Permalänk
Medlem

Sweetness

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Ja, det blev ju helt klart mycket bättre Snyggt!

Visa signatur

Sugen på att spela lite äldre spel? Glid in på www.braindrainlan.nu och kolla när vi skall ha nästa LAN eller gå med vår Discord för att spela online https://www.braindrainlan.com/

Permalänk
Medlem

Väldigt fint, ser professionellt ut

Visa signatur

CITERA MIG SÅ ATT JAG HITTAR TILLBAKA!
| MSI B550 Gaming Plus | Ryzen 5 5600x | Strix RTX 4080 | 32GB Corsair Vengeance | EVGA Supernova G2 850W | ROG Chakram (liten joystick ju!!) | L33T Muninn Headphones | KeyChron K3 | Predator X34 |

Permalänk
Medlem

mkt snyggt ! man blir helt klar inspirerad

Permalänk
Medlem

lust o dra hem till mig o fixa lite kablar? ser förjävligt ut i vardagsrummet

Permalänk

Jag har haft det värre

Intresserade personer kan ju ta sig en titt här

http://www.sweclockers.com/forum/showthread.php?s=&threadid=8...

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Medlem

@m1n1h0p Visst, men jag e dyr... hehe
@Fullmoon Hehe jo lite värre var d

Visa signatur

Q9550 @ 2.83ghz|Antec twelve hundred|Corsair 750W|Asus Hd4850|Coolermaster Hyper 212|Corsair 4x1gb @ 800mhz|Samsung spinpoint F1 750gb|Windows Vista home premium 64-bit|Asus P5Q Pro

Permalänk
Medlem

NIHIHIHICE! 9p

Permalänk
Inaktiv

Det där såg ju riktigt proffsigt ut!

Permalänk

Bra resultat, men vad gjorde du av nätaggen?
Mitt tips är att montera modem, router och allt på en platta av plywood. Det blir inte så många hål i väggen och det går enkelt att flytta hela kitet.

Visa signatur

Öh, datorn börjar bli gammal nu.

Permalänk
Medlem

Vad är det folk tycker är så förbannat snyggt? Det ser ju förjävligt ut och rörigt. Hade ju gått att lösa med hälften så mycket krångel och kabel.

Visa signatur

Laptop: Samsung Q210, 12", C2D T6400, 3GB RAM, 320 GB HDD, Kubuntu 10.04 LTS

Permalänk
Medlem

fin hammare mitt i allt

Visa signatur

Ohoj Kapten!

Permalänk
Medlem

Riktigt fint ! du ger motivation.
Jätte fin uppsättning!

Visa signatur

Ohoj Kapten!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tobiasa
Vad är det folk tycker är så förbannat snyggt? Det ser ju förjävligt ut och rörigt. Hade ju gått att lösa med hälften så mycket krångel och kabel.

Jag tycker att du ska komma med något bättre istället för att gnälla på ett helt omotiverat sätt.

Vi vill se lite bevis på ditt påstående, annars kan du låta bli att komma med dina tråkiga inlägg. Det skapar bara dålig stämning.

Kan du bättre så bevisa det.

Lycka till.

Visa signatur

Fractal Design Arc Svart | MSI Z68A-GD55 G3 REV B3 | Intel® Core i7 2600K, 3.4GHz, 8MB | Corsair 16GB (4x4096MB) CL9 1600Mhz VENGEANCE LP | MSI GeForce GTX 670 | Phanteks PH-TC14PE CPU Cooler (vit) | Corsair Power Supply 650W TX M, Modular, ATX, PS/2 | SSD (okänd tillverkare) + 2 äldre SATA2 diskar på 750 Gb, 350 gb. | OS: Microsoft Windows 10 home.

Permalänk
Permalänk
Medlem

Snyggt jobbat! Känner mig inspirerad att shape:a upp snyggare under skrivbordet!

Visa signatur

Kör Äppeldata åxå (≠ fanboy)