Nokia Lumia 920, 4.5-tums display & PureView

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Innebär det inte att Lumian blev urladdad när det står "hej då" för att stänga av sig ?

...

Min stängde av sig själv en gång sen startade jag den igen drog på högsta ljusstyrkan kolla ca 10 min youtube sedan surfade jag 20-30 min medans jag lyssnade på musik sen stängdes den av igen. Efter det lät jag den ladda hela natten. Och efter ganska mycket surfande lite kort knäppande och annat skoj så ligger batterienivån på 55%, det var ca 6 H sen jag laddade och den säger att jag har 4h användande kvar.

Skrivet av zeddiz:

Låter som ett måndagsex, lämna tillbaka den och få en ny helt enkelt, men som någon annan sa tidigare så låter det inte som att du någonsin velat ha en lumia

Nu tycker jag vi ska sluta klaga på honom. Hade han inte velat ha en L920 hade han väl knappast köpte en.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture6600:

Min stängde av sig själv en gång sen startade jag den igen drog på högsta ljusstyrkan kolla ca 10 min youtube sedan surfade jag 20-30 min medans jag lyssnade på musik sen stängdes den av igen. Efter det lät jag den ladda hela natten. Och efter ganska mycket surfande lite kort knäppande och annat skoj så ligger batterienivån på 55%, det var ca 6 H sen jag laddade och den säger att jag har 4h användande kvar.

Nu tycker jag vi ska sluta klaga på honom. Hade han inte velat ha en L920 hade han väl knappast köpte en.

När telefonen stängde av sig och du började ladda så startade telefonen på nytt och loggade in i windwos?
När min tele sa "hej då" så la den ner, när jag började ladda så starta den och gick in i Windows..
Jag trodde att tele skulle ladda utan att boota upp sig.. Hur har era varit ?

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

När telefonen stängde av sig och du började ladda så startade telefonen på nytt och loggade in i windwos?
När min tele sa "hej då" så la den ner, när jag började ladda så starta den och gick in i Windows..
Jag trodde att tele skulle ladda utan att boota upp sig.. Hur har era varit ?

När min sa "hej då"(som för övrigt såg förbannat snyggt ut, ta me tusan allt är så förbannat snyggt med denna telefon!) tidigare under dag igår så bootade den upp när jag började ladda(har jag för mig iaf, jag kan ha varit så ivrig att jag kanske tryckte på power knappen, är ej helt hundra). Men när jag senare på kväll laddade ut batteriet mer bootade den inte upp på en gång även om jag försökte starta den utan det tog några min innan den bootade.

Blev kanske lite virrigt detta, men jag hoppades det iaf kunde göra dig lite klokare.

Visa signatur
Permalänk
Skrivet av bennne:

Fick hem min vita Lumia 920 igår, helt underbar telefon!

Upptäckte dock ganska snabbt att Alla nokia exlusiva saker inte gick att uppdatera och det saknades nokia exlusiva appar i marketplace.

Efter ihärdigt googlande hittade jag det här

"The Nokia collection does not necessarily appears immediately in the Store, it can take up to 48 hours for it to sync and pushed through the Store server.
A faster way to sync up as acknowledged by Microsoft, is to visit the Games tile first, this will recognize the device right away.
To sync up, do the following:
On the Start screen, tap Games.
Swipe left to the Xbox menu (at this point you are prompted to sign in with a Microsoft Account, if you do not already have).
Once ready, the update status is shown at the top of the screen.
Tap the Back key once finished.
The Nokia Collection content in Windows Phone 8 is set according to Settings for Language + Country/Region. To see the content of Nokia Collection, the phone Language need to be the same than Country/Region. The fix is driven by Microsoft, and will come at end of November 2012."

