Phonehouse har lagerrensning

Permalänk
Hedersmedlem

Hemsidan är ju helt död....

Visa signatur

Danskjävel så krattar som en skrivare...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Forbidden:

Sidan står bara och tuggar just nu...
Står HELT stilla.

Gjorde samma sak för mig när jag skulle betala men funkade efter en stund. Allt det andra funkar dock bra för mig iaf.

Permalänk
Medlem

Servern har troligen packat ihop. Så kul blev det med det. Skit också.

Visa signatur

Asrock Fatal1ty Z170 Pro Gaming i7 | i7-6700K | MSI RTX 2080 Ti Gaming X Trio | 32 GB Corsair RAM | 1 TB Samsung 850 EVO | 1200W EVGA SuperNOVA P2 | Samsung UE55KS9005 x3 | Logitech G915 + G903 Hero | Fanatec CSL Elite+ Wheel Base | Fanatec CSL Elite P1 Wheel | Fanatec Club Sport v3 Pedals | GT Omega Apex Wheel Stand

Permalänk
Medlem

Lyckades plocka en Sony Vaio VPC F13M1E grå Vad jag nu ska ha den till...

Lite ful prisangivning av den dessutom.. prisjakt säger att phonehouse sålt den för 9116, de själva säger sänkt från 10700

Permalänk
Medlem

10:04:13 ligger jag på haha

Boooorde ju fan få en XPS nu iaf eftersom den fortarande står att den finns i lager. Kikade Vaion också och den blev slutsåld ganska snabbt alltså.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk

kommer inte in på hemsidan nu,jävla skit.

Permalänk
Medlem

Haha server trashad by sweclockers.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

10:04:13 ligger jag på haha

Boooorde ju fan få en XPS nu iaf eftersom den fortarande står att den finns i lager. Kikade Vaion också och den blev slutsåld ganska snabbt alltså.

Hela 11 sekunder före dig! HAH!

Jag har inte fått någon orderbekräftelse ännu iaf, hur är det med er andra?

Edit: XPS'en finns inte i lager längre!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

kul... Kom aldrig in och suttit o väntat sen 9.55
Och nu får man denna: http://productimages.phonehouse.se/4/SONVAIVPCF13M1E_250.jpg

Visa signatur

ROG Strix Z370-E | Intel 8700K | RTX 3080 TUF OC | G.Skill 16GB 3200Mhz | Samsung Evo 500GB | Corsair 550D | Corsair RM750X

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

10:04:02 gjordes min order iaf.
Skulle vara Intressant att se hur snabba ni andra var!

Hur ser man detta? Skapade bara ett gästkonto så har inget att logga in och kolla på.

EDIT: Fick orderbekräftelse direkt efter jag beställt.
EDIT2: Fick ju ett mail med inloggninguppgifter man är lite seg så här tidigt på morgonen

Permalänk
Medlem

Har inte heller fått någon orderbekräftelse på mailen. Jag valde att betala på faktura, skulle jag valt att betala direkt eller spelar det någon roll?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING | AMD Ryzen5 2600X | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 @ 3000 MHz | Samsung 970 EVO PLUS 500GB | EVGA 650W | Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass

Permalänk
Medlem

2011-12-14 10:06:41 Vaio
2011-12-14 10:04:33 Xps

Jävla internetsignering när man betalar med kort alltså! Och så hamnade en av datorerna på studentbostaden o en hemma i Göteborg.. skrev ju fan min adress i Göteborg på hemsidan...

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Hela 11 sekunder före dig! HAH!

Jag har inte fått någon orderbekräftelse ännu iaf, hur är det med er andra?

Ingen orderbekräftelse, tror dock det tar längre tid för det när man tagit faktura. Ville inte köra kort utifall det blir strul med skiten, vilket det säkert kan bli

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem
Skrivet av abbe_93:

Hur ser man detta? Skapade bara ett gästkonto så har inget att logga in och kolla på.

EDIT: Fick orderbekräftelse direkt efter jag beställt.

Ingen aning om man kan se det då.
Jag gjorde mitt konto i förväg så det skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt!

Skrivet av TriNitro:

Ingen orderbekräftelse, tror dock det tar längre tid för det när man tagit faktura. Ville inte köra kort utifall det blir strul med skiten, vilket det säkert kan bli

Även jag tog faktura pga samma anledning!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Suck...WTB Vaion

Visa signatur

Dator: Asus P7P55D LE | Intel i5 750, 3,6GHz | XFX Radeon HD5870 | Corsair 4GB @ 1600mhz m DHX | Corsair H-50 | 2x SSD Intel 80gb G2 (Raid 0) | Sound-Blaster X-FI Etreme Music | Corsair 650w HX | Fractal Design Define R2 |

Foto: Nikon D80 | Nikon AF-S 18-135mm | Nikon Speedlight SB-400 |

Permalänk
Medlem

La min betällning 10.05.07 lite sent kanske
Beställde med kort så kanske var därför det tog lite längre tid. Vet inte hur det funkar med faktura när man inte har någon fast inkomst. Hade det gått att köra det ändå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Ingen aning om man kan se det då.
Jag gjorde mitt konto i förväg så det skulle gå så snabbt och smidigt som möjligt!

