Vad är det sämsta\värsta som har hänt er år 2009?

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RagNy
ja det lär väl vara den fina processor installationen som gick "lite fel". Har fått ätit upp den nog nu så honestly bryr jag mig inte. Inte precis något allvarligt och det gick på en summa som inte var för stor dock inte för liten heller.

Annars så har året varit smått epic på de flesta håll

HAHA! Epic var iaf då du gjorde en feeeet faceplant i skogen förra vintern i vemdalen och då jag puttade walle in i granen så han inte kom upp för det var för djup snö ;P

Bästa: Min resa till Polen där jag träffade en massa trevligt folk!

Sämsta: Att jag bara var i Polen 2 veckor, önskar jag hade varit där längre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bushman18
HAHA! Epic var iaf då du gjorde en feeeet faceplant i skogen förra vintern i vemdalen och då jag puttade walle in i granen så han inte kom upp för det var för djup snö ;P

Bästa: Min resa till Polen där jag träffade en massa trevligt folk!

Sämsta: Att jag bara var i Polen 2 veckor, önskar jag hade varit där längre.

HAHAHAHAHAH! åh... hade glömt det, bäst att den (faceplanten) är på bild! C:

EDIT* för alla intresserade av faceplanten: http://www.fz.se/medlem/bilder/?id=12533

Visa signatur

"Fidelis Ad Mortem"

Permalänk
Medlem

Skaplig faceplant!

@Bushman18: Du verkade ha haft jävligt roligt om man kollar på bilderna därifrån

Edit: Hur mycket av resan kommer du ihåg?

Visa signatur

O2+ODAC - Denon AH-D2000
MiniDSP SHD - Emotiva UPA1 - Had Oy högtalare

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ala_95
Skaplig faceplant!

@Bushman18: Du verkade ha haft jävligt roligt om man kollar på bilderna därifrån

Edit: Hur mycket av resan kommer du ihåg?

Kommer ihåg alltihop faktiskt Det var riktigt kanon och jag kan inte vänta tills jag ska dit igen i April!

Permalänk
Avstängd

Jag fick skoskav...
Löste sig tillslut.

Visa signatur

Q9650 4212 Mhz - True coler - ASUS P5E Deluxe - Corsair Dominator 4Gb 8500 C5DF 1174 Mhz 5.5.5.15 - Crossfire Oklockat - HIS Radeon 4870 1GB - Asus Radeon 4870 1GB - Corsair Powersupply 1000W M - X-Fi - 1500Gb Hd's - Antec Nine Hundred - Windows 7 Pro 64bit - 24 Tum Benq - 3dmark Vantage 18758p - Xbox360 Slim + En dator i sovrummet till tv'n ,med 5.1 ljud för mys. En laptop med till frugan. Plus annan Hightech..

Permalänk
Medlem

Min faster och en vän dog i cancer/ Blev ihop med en tjej.

Tolka vilket som är dåligt och det som är bra

Visa signatur

MOBO: ASUS B550-i                                    CPU: Ryzen 5900X
RAM: GTZN-3600MHZ-CL14                       GPU: EVGA 3080 XC3
BOX: Ncase m1 v6.1                                    PSU: Corsair SF750
AIO: Kraken z53                                           SSD: Samsung 980 PRO             

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Shimonu
Men man träffar nya och det är också jävligt kul

Precis! Det är ju helt nice att få upptäcka nya ställen

Permalänk
Medlem

Bästa:
- Fick ett bra betalt jobb, sköte det, blev befodrad och fick ett nytt bättre jobb.
- Löste alla mina skulder och kunde för en gångsskull unna mig saker som jag förtjänar.
- Träffat massor med underbara människor, och otroligt många trevliga kvinnor som jag haft väldigt "trevligt" tillsammans med.

Sämsta:
- Gjorde slut med min flickvän i början av året (3½ år).
- Fick Klamydia
- Gått ner mig en del i festandet vilket har resulterat i minnesluckor...
- ...och min libertinistiska leverne har resulterat i att jag har väldigt svårt (om inte omöjligt) att bli kär.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Sämsta: Hela min värld rasade samman när jag blev behandlad som skit av mitt ex. och fd. sambo(4år) samt att hon nu är tillsammans med min kollega vilken jag inte pratar med längre. Klarar mig utan sådant folk.

Bästa: Att jag är ifrån ett enormt destruktivt skitförhållande och mår sååå jävla mycket bättre. Jag har äntligen kunnat gå upp i vikt. Dessutom har jag skaffat motorcykel.

Visa signatur

tack o bock

Permalänk
Medlem

hela mitt förra år var precis likadant hela tiden :/