Permalänk

Bra allround, max 8000kr

Det är ganska viktigt att man ska kunna spela sims 3 på högsta grafiken utan något problem, men också att datorn ska hålla rätt länge.
Jag är väldigt intresserad utav den här:

NetOnNet

Jag tycker den verkar vara väldigt bra för detta pris, men jag undrar hur bra den här datorn skulle klara av spel, och om det är något speciellt med den som är dåligt. Lite mer batteritid än den där skulle vara trevligt men inte ett måste. Hårddiskuttrymme är inte viktigt alls, 160gb+ duger alldeles utmärkt.
Det skulle också vara bra om man kan titta på hd filmer utan problem.
Om det finns en dator som möter de här kraven för ca 7000, så skulle jag bli glad ^^

Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Jag har kollat lite på den där packard-bell TJ75 du länkade till.. och det finns ett tyskt-forum där dom diskuterar den där datorn ganska ingående.. (många som köpt den där)

http://www.notebookjournal.de/forum/showthread.php?t=15515

Bara att översätta med google och läsa.

Rent prestandamässigt så klarar den här datorn alla spel utan minsta problem.

Permalänk

Mjo, jag har läst hela den där redan, men det finns vissa skillnader mellan den här datorn och den de recenserar. Exempelvis grafikkortet

Permalänk

Den där är mycket prisvärd, vad jag kan se så är det ati 5650 i båda datorerna.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av thereal_twisted
Den där är mycket prisvärd, vad jag kan se så är det ati 5650 i båda datorerna.

Ojj, jag trodde att han länkade till: http://www.notebookjournal.de/tests/test-review-packard-bell-...

Har bara kollat lite snabbt på den där andra, och den största skillnaden mellan TJ75 och LJ75 verkar vara skärmstorleken. Ska titta vidare..

Permalänk

Jag har tittat lite mer, och den verkar bra.
Jag hade tänkt beställa den nu, men om någon misstycker så är det bra om ni säger till nu

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thesaberto
Jag har tittat lite mer, och den verkar bra.
Jag hade tänkt beställa den nu, men om någon misstycker så är det bra om ni säger till nu

Väldigt prisvärd. Beställ!

Visa signatur

Antec Performance P182 | Intel Core i7 920 | Gigabyte GeForce GTX 660Ti | Gigabyte GA-EX58-DS4 | Corsair XMS3 1333 MHz 6 GB | Samsung SpinPoint F3 | Corsair 650TX | Windows 7 x86-64 | QPAD MK-50

Permalänk