Så om du är som jag och kör engelska så är det bara att antingen vänta eller byta språk tillfälligt för att installera appar

Jobbigt, kör också engelska

Visa signatur

Moderkort: ASUS PRIME Z690M-PLUS D4 | Proccesor: i5 12600K @ 3.6Ghz | Kylare: Cooler Master Hyper 212 EVO V2 | Ram: Corsair Vengeance LPX Black 32GB @ 3200Mhz | Chassi: Fractal Design Define Mini C | Grafikkort: ASUS GeForce RTX 4070 DUAL OC 12GB | Nätagg: Corsair TX750M 80+ GOLD | Lagring: WD Black SN850 M.2 SSD - 1TB | Skärm: MSI 27" Optix MAG274QRF-QD IPS QHD @ 165 Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture6600:

När min sa "hej då"(som för övrigt såg förbannat snyggt ut, ta me tusan allt är så förbannat snyggt med denna telefon!) tidigare under dag igår så bootade den upp när jag började ladda(har jag för mig iaf, jag kan ha varit så ivrig att jag kanske tryckte på power knappen, är ej helt hundra). Men när jag senare på kväll laddade ut batteriet mer bootade den inte upp på en gång även om jag försökte starta den utan det tog några min innan den bootade.

Blev kanske lite virrigt detta, men jag hoppades det iaf kunde göra dig lite klokare.

Då verkar det som det ska då, att telefonen bootar när man börjar ladda, har för mig att de flesta telefoner oavsett modell gör så, av nyare modell ,min Nokia 700 bootar inte upp sig när batteriet tagit slut.. iofs är det än symbian lur

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk
Medlem

Är det speciella vantar/handskar man behöver för att skärmen ska reagera ? vilka material reagerar lumian med? Min reagerar med gummi, tex det material man brukar ha på kabeln till hörlurar/metall tex matkniv, testat även penna av vanlig plast där händer inget!

Visa signatur

Corei5 2500k@4.5ghz 1.29v|MSI P67A-GD55|Asus5850@900/1000 1.112volt|8GB Corsair Vengeance DDR3 1600mhz cl9|Crucial m4 64GB|WD2TB+Caviar Green|Corsair HX620
http://3dmark.com/3dmv/2867753

Permalänk

En kort test video angående ljudet. Stor skillnad mot LG Optimus 7!

Visa signatur

l CPU: X3 440 @ 3.6GHZ l Grafikkort: XFX 5850 1GB l Ram-minne: Corsair XMS3 4gb 1600MHZ DDR3 l Ljudkort: Creative X-Fi Xtreme Gamer l Moderkort: Gigabyte 880GA-UD3H l Bildskärm: 21,5'' LG FLATRON IPS226 l Ljudsystem: Proson Event 6+ JVC SP-EI + Sherwood förstärkare l Mobil: LG Optimus 7 + Nokia Lumia 920 l Spelkonsoler: l PS1 l NES-WII U l

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Då verkar det som det ska då, att telefonen bootar när man börjar ladda, har för mig att de flesta telefoner oavsett modell gör så, av nyare modell ,min Nokia 700 bootar inte upp sig när batteriet tagit slut.. iofs är det än symbian lur

Det stämmer. Även min Lumia gör så och även mina iPhones har gjort så.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nVIDIA:

Är det speciella vantar/handskar man behöver för att skärmen ska reagera ? vilka material reagerar lumian med? Min reagerar med gummi, tex det material man brukar ha på kabeln till hörlurar/metall tex matkniv, testat även penna av vanlig plast där händer inget!

Skrev lite grann om det tidigare:

Edit: ni verkar inte kunna se bilderna.
Testa detta istället: http://sdrv.ms/YiZkrl

Edit: gick dock inte så bra att länka bilden vi luren så fick göra det via datornn.

