Permalänk
Medlem

Max Payne 3

TADA!!

http://www.rockstargames.com/maxpayne3/

tydligen är det inte remedy som utvecklar , utan R* vancouver.

FZ - Max Payne 3 bekräftat

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk

jag ser verkligen fram emot det

Visa signatur

Stationär: E4500, HD4830, BenQ G2200W XP SP3
Bärbar: Acer Travelmate 5730 Ubuntu 9.04

Permalänk
Medlem

Nämen se där, då kanske man får spela Max Payne 3 före Alan Wake.

Visa signatur

"The devil will find work for idle hands to do."

Permalänk

Äntligen!

Visa signatur

ASUS Maximus III Extreme | i7 930 @ 4.2ghz | A-Data 6GB XPG PlusSeries V2 | EVGA GTX 480 SC SLI | Intel X25-M G2 160Gb SSD | 2st WD Caviar Black 640Gb | Corsair AX1200W | Silverstone Fortress II

Permalänk

Max Payne är kanske det bästa FPS spel jag spelat men utvecklingen går framåt. Linjära FPS-spel som Crysis är numera så tråkiga att de endast är underhållande i en kvart om man har tur.

Permalänk
Medlem

Max Payne är sjukt bra spel har spelat 1an och 2an flera gånger samt sett filmen som e sjukt bra

Visa signatur

https://hackernet.se - Wiki med inriktning open source och nätverk.

Permalänk
Sötast

Winter2009, på konsoll......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Max Payne är kanske det bästa FPS spel jag spelat men utvecklingen går framåt. Linjära FPS-spel som Crysis är numera så tråkiga att de endast är underhållande i en kvart om man har tur.

Fullständigt sant, både och

Sällan jag fastnar i ett spel längre, Half life 2 episode 2 var senast. Innan dess var väl Half life 1 , skämt åsido, men Max Payne är ett sådant bra spel, hoppas 3an följer samma spår, med snygg och skön story. Det de flesta nya fps faller på är bristen på bra story, töntigt omoget upplägg och kass design, Far Cry till exempel, eller Crysis. Jag längtar efter ett moget thrillerliknande spel!

Visa signatur

Blessed is the mind too small for doubt.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Max Payne är kanske det bästa FPS spel jag spelat men utvecklingen går framåt. Linjära FPS-spel som Crysis är numera så tråkiga att de endast är underhållande i en kvart om man har tur.

Max payne är bra, absolut.
Men det är tyvärr inte ett FPS =/

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Max Payne är kanske det bästa FPS spel jag spelat men utvecklingen går framåt. Linjära FPS-spel som Crysis är numera så tråkiga att de endast är underhållande i en kvart om man har tur.

Om man nu gillar max payne, varför ska folk alltid kommentera crysis, att det är tråkigt eller dåligt vad har det med saken at göra ens? Att crysis är mer linjärt än max payne får du gjääärna utveckla

Visa signatur

|AMD Ryzen 9 5900X| |ASUS ROG Strix B550-F| |Crucial Ballistix 32GB CL16@3600MHz| |PNY RTX 4090 XLR8 Gaming| |Samsung 990 Pro 2TB| |Samsung 970 Evo Plus 1TB| |Samsung 860 Evo 1TB| |Corsair RM1000| |Fractal Design Define R5| |LG OLED 48" C2 Evo|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
Winter2009, på konsoll......

nein

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Taketwosnubbe
Max Payne 3 will be available in winter 2009 for Xbox 360, PLAYSTATION 3 and PC.

http://ir.take2games.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=372139

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Inaktiv

Hoppas det blir lite "The Shield"-stuk på det...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av WhateverR
Max Payne är kanske det bästa FPS spel jag spelat men utvecklingen går framåt. Linjära FPS-spel som Crysis är numera så tråkiga att de endast är underhållande i en kvart om man har tur.

Hur har du lyckas spela Max Payne som FPS?

Visa signatur

CPU:AM3 955BE@3.6+True black, MB:MSI 790FX-GD70, RAM:8GB Corsair, GPU:HD5870, SSD:Intel 80G g2(Win7) + 120G corsair(spel), PSU:Zalman 850w Chassi: Fractal design define XL

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freneticz
Hur har du lyckas spela Max Payne som FPS?

Han/hon har nog råkat blandat ihop max payne med något annat spel. Typ Fear

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DAoG
Han/hon har nog råkat blandat ihop max payne med något annat spel. Typ Fear

Eller så vet h*n inte att FPS Står för First Person Shooter, och benämner därigenom alla sorters shooters som FPS.

Visa signatur

Du vet att det är måndag när du upptäcker en landmina i din frukost. - Garfield

Permalänk
Medlem

Konsollanpassat och inte utvecklat av Remedy...? Trots att jag anser att dom tidigare spelen är dom bästa FPS (jaja...) spel som gjorts (utan tvekan bättre än t.ex Half-Life) så är mina förhoppningar väldigt lågt satta.

Nåja, Remedy gör ju Alan wake som ser ut att kunna bli ännu bättre än Max Payne så jag är inte allt för upprörd över att dom horar ut namnet.

Visa signatur

WS: DFI LP UT X38T2R (Gigabyte X38-DQ6 = Trasigt)| Intel C2D E6750 | 4*1 GiB Twinmos PC2-6400 | ATI Radeon HD4870 1GB | WD Caviar XL "AAKS" SATA 500GB | Antec Neopower 480W | Antec SLK3700-BQE
Server: DFI LP NF4 Ultra | AMD 3000+ "winchester" | 2*512MiB PC3200 | ATI Radeon HD2400pro | 1000GB WD GP, 3*320GB Seagate 7200.10, 250GB WD2500 PATA, 200GB Maxtor DM10 SATA = 2410GB

Permalänk
Medlem

Jag tycker om linjära spel, varför alla dessa valmöjligheter?

