Spotify och skärm fråga(android)

Permalänk
Medlem

Spotify och skärm fråga(android)

Undrar först om man kan ställa in någonstans att skärmen inte slocknar när man tex kör Spotify å har laddaren i, kan vara väldigt bra om den inte gör det när man kör bil.
Och så undrar jag hur jag återupptar den låten jag senast spelade i Spotify när jag stängt av det.

Mvh Jocke

Permalänk
Medlem

Om jag inte har helt fel så skulle man nog kunna fixa det genom programmet "Tasker" som finns på market.
Det programmet har en hel del funktioner, men som sagt är jag inte 100a. Men du kan ju ta en titt på det.

// Freddan

Visa signatur

Äger en sån där PC sak men en KNAPP på?

Permalänk
Medlem

Du kan välja att ha skärmen igång hela tiden när du laddar. Lättare på det viset.

Permalänk
Medlem

Finns även x antal widgets där du bara kan fälla ner rullgardinen och stänga av att skärmen släcks ner (om det finns andra tillfällen du vill göra det också det vill säga)

Visa signatur

Guru Fire IV (i7 3610QM CPU, 7970m GPU, 12GB RAM, Samsung 830 256GB SSD)
HTC One X

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen, men papas har du några bra förslag?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

vet ine vilken modell du har men i min HOX är det bara gå in på systeminställningar>skärm och gester>vililäge>stäng aldrig av

Visa signatur

NZXT H440 - MSI Z97 Gaming 5 - Intel core i5-4690K - Noctua NH-D15 - 2x Gigabyte r9 280x Windforce 3X - Corsair XMS3 DDR3 4x2GB - Corsair TX850M - Samsung evo 840 1TB - 4x Seagate Constellation ES 2TB
HTC Legend> LG Optimus 2x> Nokia Lumia 800> HTC One X > HTC one > LG G2 > Motorola Nexus 6 > Samsung galaxy S7
Surface pro 3 i3 64GB
Hellre att det aldrig fungerar än att man öppnar instruktionsboken!

Permalänk
Medlem

Jag har en Samsung s3 å jag hittar bara upp till 10 min där

Skickades från m.sweclockers.com