Permalänk
Medlem

Min Retro Väg

Har en väg i min lägenhet som jag pyntar med gamla godingar

och så här ser det ut ska lägga upp ett N64 krets kort

Min Retro Väg

Permalänk
Medlem

vägg, vägg, vägg.

Visa signatur

Utnyttja din dag, var dag.

Permalänk
Medlem

Inget illa menat, kunde bara inte slita mig ifrån att göra det!

Visa signatur

Citera om du vill få ett svar!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lonesome:

Inte illa att få plats med en väg i lägenheten asså, 2 filig får jag hoppas

edit: attans, hann inte först

Hahah

Permalänk
Medlem

Så säger han att det är en väg, så är det en vägg ;ppPPpPppPPpPPPp

Permalänk
Entusiast

Du har alltså på fullaste allvar skruvat upp två moderkort med grafikkort, en burk, en kartong till en processor, ett nintendochassi och annat skrot... Sen har Crocodile Dundee vart hemma hos dig och spikat upp ett ormskinn på din "väg". Nä det gick inte hem hos mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zpnk:

Du har alltså på fullaste allvar skruvat upp två moderkort med grafikkort, en burk, en kartong till en processor, ett nintendochassi och annat skrot... Sen har Crocodile Dundee vart hemma hos dig och spikat upp ett ormskinn på din "väg". Nä det gick inte hem hos mig

Kom igen, solklart 5p! Har inte under min livstid sett något liknande!

Permalänk
Medlem

haha klockrent galleri! 5p

Visa signatur

MODERMODEM: Asus ROG Strix Z270E Gaming | i7 7700K | Corsair Hydro H110 | Kingston HyperX Savage 32GB DDR4 RAM | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF OC | Crucial BX100 500GB SSD | Phanteks Enthoo EVOLV | SilverStone Strider Evolution 1200W |

Permalänk
Medlem

Som Kjell anställd kan man ju inte säga annat att än att den är kanon
Bara varningstexten är värd pengarna

Visa signatur

Intel i7 860 @ 3,5 GHz| Gigabyte P55A-UD4 | EVGA 580 @ 820/4100 MHz | XMS3 8GB @ 1600MHz | Atcs 840

Permalänk
Medlem

hemskt :S fula moderkort och så hänger allt snett mott vartannat.
Bort med kartongen och häng moderkorten likadant så blir de nog bättre.

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | ASUS RTX 4070 Super
LAPTOP Lenovo P1 | i7 13700H | RTX A1000

Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

wtf...

Permalänk
Hedersmedlem

Varför hart du hängt upp en gammal energidrycksburk? (Som för övrigt bara var köpt recept och ompackad, besviken :@ (den smakar alltså identiskt med någon annan sort (typ X-Ray))).

Namnet på den är dock otroligt fyndigt.

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem

Förlåt, men det där är jävligt fult XD

Permalänk

MÖRDARE! Man dödar inte en N64 bara för att den ska kunna fästas på väggen!

Visa signatur

Hej, hur mår du?

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Permalänk
Skrivet av Eadcruzher:

MÖRDARE! Man dödar inte en N64 bara för att den ska kunna fästas på väggen!

+1

ganska kul idé faktiskt förutom processorkartongen och burken
btw, du får nog vänta lite till innan phenomII kan klassas som "retro"

Permalänk
Medlem

haha, fy fan vad fult! Ska ha en tyst minut för N64 at

Permalänk

Gräsligt! Det kanske blir charmigt när väggen är full men för tillfället ser det bara glest och osmakligt ut.
Påminner mig om när jag själv försökte fylla min vägg med posters.

Visa signatur

O2 + ODAC ~ Sennheiser HD 650 ~ Swans M1 ~ BOSE 901 MKIII ~ McIntosh XR14 ~ Luxman L550 ~ Technics SL1210MK2 ~ 1080 TI ~ 7700K@5.0 ~ Noctua D14 ~ AX850 ~ ACER PREDATOR 165Hz ~ Texas Instruments TI82 ~ HHKB Professional 2 ~ WhiteFox ~ Topre Realforce

Permalänk
Medlem

Lär dig stava.

RIP N64

Permalänk
Medlem

Borde vi inte göra en tävling här på SweC? Fulaste galleriet vinner.

Nej, lite konstruktiv kritik kan vi nog ändå väga in, bättre bilder kanske?

Visa signatur

Citera så svarar jag!

Permalänk
Medlem

Ska du dela moderkortet i flera delar för att få plats med den i ditt N64?

Permalänk
Proffsmoddare

...

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag gillar hur kortet längst t.v. hänger helt kloss-an mot dörrkarmen.

Visa signatur

Gentoo Desktop: Ryzen 3600X | 32 GB
Server: Intel G7400T
Commodore 64C + 1541u2

Permalänk
Medlem

Moderkorten hänger ju upp och ned
Snyggare om du enbart hade haft moderkorten på väggen,och fäst dom på ett bättre sätt.

Permalänk
Entusiast

vägg vägg vägg vägg

Permalänk
Medlem

är det mekaniska switchar under knapparna på skrivmaskinstangentbordet?

Visa signatur

Cherry MX Clear: Cherry G80-3000LQCDE Cherry MX Brown: Ducky 1087, G80-11800 Cherry MX Blue: Ducky 1087, KBC Poker Cherry MX Red: PLU ML-87, Alps Black: Delll AT102W, Alps Blue: Charisma Portabel, Acer Switch: Viglen 6312-TW, Buckling Spring: IBM Model M,

Permalänk
Medlem
Skrivet av Leifson:

Varför hart du hängt upp en gammal energidrycksburk? (Som för övrigt bara var köpt recept och ompackad, besviken :@ (den smakar alltså identiskt med någon annan sort (typ X-Ray))).

Namnet på den är dock otroligt fyndigt.

smakar inte som X-Ray eller någon annan energidryck vad jag vet (och jag gillar energidrycker en heldel) dom har dock bytt recept på senare tid

Visa signatur

Intel Core i7 5820K @3.7ghz | 16GB Corsair LPX 3000mhz DDR4 | ASUS GeForce RTX 2060 DUAL EVO Advanced | Kingston A1000 480GB M.2 | Phanteks P300 | EVGA Supernova 650w | Asus X99-A | Aerocool Pulse L240 F |

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Von_OttO:

smakar inte som X-Ray eller någon annan energidryck vad jag vet (och jag gillar energidrycker en heldel) dom har dock bytt recept på senare tid

Nej, inte X-ray, jag vet. Men kom inte på vilken det var. Att det är knyckt recept är det ingen tvekan om dock, kände igen smaken direkt när jag köpte den. (Och jag har ändå provat över 100 olika energidryckssorter )

Visa signatur

CPU: Intel i5 2550K (NH D-14) GPU: Nvidia GTX 570 Mobo: Gigabyte GA-P67-UD7(B2) PSU: Cooler Master Silent Pro 700W

Visste du att om Du inte håller dig till reglerna varje dag, så kommer Arla-haren och skjuter dig i huvudet eller ibland i magen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av NePpo:

är det mekaniska switchar under knapparna på skrivmaskinstangentbordet?

japp

Permalänk
Medlem

..hoppas någon redan påpekat det, men det som komponenterna sitter på är en "vägg", inte en "väg" =/