Permalänk
Medlem
Skrivet av Hraf:

Synd att det inte blir mer med Shinobi XL, ditt bygge var ju riktigt snyggt!

Ska du köra med 2 st raddar i M8:an, dvs den du har i Shinobit samt RX:en? Annars skulle det gå att få in en RX i Shinobi XL om man kapar lite på toppanelen för att få plats med fläktar. Däremot så är M8 ett utomordentligt val, jag har själv haft fingret på beställ-knappen i flera månader innan det till slut blev Bitfenix.

Jag får dessvärre be om ursäkt i förhand över min nya reservoarplacering som liknar din en hel del, helt omedvetet.

Tack så mycket!
Jag tänkte först på det men det kommer bli alldeles för "crowded" kom ej på det svenska ordet hehe, i toppen, samt pumparna och reservoaren får heller ej plats.
Därför får det bli M8an med tanke på hur mycket möjligheter det chassit har:D

Haha det är lugnt inget att be om ursäkt för:D

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

Tack så mycket!
Jag tänkte först på det men det kommer bli alldeles för "crowded" kom ej på det svenska ordet hehe, i toppen, samt pumparna och reservoaren får heller ej plats.
Därför får det bli M8an med tanke på hur mycket möjligheter det chassit har:D

Haha det är lugnt inget att be om ursäkt för:D

Håller du fast vid det orangea i det nya bygget? Jag tycker det är riktigt snyggt!
Zotacs nya Z77 moderkort skulle ju vara jäkligt snyggt med det orangea.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Håller du fast vid det orangea i det nya bygget? Jag tycker det är riktigt snyggt!
Zotacs nya Z77 moderkort skulle ju vara jäkligt snyggt med det orangea.

Skickades från m.sweclockers.com

Yes jag håller fast vid det orangea:d
Har skaffat en gigabyte x58a oc moderkort som är svart och orange med en i7 990x:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem

Kolla in mitt bygge då vi har nästan samma färgtema!:)http://www.sweclockers.com/galleri/9250-fractal-design-define...

Permalänk
Medlem

En liten snabb fråga till er alla, i mitt nya bygge ska jag sleeva alla kablar själv istället för att använda förlängare, ska jag använda mig av bara svart eller 20 kablar svart och 4 röda på vänstra kanten:)? kommer fortsätta med det orangea temat:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chosz:

En liten snabb fråga till er alla, i mitt nya bygge ska jag sleeva alla kablar själv istället för att använda förlängare, ska jag använda mig av bara svart eller 20 kablar svart och 4 röda på vänstra kanten:)? kommer fortsätta med det orangea temat:)

Blanda. Jag tycker det är snyggare än enfärgat.
EDIT:Typ någon sånhär blandning tycker jag är snyggt. Fast med dina färger OFC.

Visa signatur

Ryzen 3900X
ASUS GTX 1080 Ti Strix OC
32 GB Corsair Vengeance RGB RAM
Samsung CF791 3440x1440 @ 100 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av HerrGoreMann:

Blanda. Jag tycker det är snyggare än enfärgat.
EDIT:Typ någon sånhär blandning tycker jag är snyggt. Fast med dina färger OFC.

jag vill blanda antingen svart och vitt eller svart och orange men djungel apa ska stänga ner och tar inte in varken orange eller vitt, samt MDPC har aldrig öppet när jag har tid så därför tänkte jag köra 80%svart 20%rött för att ge det lite färg helt enkelt:)

Visa signatur

Lian Li PC-011D XL | Asus Crosshair VIII Formula| Ryzen 9 5950X | G-Skill Trident Z NEO 32GB 3600Mhz | MSI RTX 3080 Suprim X | Corsair AX850 Titanium | Custom vattenkylning | ASUS PG329Q