Konstigt att det inte fungerar *himla med ögonen*

Visa signatur

Ghetto-mod <3

Permalänk
Citat:

grafikkortskylarfläkten kanske har dött, kolla den!

kollSW FLÄKTEN den snurrar inte, men det har den aldrig gjort för jag har ingen. har en AC accelero v2, no need flkt

Permalänk
Medlem

130W från -98? Det står att du har ett Corsair Hx520 i din profil iaf... Sluta det funka en dag eller är det nytt och har aldrig funkat?

Visa signatur

{{P180, p5k, q6600, 4x1GB ddr2 Dominator, Asus 8800gts 640MB, Raptor 150GB + randomdiskar},
{mbp e2011 13"},
{Asus 1005p},
{e2100, p5gz-mx, 2x2GB ddr2, 250GB}}

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av z3p70r
130W från -98? Det står att du har ett Corsair Hx520 i din profil iaf... Sluta det funka en dag eller är det nytt och har aldrig funkat?

Det funkade igår nu funka sig inte mer. Tycker nvidia suger, AMD ftw. alla mina polare har ATI och deras kort funkar fortfarande :S kan ju inte vara något annat än nvidia som är dåliga

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av patrikringdahl
Det funkade igår nu funka sig inte mer. Tycker nvidia suger, AMD ftw. alla mina polare har ATI och deras kort funkar fortfarande :S kan ju inte vara något annat än nvidia som är dåliga

Eh.. NOT!

Visa signatur

| Intel i5 3770K @ 4.2 Ghz | Evo 212 | 24 GB 2400Mhz RAM | MSI GTX 1080 Ti | Corsair HX620W |

| Intel i7 4770 | Evo 212 | 32 GB RAM | GTX 970 |

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Nivån i den här tråden är alldeles för låg för att den ska få vara öppen.

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||