När uppdaterar Apple Mac Book?

Permalänk
Medlem

När uppdaterar Apple Mac Book?

Jag har länge funderat på att köpa en Mac och då en bärbar och liten. Mac Book Pro 13" har verkat mest intressant, men rykten säger ju att det är en eller flera tablets på gång också. Då är frågan, kommer Mac book och mac book pro uppdateras i samma veva eller blir det först nästa år?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580

Permalänk
Medlem

Det är det ingen som vet.
Kolla in http://buyersguide.macrumors.com/ för lite "hintar" om när existerande produkter kan komma att uppdateras.

Visa signatur

Amiga 500, Vampire 500 V2
Pentax K-1, Ricoh GR III, Dji Mini 2

Permalänk
Medlem

Precis som WalterEgo säger så är det ingen som vet när Apple planerar att uppdatera sina datorer.

Men eftersom det inte var allt för länge sen de uppdaterades sist (Juni) så är det förmodligen ganska lång tid kvar.

I snitt har de uppgraderats med 200 dagars mellanrum, tittar du på länken som WalterEgo gav ovan så är det (om man följer trenden) minst fyra månader tills en ny refresh.

Visa signatur

iMac 27" | Mid 2010 | Core i7 2.93Ghz | 20 GB | HD5850 M | Samsung 840 500 GB | 4 TB WD
MacBook Air 11" | Mid 2012 | Core i7 2.0 Ghz | 8 GB | 256 GB SSD
Citera gärna om du svarar på mina inlägg, så hittar jag tillbaka igen! :)

Permalänk
Medlem

Om jag vill ha en mac book pro 13", Är det värt att lägga till de extra pengarna för den dyrare modellen? Ram kan ju vara trevligt att ha mer utav, men duger inte 2GB till det mesta?

Visa signatur

Mac mini 2018 with external GPU over Thundelbolt 3 - Radeon RX580