Kom hem med min svarta och startade upp den 17:50. Sitter fortfarande och leker med den och lyssnar på Nokia music(Nice, hörlurarna sitter Bra och ljudet får väl godkänt men skulle vara fint med en uppgradering men kommer prioritera en laddare högre.) och allt känns hur grymt som helst allting är så fint och underbart det är en dans på rosor helt enkelt, kan mycket väl bero på att man är nyförälskade så det bara smäller om det(i telefonen alltså). För tillfället känns det som denna lur är guds gåva men vi får väl se vad jag tycker efter några dagars användande och jag får eventuellt komma med ett vettigt omdöme då. Märkte just nu att att auto-correct/auto-type funkar helt klart över förväntan!

ss-touchen verkar funka perfekt med tunnare vantar(se bild, högra handen) skrivit hela inlägget med dem. Läderhansken till vänster funkar ibland jätte, ibland inte alls(mysko). Annars är dem lite för klumpiga för att skriva med men att svara i telefon med och läsa SMS och lite surf och annan navigering i os:et ska nog gå som en dans. Och Bra mycket bättre än med gamla Nokian(se bild, dumfån).

För att inte nämna kameran! Den tar ju sinnessjuka bilder i mörkret! För tillfället är jag så nöjd som jag bara kan bli!

Så här mörkt är det ute:

Så här blir bilderna man knäpper:

Börjar dock bli lite hungrig nu, på tiden att man får i sig lite middag kanske.(Satan vad klockan sprang iväg!!)

p.s. Skydrive verkar funka väldigt smärtfritt.

p.p.s. Väldigt nöjd över den svarta färgen på luren och den mata finishen. Den är som någon nämnt lite hal men det är så jag vill ha den och det var därför jag valde matt. Äskar känslan när min fingrar glider lätt över baksidan av luren, något som jag saknar hos iphone med glas baksida. Dock lite missnöjd över att jag fick en vit usb-kabel och adapter fick ni också det? Jag hade fått för mig att all utrustning skulle komma i en enhetlig färg.

Dold text

Som sagt läder handskar funkar ibland. Om man tex torkar av skärmen funkar det inte men då hjälper det att fukta handsken lite eller alternativt fukta skärmen så funkar det prima. Du måste alltså öka ledningsförmågan mellan skärmen och föremålet tolkar jag det som.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Ture6600:

Skrev lite grann om det tidigare:

https://ow0kqg.dm1.livefilestore.com/y1pr4aMDKP4oa4y11fwbJ4eA...

Edit: gick dock inte så bra att länka bilden vi luren så fick göra det via datornn.

Kom hem med min svarta och startade upp den 17:50. Sitter fortfarande och leker med den och lyssnar på Nokia music(Nice, hörlurarna sitter Bra och ljudet får väl godkänt men skulle vara fint med en uppgradering men kommer prioritera en laddare högre.) och allt känns hur grymt som helst allting är så fint och underbart det är en dans på rosor helt enkelt, kan mycket väl bero på att man är nyförälskade så det bara smäller om det(i telefonen alltså). För tillfället känns det som denna lur är guds gåva men vi får väl se vad jag tycker efter några dagars användande och jag får eventuellt komma med ett vettigt omdöme då. Märkte just nu att att auto-correct/auto-type funkar helt klart över förväntan!

ss-touchen verkar funka perfekt med tunnare vantar(se bild, högra handen) skrivit hela inlägget med dem. Läderhansken till vänster funkar ibland jätte, ibland inte alls(mysko). Annars är dem lite för klumpiga för att skriva med men att svara i telefon med och läsa SMS och lite surf och annan navigering i os:et ska nog gå som en dans. Och Bra mycket bättre än med gamla Nokian(se bild, dumfån).

För att inte nämna kameran! Den tar ju sinnessjuka bilder i mörkret! För tillfället är jag så nöjd som jag bara kan bli!

https://aa8rwg.dm1.livefilestore.com/y1p6StUafFIBCQIPnmH290pR...

https://aa8rwg.dm1.livefilestore.com/y1pAGtyGJuCF4oeTUanE5zvm...

Börjar dock bli lite hungrig nu, på tiden att man får i sig lite middag kanske.(Satan vad klockan sprang iväg!!)

p.s. Skydrive verkar funka väldigt smärtfritt.

p.p.s. Väldigt nöjd över den svarta färgen på luren och den mata finishen. Den är som någon nämnt lite hal men det är så jag vill ha den och det var därför jag valde matt. Äskar känslan när min fingrar glider lätt över baksidan av luren, något som jag saknar hos iphone med glas baksida. Dock lite missnöjd över att jag fick en vit usb-kabel och adapter fick ni också det? Jag hade fått för mig att all utrustning skulle komma i en enhetlig färg.

