Inet - Inköpslistor på datorer
Hej alla! Har gjort några inköpslistor om hela datorer föra alla priser hos inet.se.
Jag är säker på att alla av dessa datorer funkar korrekt tillsammans med de olika delarna, och jag är proffs med dessa saker.
Bra exempel för dig som vill hitta en alternativ som passar dig.
Budget PC
Bra budget dator för internet. Funkar fint med lågkrävande spel med den inbyggda grafikkortet på moderkortet. Väldigt tyst.

Basic PC
Den datorn som man ska göra alla grundläggande sakerna med. Kvalité av det mesta.

Budget Gamer
Detta skall det vara möjligt att köra spel med, även de nya och krävande spelen. Kvalité. Energisnål.

Knäpptyst Mini
Det här är det knäpptysta alternativet, en liten mATX chassi med stöd för ATX nätdel är det perfekta valet om man vill spara utrymme.
Har valt delar som garanterat hörs inget av. GPU'n körs med heatsink och kylpasta/CPU fläkt medföljer. Samsung spinpoint är verkligen tyst.

Basic Gamer
Kör krävande spel/program jättebra.

[B] AMD Lil'Gamer[/B]
Det fina kraftpaketet som man kan göra de flesta med.

[B]Intel/Nvidia Gamer[/B]
Den som vill ha en perfekt dator som klarar nästan allt ska ha detta. Jättesnabb i5 processor. Egentligen skulle man inte behöva mycket bättre än detta.

[B] AMD Gamer[/B]

Extreme Gamer
Monstern för den som vill ha kraften till sin sida. Ultrasnabb SLI och det senaste i7 processorn. Klarar allt, skulle man tro.

Mer kommer. Ni kan informera mig ditt budget så kan jag få ihop ett dator som passar dig.
Hjälper gärna till med frågor.
[B] AMD Ultimate[/B]
Detta för er som inte har några gränser. Tyvärr så finns det ingen datum som 5850 och 5870-serien kommer ut.
4,3tb hdd utrymme.
8gb ddr3 1333MHz internminne.
Power Color 4890 CrossfireX 1024mb
AMD Phenom2 X4 6mb L2 + 6mb L3 cache, Black Edition (Överclockingsvänlig)
10,000rpm velociraptor 300gb / 2x 2tb WD 32mb
XFX 850W kvalité'ts PSU för SLI/CrossfireX, 88% effektiv
mm...