Phonehouse har lagerrensning

Permalänk
Skrivet av pewter:

Verkar inte som att någon som valde Faktura fått någon orderbekräftelse via mail ännu, dom kanske väljer att skicka ut till dom som betalade med kort?

!! lol Kan dom vara så jävliga !

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Verkar inte som att någon som valde Faktura fått någon orderbekräftelse via mail ännu, dom kanske väljer att skicka ut till dom som betalade med kort?

Skrivet av petersgbg:

hoppas det. hahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

hoppas det. hahaha

Önska andra människor olycka i juletider, FY!!

Skrivet av petersgbg:

Hoppas verkligen inte det!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk
Medlem

Själv gick jag in i butiken på Kungens Kurva och fick med mig en Vaio hem.
Sug på den ni.

Ps: God Jul. SUCKERS! Mohahaha

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Mm skulle också tippa på det. Palla särbehandling

Permalänk
Medlem
Skrivet av pewter:

Önska andra människor olycka i juletider, FY!!

jag = grinch nr1 men lycka till för er som inte fått bekräftelse. men så ni vet.. "Vi kommer inom kort att ta hand om din beställning." står det i bekräftelsen. så man e inte säker bara för man har betalt. (2 gånger nu)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yorgo_:

Sug på den ni.

svin lite kunde du inte handlat åt oss andra oxå?

Permalänk
Skrivet av Yorgo_:

Sug på den ni.

Funderade också på detta, men åka 70 mil och ta ledigt från jobbet blev för jobbigt. lol

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrJiM:

jag = grinch nr1 men lycka till för er som inte fått bekräftelse. men så ni vet.. "Vi kommer inom kort att ta hand om din beställning." står det i bekräftelsen. så man e inte säker bara för man har betalt. (2 gånger nu)

precis. står bara

Citat:

Din orderinformation från Phone House

Kära kund,

Tack för att du valde Phone House för ditt inköp.

Vi kommer inom kort att ta hand om din beställning.

"lite personlig info...

Beställda produkter
-----------------------------------
Benämning Antal Pris/st
Sony Vaio VPC F13M1E grå 1 st 2999:-
Fraktavgift 1 st 99:-
Bullguard Internet Security V9 non serial 1 st 0:-
Fri frakt fram till julafton! 1 st -99:-
VISA/MasterCard 1 st 0:-

Summa exkl moms: 2399:-
Moms: 600:-
Totalt inkl moms: 2999:-

Betalsätt
-----------------------------------
Betalsätt: VISA/MasterCard

och slutligen allt det vanliga om 14 dagars ångerrätt mm...

2011-12-14 10:07:32
Hoppas verkligen jag får en

Permalänk
Skrivet av pewter:

Vad valde du för betalningssätt?

Jag körde med kortbetalning

Visa signatur

9800X3D | RTX 4090 Strix OC | 64 GB RAM | 10 TB M.2 SSD | 39GS95QE 39" OLED + en massa RGB för extra FPS

Permalänk
Medlem

Hade beställt en netbook, men inte gick det:

Hej!

Din beställning har inte gått igenom och din order har dragits tillbaka.

Om du har frågor kring din order, kontakta kundtjänst på:

För privat och företagskunder
Ring 0771-99 10 00 måndag till fredag 09.00 - 18.00 Eller maila: support@phonehouse.se

För avtalskunder
Ring 08-615 40 80 måndag till fredag 08.00 - 17.00 Eller maila: 3c@phonehouse.se

Med vänliga hälsningar
Phone House

Dold text

Bättre lycka nästa jul antar jag?!

Visa signatur

AMD 3500+ Winchester @ 2.7 Ghz || DFI Lanparty SLI-D || 2x512 PC3200 OCZ Rev 2 || POV Geforce 6800 GT @ Ultra+ || VF700CU || 74 GB Raptor SATA || 2x 200 GB Seagate Barracuda SATA || Maxtor OneTouch 250 GB || DangerDen TDX || DDC 12V || Dual Heatercore || Chill 510W || Chieftec DA Bigtower || 2x ADDA 120mm || 3x ADDA 80mm || 2x Revoltec 80mm || NEC 3520 IDE

Permalänk
Medlem

Har fortfarande inte fått något svar angående min Sony vaio. Gjorde beställningen 10:09:11 så det ser väl inte ljust ut. Fan, trodde det var klart.

Permalänk
Medlem

Minst sagt skumt att man inte fått något mail än alltså. De borde ju veta nu vilka som får och inte och därmed kunna skicka ut mail och bekräfta eller makulera ordrarna beroende på läget.

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk
Medlem

Har ni inte ens fått orderinformation?

Visa signatur

AMD Phenom x4 965 @ Stock || ASUS M4N68T LE V2 || 8Gb Corsair XMS3 RAM || Corsair HX 750W || XFX GTX260

Permalänk
Medlem

Enda sättet jag kan se att jag ens beställt något är att logga i på Mina Sidor och kolla tidigare ordrar och där står den fortfarande med statusen "Ny weborder". Men verkar ju gälla för fler som valt faktura så vi får la se hurfan det här blir

edit: Från deras Facebook.
"The Phone House Sverige
Dagens laptoprea som startade kl 10.00 hade 310 beställningar unde de första 5 minuterna. Vi behandlar alla ordrar just nu och återkommer till alla som lagt en beställning så snart vi har besked."