Dold text

Som sagt läder handskar funkar ibland. Om man tex torkar av skärmen funkar det inte men då hjälper det att fukta handsken lite eller alternativt fukta skärmen så funkar det prima. Du måste alltså öka ledningsförmågan mellan skärmen och föremålet tolkar jag det som.

Mina läderhandskar fungerar också då och då.

Permalänk
Medlem

Vad tycker ni då? Jag ska ha ny mobil senast innan nyår.

S3, iPhone 5 eller 920? Tycker ni Lumian är bättre än S3an?

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Vad tycker ni då? Jag ska ha ny mobil senast innan nyår.

S3, iPhone 5 eller 920? Tycker ni Lumian är bättre än S3an?

Om du läser lite i denna tråd så kan du nog gissa dig till svaret. Annars finns det redan en tråd med exakt den frågan i rubriken.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nisse-Tuta:

Om du läser lite i denna tråd så kan du nog gissa dig till svaret. Annars finns det redan en tråd med exakt den frågan i rubriken.

Ok, så Lumia är bäst i hela världen fast batteriet suger. Då vet jag tack hej.

Visa signatur

[i7 920 stock] [Asus Rampage II Extreme] [12 GB Corsair XMS3] [Asus GTX 580 Matrix] [Aerocool Extremengine 3T]
[MacBook Pro 2,4 GHz C2D, 2010]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asusboy:

Mina läderhandskar fungerar också då och då.

Testade nu att torka skärmen med tröjan... Då fungerade handskarna inte, men när jag andades varmluft (fukt) på skärmen så fungerade det.

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Vad tycker ni då? Jag ska ha ny mobil senast innan nyår.

S3, iPhone 5 eller 920? Tycker ni Lumian är bättre än S3an?

Skojar du eller?
Finns bara en high-end mobil 2012 värd namnet, Noka Lumia 920.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Skrivet av Asusboy:

Testade nu att torka skärmen med tröjan... Då fungerade handskarna inte, men när jag andades varmluft (fukt) på skärmen så fungerade det.

Är det någons som testa hur det funkar på en "konventionell" mobil?

Visa signatur
Permalänk

Haft min vackra vita lumia i ett par dagar nu. Finnarna ska vara stolta. Älskar allt med den.
Har varit mycket att testa och allt har imponerat. Minus är att det saknas en del appar som Spotify eller Viaplay och att den envisas med att automatiskt särskriva ens text.
Stora plus för kamera, snabbhet, skärm, känsla... äsch, rubbet.

Visa signatur

Man kan ha hallonsaft istället för avgaser på bilen.

Permalänk
Skrivet av CoZalon:

Vad tycker ni då? Jag ska ha ny mobil senast innan nyår.

S3, iPhone 5 eller 920? Tycker ni Lumian är bättre än S3an?

Jag sitter också och velar här, beror nog lite på vad man är ute efter. Men så här resonerar jag om det kan vara till någon hjälp.

920 verkar så jäkla välbyggd och trevlig överlag med kameran mm. Men dom nackdelar jag har är igentligen för WP8, typ att kunna ansluta sig till nasen hemma och kopiera över film och musik trådlöst, har dammsugit nätet men inte hittat något om detta. Det borde ju finnas stöd för att komma åt shares från en nas trådlöst, eventuellt att det kommer en app för detta. Likaså en mediaspelare som kan hantera mkv. Det är det enda jag stör mig på idag. Tur dock att det finns "drag and drop" Ovanstående är också kopplat till hemgrupper i windows, hittar ingen info om man kan ansluta wp8 till en hemgrupp, däremot verkar det inte vara några problem för winRT att ansluta sig vilket känns väldigt konstigt. Någon som äger telefonen och har lust att svara om det är så.

iPhone och S3an är jag dålig på, har haft en 3gs så är lite trött på IOS men allting funkar väl bara på dessa två I guess.. Nackdelen när man jämför alla 3 telefoner blir väl att wp8 inte har funnits så länge, jag själv har lagt en beställning på en röd 920 och håller tummarna för att det kommer utvecklas appar till den som gör den likvärdig med iPhone 5an och Samsung s3an.

