Inspiration (hjälp) med Photoshop-bild.

Permalänk
Medlem

Inspiration (hjälp) med Photoshop-bild.

Tjenare!

Nu äre såhärava, att det är en tjej som vill att jag ska redigera en bild på henne.
Javisst sa jag, har du några önskemål?
"Gör vad du vill, men jag gillar rosa."
Jag hatar dom orden! För jag har ingen fantasi, och ja, inga stora skills i photoshop heller.
Så, om någon har något tips, som en nybörjare kan göra, eller någon som vill göra detta åt mig, skriv i tråden!
Om någon vill göra det här åt mig, så har ni heeelt fria händer.

Det enda jag har som riktmärke nudå, det är att hon gillar rosa, och att hon gillade den här bilden:

Bilden jag har fått är den här:

Fullstor:
http://yfrog.com/0ejohaaanniii056j

En till bild:

Fullstor:
http://yfrog.com/3yjohaaanniii058uj

Nya bilder:

Här var en som en kompis till mig photoshopade, tyckte den vart skitbra, gärna liknande!

Om hon skickar några fler bilder, så det kan bli som ett "kollage" så lägger jag upp dom här i första-posten.

Tack på förhand!

/Freddan

Permalänk
Medlem

Jag kan fixa det åt dig, men då vill jag ha alla nakenbilder du får utav henne som direkt eller indirekt resultat av att du gör detta åt henne.

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Loaded
Jag kan fixa det åt dig, men då vill jag ha alla nakenbilder du får utav henne som direkt eller indirekt resultat av att du gör detta åt henne.

Hahaha, deal!

Permalänk
Medlem

Du vet vad som gäller

Visa signatur

Detta är första varningen va, jag ämnar brisera ur denna japanska kampställning och fullständigt förinta dig om inte du försvinner härifrån.

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet vad som gäller

http://pici.se/pictures/TjYWZzvrE.jpg

Jarå, vi har våran deal!

Fler versioner?

Permalänk
Medlem

Jag skrattade i alla fall

Visa signatur

Rigg: ASUS ROG Strix B660-I Gaming WIFI | i5 12400F | Corsair Vengence DDR5, 32 GB | nVidia Geforce GTX 1060 3GB | Samsung 980 PRO, 1 TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av wixia
Jag skrattade i alla fall

Varför skulle du inte ha gjort?

Hoppas loaded skämtade, och om han inte gjorde det, så hoppas jag att han förstog att jag skämta.

Permalänk
Medlem

Jag tror att jag ska söka upp henne och fråga om hon vill kela lite med mig. Hon ser ut att vilja

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BlitZan
Jag tror att jag ska söka upp henne och fråga om hon vill kela lite med mig. Hon ser ut att vilja

Haha, gör det du..
Jag har fan hållt på länge för att ligga något på +, men nu fyller jag ju år snart, så man får väl se om det blir någon födelsedagspresent....

Permalänk
Medlem
Citat:

Du vet vad som gäller

http://pici.se/pictures/TjYWZzvrE.jpg

Dåligt Photoshoppat O.o

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sanazin
Dåligt Photoshoppat O.o

¯\(o_º)/¯ La inte ner fem minuter på den ens

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

¯\(o_º)/¯ La inte ner fem minuter på den ens

Dålig bortförklarning

Här har du 5 min:

Visa signatur

LG OLED77CX • AMD 9800X3D @ 5.4GHz • Lian Li Galahad II Trinity 360 • GIGABYTE X870 Aorus Elite ICE • Corsair 32GB DDR5 CL30 6000MHz • GIGABYTE RTX 4080 • Phanteks Evolv X • Corsair RM 850W V2

Permalänk
Medlem

Hon kommer bli överlycklig!

Fortsätt såhär!

Laddar upp några fler bilder på henne alldeles strax!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
Hon kommer bli överlycklig!

Fortsätt såhär!

Laddar upp några fler bilder på henne alldeles strax!

Nej tack det räcker Bilden var till Loaded inte till dig

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej tack det räcker Bilden var till Loaded inte till dig

Om det där var en 5 minuters... vad är en 10minuters då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av freddan
Om det där var en 5 minuters... vad är en 10minuters då?

En älg!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

En älg!

Eller ett får..

Permalänk

inte en gråsugga?

Visa signatur

Regnar det så kommer det ifrån himlen.

annars står de i tidningen..

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Filserver: Intel P4 2.8@3.4GHz - 1GB RAM - Radeon 9600xt - ~ 6 TB HDD

Bärbar: Compaq Evo N800W <3

Permalänk
Medlem

Mina fem minuter. Jag antar att det var något sånt hon ville ha?