Även jag tog faktura pga samma anledning!

Jag tog även jag faktura. Kändes säkrast på nått sätt..

Permalänk
Medlem

Aja tillbaka till sängen, får la se hur det ser ut med orderbekräftelse när man vaknat. Typiskt att dom ska ha rean när man jobbat just nattskift

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Beställde XPS, 10:05:26

Permalänk

suck... hemsidan låste sig och när man väl kom in så var alla slut...

Permalänk
Avstängd

en annan fick ingenting, kul att deras hemsida bara packar ihop och vad är det för jävla system med att öppna en dator i taget.

USELT skött av phonehouse men man ska väll inte vara förvånad.

Permalänk

fick bekräftelse på en xps,

Visa signatur

Intel Core i7-4770K@4Ghz, NZXT H440, ASUS Z87-DELUXE, Corsair HX1200i, ASUS GeForce STRIX GTX 980 4GB , Corsair Dominator DDR3 1866MHz 16GB, Corsair H60 Hydro Series, Samsung SSD 850 EVO och lite mer hdd

Permalänk
Medlem
Skrivet av TriNitro:

Aja tillbaka till sängen, får la se hur det ser ut med orderbekräftelse när man vaknat. Typiskt att dom ska ha rean när man jobbat just nattskift

haha. Även jag har jobbat nattskift och ska försöka få lite sömn nu!

Jag verkar ha varit snabbast hittills!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

den kampanjen finns inte kvar? tur att jag hann klicka hem en Dell XPS L502x silver

Permalänk

Fick orderbekräftelse på XPS kl.10:15. Får hoppas att de levererar

Visa signatur

9800X3D | RTX 4090 Strix OC | 64 GB RAM | 10 TB M.2 SSD | 39GS95QE 39" OLED + en massa RGB för extra FPS

Permalänk
Medlem
Skrivet av hazed:

Fick orderbekräftelse på XPS kl.10:15. Får hoppas att de levererar

Vad valde du för betalningssätt?

Visa signatur

Permalänk

Hej !

Nybliven medlem som följt era råd en längre tid.

Hade inga som helst problem att lägga en Dell Xps i varukorgen sen kikade jag runt lite.
Genomförde sen förde köpet när jag såg att det inte fanns möjlighet att köpa fler. lol

Fick bekräftelse på hemsidan, med betalning mot faktura. Har inte fått nån besked på köpet på min mail ännu så vi får väl se hur det gick
ps.Har läst att många är irriterade över att fläkten varvar upp sig hela tiden istället för att jobba med en låg hastighet konstant.Men det får vi lösa här på forumet om det stämmer ! För 2999:- är jag beredd att "mecka" lite.

Permalänk
Medlem

jag fick bekräftelse 10:14 betalade med visa. undra hur många dagar det tar innan jag får tillbaka pengarna för min första order som blev makulerad..

Permalänk
Medlem

Ni som fått orderbekräftelse på eran mail. Betalade ni med kort eller faktura.
Jag lyckades(?) knipa en Dell XPS, men har ej fått bekräftelse ännu (valde faktura).

La dessutom en beställning på både vaion och xpsen i natt och betalade med kort, vilket i efterhand känns lite dumt, då ordern blev makulerad Någon som vet hur länge det tar innan pengarna finns åter på kontot efter en sådan situation?

Visa signatur

Chassie: Silverstone SG10B - Moderkort: Asus Gryphon Z87 - CPU: Intel Core i5 4670k - RAM: G-Skill Ares 2133MHz 2x4GB - Grafikkort: 2x Zotac GeForce GTX680 4GB Referens - Nätagg: Corsair AX760 - Monitorer: 3x AOC i2367Fm

Permalänk
Medlem
Skrivet av Anigma:

Ni som fått orderbekräftelse på eran mail. Betalade ni med kort eller faktura.
Jag lyckades(?) knipa en Dell XPS, men har ej fått bekräftelse ännu (valde faktura).

Verkar inte som att någon som valde Faktura fått någon orderbekräftelse via mail ännu, dom kanske väljer att skicka ut till dom som betalade med kort?

Visa signatur