Men idag är väl just apputbudet iaf vad gäller file shares, file Explorer, olika media spelare mm lite skralt på wp8. Det är väl det som talar mot Nokian. Är man osäker kan man ju alltid vänta några veckor. Men då kanske redan Samsungen blivit för "gammal"..

Permalänk
Medlem

Har också haft min fina Lumia i ett par dar nu och den fungerar exakt så som jag vill ha den. Såsom andra har skrivit så saknar man vissa appar så som spotify till exempel men det kommer väl med tiden.
En sak jag måste klaga över är batteriet.. Alltså jag laddar den till den blir fullladdad men ändå så räcker inte batteriet en hel dag i skolan.. Jag lyssnar på cirka 2-3 timmars musik (lokalt inte över internet ) och sen så använde jag inet telefonen mer än så , någon som vet hur man kan göra så batteritiden ökar ? Det är ganska drygt att ha 0 % när man kommer hem efter ha varit i skolan bara runt 6-7 timmar.

Visa signatur

Dator: AMD Phenom II X6 1055T 2,8GHz | 8 GB DDR3 Ram | 40GB Intel SSD | 2TB Western Digital |NZXT Vulcano | 650W Corsair PSU | Nvidia Geforce GTX 560 Ti 1 GB |

Konsoler: NES | SNES | N64 | Gamecube | GBA MICRO | Wii | PSOne | PS2 | PS3 | XBOX | XBOX360 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Vad tycker ni då? Jag ska ha ny mobil senast innan nyår.

S3, iPhone 5 eller 920? Tycker ni Lumian är bättre än S3an?

Fel och jämföra dessa olika Mobiler med tanke på dom körs på olika OS

Men om vi skall jämföra komponentvis osv. Så kan jag bara säga att Lumia 920 är den "bästa" utav dom tre

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Avstängd

Tänkte egentligen vänta med en ny mobil men jag kunde inte längre hålla mig.. En Nokia Lumia 920 är nu beställd.
Funderade länge mellan den och en Windows Phone HTC 8x

Vad som avgjorde var LTE/4G och möjligheten till trådlös laddning.
Samt att jag vill stödja Nokia som har haft det tungt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0diii:

Har också haft min fina Lumia i ett par dar nu och den fungerar exakt så som jag vill ha den. Såsom andra har skrivit så saknar man vissa appar så som spotify till exempel men det kommer väl med tiden.
En sak jag måste klaga över är batteriet.. Alltså jag laddar den till den blir fullladdad men ändå så räcker inte batteriet en hel dag i skolan.. Jag lyssnar på cirka 2-3 timmars musik (lokalt inte över internet ) och sen så använde jag inet telefonen mer än så , någon som vet hur man kan göra så batteritiden ökar ? Det är ganska drygt att ha 0 % när man kommer hem efter ha varit i skolan bara runt 6-7 timmar.

Om du är i skolan, stäng av olika tjänster som NFC, Wifi(Går det ens att göra?) Nokia Drive m.fl.

Då kan jag nog garantera att den kommer dra lite mindre batteri för det finns en del buggar

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem
Skrivet av CoZalon:

Ok, så Lumia är bäst i hela världen fast batteriet suger. Då vet jag tack hej.

Haha nejdå, mitt batteri fungerar utan problem.

Visa signatur

Nikken: Dont waste ze brain cellzzzzz
Tigimon: But I need to lower myself to walkers level.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m0diii:

Har också haft min fina Lumia i ett par dar nu och den fungerar exakt så som jag vill ha den. Såsom andra har skrivit så saknar man vissa appar så som spotify till exempel men det kommer väl med tiden.
En sak jag måste klaga över är batteriet.. Alltså jag laddar den till den blir fullladdad men ändå så räcker inte batteriet en hel dag i skolan.. Jag lyssnar på cirka 2-3 timmars musik (lokalt inte över internet ) och sen så använde jag inet telefonen mer än så , någon som vet hur man kan göra så batteritiden ökar ? Det är ganska drygt att ha 0 % när man kommer hem efter ha varit i skolan bara runt 6-7 timmar.