Dessa trådar du postar om Photoshop hör hemma i:
Programmering och digitalt skapande

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Toke
Mina fem minuter. Jag antar att det var något sånt hon ville ha?

http://www.conception.se/stuff/uhu.jpg

Dessa trådar du postar om Photoshop hör hemma i:
Programmering och digitalt skapande

Argh mina ögon!
Dålig photoshoppad!!!
Ta bort den röda .. vettefanvaddetär-saken..!
Och...fixa blenden så att det inte ser så skarpt ut på högra sidan av hennes kropp!

O_O

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Argh mina ögon!
Dålig photoshoppad!!!
Och...fixa blenden så att det inte ser så skarpt ut på högra sidan av hennes kropp!

O_O

Näe några ändringar blir det inte. Så ledig är jag inte ;P

Trodde han ville ha skrikiga färger och toner om man kikar på referensbilden.

btw. titta på din egen variant.

Permalänk
Medlem
Citat:

Näe några ändringar blir det inte. Så ledig är jag inte ;P

Trodde han ville ha skrikiga färger och toner om man kikar på referensbilden.

btw. titta på din egen variant.

Skrikia färger i all ära, men det måste passa in också
Den röda .. "saken" .. förstör mer än gör bilden finare.
Jag älskar konstruktiv kritik, men du kan helt ärligt inte vara seriös med det sista

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Skrikia färger i all ära, men det måste passa in också
Den röda .. "saken" .. förstör mer än gör bilden finare.
Jag älskar konstruktiv kritik, men du kan helt ärligt inte vara seriös med det sista

Det var inte konstruktivt alls det var pajkastning.
vi kan kalla den röda saken för ett watermark, de är gjorda för att förstöra lite.

Permalänk
Medlem
Citat:

Argh mina ögon!
Dålig photoshoppad!!!

O_O

Haha, men vem fan är du då, Photoshop-kungen #1 på Sweclockers forum eller? Hur bra tror du att du själv är egentligen?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Det var inte konstruktivt alls det var pajkastning.
vi kan kalla den röda saken för ett watermark, de är gjorda för att förstöra lite.

Fail

Citat:

Haha, men vem fan är du då, Photoshop-kungen #1 på Sweclockers forum eller? Hur bra tror du att du själv är egentligen?

Yes det var alldeles rätt min vän ^^
Jag är bäst

(Fotnot: Ta del av konstruktiv kritik istället för att lalla runt & e-penis showoff)

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Fail

Yes det var alldeles rätt min vän ^^
Jag är bäst

(Fotnot: Ta del av konstruktiv kritik istället för att lalla runt & e-penis showoff)

Protip: "Aj mina ögon vad dåligt photoshoppat" är inte konstruktiv kritik.
Om du nu faktiskt var bättre än alla andra här (vilket är högst osannolikt, du får gärna länka din portfolio och överbevisa mig...) så kan du väl vara lite ödmjuk istället. Sen är det väl ganska uppenbart att det inte kommer dyka upp några mästerverk i en sådan här tråd eftersom de enda som tar någonting sådant här seriöst är nybörjare, jag har använt Photoshop i 7 år så att filterbasha ihop fjortisar med solnedgångar känns ganska passé vid det här laget.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Protip: "Aj mina ögon vad dåligt photoshoppat" är inte konstruktiv kritik.
Om du nu faktiskt var bättre än alla andra här (vilket är högst osannolikt, du får gärna länka din portfolio och överbevisa mig...) så kan du väl vara lite ödmjuk istället. Sen är det väl ganska uppenbart att det inte kommer dyka upp några mästerverk i en sådan här tråd eftersom de enda som tar någonting sådant här seriöst är nybörjare, jag har använt Photoshop i 7 år så att filterbasha ihop fjortisar med solnedgångar känns ganska passé vid det här laget.

Nybörjare? eller folk som har fem minuter till övers

Man får inte kvalité gratis.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nybörjare? eller folk som har fem minuter till övers

Man får inte kvalité gratis.

De enda som tar det seriöst som sagt, att slänga ihop något på fem minuter eller som i mitt fall, som en punchline till ett skämt, är inte att ta ett designuppdrag seriöst.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jag är bättre än er, för jag gjorde denna på två minuter:

Visa signatur

They invented "SUV" because they can't call them Jeep
"Tycker alltid att du är lite tjurskallig när du skriver till mig och andra.. har jag fel?" - tcntad
"Du är fan min idol på Sweclockers Martiis. Tack för att du finns!" -
Crippa90