Visa signatur

i7 2600K - MSI P67A GD65 - EVGA 970 GTX - Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9 - Windows 10 64bit

Permalänk

Inget svar här heller. Samma info på deras hemsida som tidigare

Permalänk
Medlem

"Max 2 per kund" står det ovanför laptop bilden nu på hemsidan, om jag nu minns rätt fanns den inte när "erbjudandet" var igång?

Permalänk
Skrivet av samer:

"Max 2 per kund" står det ovanför laptop bilden nu på hemsidan, om jag nu minns rätt fanns den inte när "erbjudandet" var igång?

Jo det dök upp efter 10.00

Permalänk
Medlem

Okej, lite dåligt gjort av dem, men men då såg jag iaf inte fel

Permalänk
Skrivet av samer:

Okej, lite dåligt gjort av dem, men men då såg jag iaf inte fel

Beställt en hel pall eller? lol

Permalänk
Medlem

haha nej då, bara undrade

Permalänk
Medlem

Jaha detta va ju inte oväntat... Fanders

Visa signatur

Jag äger en dator... Den är svart med några sladdar som sticker ut på baksidan... Kan även sticka in ett usb-minne på sidan... Det gillar jag. Skärmen är i samma färg som Musen.

Permalänk
Medlem

På phonehouse facebook-sida skriver de att alla beställningar behandlas i kronologisk ordning. Oavsett om man betalat direkt eller mot faktura. Hoppas bara man var tillräckligt snabb då.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

ASUS ROG STRIX B450-F GAMING | AMD Ryzen5 2600X | Sapphire Radeon RX Vega 56 Pulse | Corsair Vengeance LPX 16 GB DDR4 @ 3000 MHz | Samsung 970 EVO PLUS 500GB | EVGA 650W | Phanteks Eclipse P400 Tempered Glass

Permalänk
Medlem

Ni som får era ordrar godkända/makulerade kan väl skriva här sen vilken tid beställningen blev registrerad samt betalmetod. Gör givetvis samma sak själv om man får något svar idag

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mulven:

På phonehouse facebook-sida skriver de att alla beställningar behandlas i kronologisk ordning. Oavsett om man betalat direkt eller mot faktura. Hoppas bara man var tillräckligt snabb då.

Skickades från m.sweclockers.com

Hur snabb var du?
10:04:02 lades min order och jag har inte fått något mail ännu!

Visa signatur

Mina tår är oftast snabbare än det blå skåpet!

Permalänk

Det är rena lotteriet det här skulle jag tro. För mig är det lite skitsamma om jag får en eller inte.

Permalänk
Medlem

Fanns MYCKET datorer, har jag hört från en säker källa på The Phone House huvudkontor. Anledningen att de säljer ut är för att de inte ska jobba med laptops längre.

Permalänk
Medlem

Har fått en bekräftelse på min order på Dell datorn, beställde den 2011-12-14 10:05:26 genom faktura.
Verkar som de betar av eftersom.

Permalänk
Medlem

Jag fick orderbekräftelse 10.16, betalade med kort. En Dell XPS.

"köpte" även en i natt men den makulerade de på förmiddagen eftersom rean inte hade startat.

EDIT: Jag mailade och frågade om de kunde byta leveransadress åt mig vilket det inte kunde men det trodde jag aldrig heller med tanke på hur körigt de måste ha haft. Hur som helst skrev de lite annat intressant:

Citat:

Hej!

Trycket på vår laptoprea var enormt och vi fick in 100-tals beställningar under en kort tidsperiod.
Vi bearbetar alla beställningar kronologiskt och du kommer få ett e-mail om du får den vara du beställt eller inte.
Dessvärre kan vi inte byta leveransadress, vi skickar endast till folkbokföringsadress.

Vi återkommer med besked.

Så nu vet man att inget är säkert förens man fått ett mail till.

Visa signatur

Ryzen 5600X | 16 gb DDR4 | B550 ASUS-bräda | Inno3D RTX 3070 | Samsung 840 250 gb | Corsair RM750 | Fractal Design Arc | Win 10 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av J.w:

Har fått en bekräftelse på min order på Dell datorn, beställde den 2011-12-14 10:05:26 genom faktura.
Verkar som de betar av eftersom.

En bekräftelse eller står det bara "Orderinformation"?

Vi kommer inom kort att ta hand om din beställning.

Kontrollera att nedanstående uppgifter stämmer och kontakta oss på telefonnummer 0771-99 10 00 om det är något som ska ändras.
Din beställning skickas till vår orderavdelning som processar din beställning och därefter skickas varorna hem till dig via Posten.
Leveranstiden är vanligtvis 2-4 arbetsdagar om produkten finns i lager och beställningen görs innan kl 12, vardagar.

Dold text
Visa signatur

i5 760 @ 3.9GHz | SLI GTX 560 TI | Xonar STX | Intel 320 120GB | Corsair HX850 | NZXT Phantom | MSI Trinergy | H50 | 8GB Corsair 1.6GHz