Det kanske är något program som är igång i bakgrunden? Jag lyssnar också cirka 2-3 timmar på mobilen per dag. På morgonen så lyssnar jag på tunnelbanan samtidigt som jag lyssnar på musik och när jag har läst klart så brukar jag alltid spela spel. På skolan så är min mobil alltid uppkopplad till internet via WIFI. Efter skolan så lyssnar jag på musik på vägen hem och på gymmet. Batteriet har iaf räckt för mig utan problem. Har fortfarande kvar batteri från igår. Har iofs knappt använt mobilen idag. Mycket bättre batteritid än hos min gamla N8. Kan tilläggas att jag alltid har skärmstyrkan på hög och inte automatiskt.

Permalänk
Medlem

Ni som vill att Spotify skall funka på WP8, det kommer nog inte hända på ett tag.... tyvärr. Spotify verkar skita i WP8 i ett bra tag. Iaf om man läser på spotify forumet..

Wimp har svarat på min fråga om deras app funkar som det skall och det ska den
Så ni som inte vill använda xbox music så testa Wimp

Visa signatur

Nick BF5/2042 - Osterlindh

Permalänk
Medlem

https://skydrive.live.com/?cid=8cae2d21d7fe45c9&id=8CAE2D21D7...
Röntgenbild på L920 ifall nån e intresserad.

Hoppas de funkar.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av djaxxo:

Ni som vill att Spotify skall funka på WP8, det kommer nog inte hända på ett tag.... tyvärr. Spotify verkar skita i WP8 i ett bra tag. Iaf om man läser på spotify forumet..

Wimp har svarat på min fråga om deras app funkar som det skall och det ska den
Så ni som inte vill använda xbox music så testa Wimp

Well, den skall vara på väg åtminstonde enligt: http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2412028,00.asp. Vilket känns betryggande jämfört med hur det var på WP7, när Spotify-appen verkade helt övergiven ett bra tag.

Permalänk
Avstängd

Här är lite tips för längre batteritid:
http://thisismetro.com/2012/11/windows-phone-8-battery-saving...

Spotify jobbar på en app:
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2412028,00.asp

Annars är väl XBox Musik ett alternativ:
http://www.xbox.com/sv-SE/music

Permalänk

Är sugen på en Lumia, men oroar mig för att WP8 är för opersonligt..

Sedan verkar Spotify-appen vara skit, som jag använder dagligen på min Iphone 4.
Instagram finns inte heller, så får vackert vänta innan jag byter.

Visa signatur

Asus P8Z68-V // Intel i5 2500K // R9 280X // 8GB 1600Mhz Corsair // Define R3// Fractal Design Tesla 550w // Kingston 60Gb SSD och en 300Gb för lagring // Windows 7 Ultimate 64-Bit // Samsung P2450H //

Permalänk
Skrivet av Larsson95:

Är sugen på en Lumia, men oroar mig för att WP8 är för opersonligt..

Sedan verkar Spotify-appen vara skit, som jag använder dagligen på min Iphone 4.
Instagram finns inte heller, så får vackert vänta innan jag byter.

Hur kan man vara rädd för att den är opersonlig när man sitter med en iphone?
Eller är du rädd att det ska bli samma sak?
Hur som helst så är WP väldigt enkelt att ställa in efter dina personliga behov.

Spotify kommer nog väldigt snart den finns ju till wp7 så det tar nog inte lång tid innan dom updaterar den appen.

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 7800X3D
Ram: Kingston 32GB DDR5 6000MHz
GPU: XFX Radeon RX 6800 XT MERC 319
Operativsystem: Windows 11
Skärm: Acer 27" Nitro XV272UP QHD IPS 144 Hz