EDIT: Hoppas det inte blir som GTA 4, dåligt optimerat till pc.

Permalänk
Musikälskare

wunderbar!

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB DDR5 Vengeance ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X ❀ Time Spy: 19 340

📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freneticz
Hur har du lyckas spela Max Payne som FPS?

Är väl inte speciellt svårt? Jag har själv spelat igenom Max Payne med FPS-modden. ^^

Och Kung-Fu-modden känner väl de flesta till? Plus diverse andra moddar.

Men annars så är Max Payne original en "3rd Person Shooter".

Permalänk
Medlem

Kanske släpps det en trailer nu när GDC är på gång, eller så får vi vänta tills E3...

Visa signatur

Ryzen 9 3900X | Noctua NH-U12A | ASUS ROG Strix X570-F Gaming | ASUS TUF GeForce RTX 3080 10GB Gaming | Corsair Vengeance PRO 32GB 3200MHz | Seasonic FOCUS Plus 750W | Samsung 970 EVO 1TB | 4 x 1.92 TB Intel SSD | Fractal Design Define C TG | Windows 10 Pro

Xeon E3-1241 V3@3,5GHz | Cooler Master Hyper 212 Evo | Supermicro - X10SL7-F | Samsung 32GB 1600MHz ECC | Evga Supernova G2 850W | WD RED/Segate Ironwof - 50TB | Fractal Design Define R5 | Unraid 6.7

Permalänk
Medlem

onekligen GDC timing på offentliggörandet , så man kan nog hoppas på en trailer

Visa signatur

| HAF932 | Ryzen 3700X @ 4,3 GHz | Gigabyte X570 Aorus Ultra | 32 GB G.Skill @ 3600 MHz | RTX 2070 @ 2 GHz | O2 + ODAC | MP600 1TB + 2x 2TB RAID 1 + 2x 2TB RAID 1 | Win10 Pro 64-bit |

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Twiggeh
Eller så vet h*n inte att FPS Står för First Person Shooter, och benämner därigenom alla sorters shooters som FPS.

Jag vet vad det betyder.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Devildoll
nein

http://ir.take2games.com/releasedetail.cfm?ReleaseID=372139

Devildoll, du gör mig så lycklig.

Visa signatur

Gigabyte GA-MA790FX-DQ6 | AMD Phenom 9950 @ 2,6 Ghz | Sapphire Radeon HD 4850 512MB GDDR3 | Samsung 400 GB | Corsair Dominator TWIN2X8500C5DF 4096MB | Tagan 400W

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Sweet!

Ser framemot detta som fan. Hoppas de inte sabbar storyn, gameplay medmera, första spelet var så jävla skönt!

Permalänk
Medlem

Kan bli kul, gillade dock bara 1an plus filmen.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5 750 2,67GHz
RAM: Corsair 8GB (2x4GB) CL9 1600MHz
GPU: Asus GeForce GTX 970 Strix
SSD: Samsung SSD 830 128GB

Permalänk
Medlem

wohoo.. sicken överraskning.. Max Payne is the shit.
Blir nästan sugen på att dra igång 2an bara för att slicka såren av längtan.

Alan Wake har man väntat länge på.. så länge att man t.om glömt bort att det är på gång.. vet inte vilket nummer eller ens vilket år det va bilder med på det spelet i PcGamer

Visa signatur

| Win7 x64 | Intel i2500k | P67A-C45 | 2x4GB DDR3 | Asus Geforce GTX570 DCII | 650W |
www.twitch.tv/leeftv

Permalänk
Medlem

Förvänta er inte för mycket, utan finska Remedy kan det mycket väl floppa. Och en konsolport kommer förmodligen suga.. Sätter min tro till Alan Wake.

Permalänk

Jag har stora förväntningar. Rockstar har inte gjort mig besviken hittills... Max Payne 1 och 2 var byggde ju inte på grafiken eller spelmekaniken egentligen, utan på en riktigt, jävla skön Noir-känsla och bra story. Bara att hoppas de fortsätter i samma stil.

Visa signatur

Workstation: i7 6800k, nVidia GTX 1070 8GB, 32 GB Ram.
Bärbar: Dell XPS13, i7@2600Mhz, 8 GB, QHD+.
Filserver: Gammal U36SD i5. Inbyggd UPS :-P
Pad: Asus Vivotab Smart.
Battlefield 3

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CompassioN
Jag har stora förväntningar. Rockstar har inte gjort mig besviken hittills... Max Payne 1 och 2 var byggde ju inte på grafiken eller spelmekaniken egentligen, utan på en riktigt, jävla skön Noir-känsla och bra story. Bara att hoppas de fortsätter i samma stil.

Det är inte spelet i sig som kommer göra oss besvikna, utan portningen. Om de i första hand gör spelet för konsol, ja då vet vi hur det går. Och Rockstar är ett brett begrepp. Rockstar Vancouver gjorde ju Bully, vilket ägde på konsol. Sedan portades det till PC och det var ingen rolig historia, jag har testat alla versioner. Om de kan undvika detta drar de upp mitt förtroende för Rockstar en del efter GTA4 PC-fiaskot.

Men Max Payne förtjänar helt klart en värdig uppföljare i sanna noir-känsla. Hoppas på samma röstskådisar, annars blir jag lack.

Permalänk
Medlem

Nästan så jag får tårar i ögonen.
Max Payne spelen var så otroligt bra. Köper detta spel samma attosekund som det släpps. Jag ska campa webbhallen i fem veckor! ARRRGH!!

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?