Hitta Inets returnummer

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Mar 2012

Hitta Inets returnummer

Hej allihop, jag är på väg att skicka in ett defekt grafikkort till Inet och enligt deras försäljningsvillkor skall jag märka kartongen tydligt med returnummer. Problemet är att jag inte har en aning om var jag hittar detta nummer Mitt ärende har godkänts på Inet och jag har fått fraktsedeln (via mejl) som skall fästas på kartongen, men någon annan information hittar jag inte...

Define R4 Black | Asus P8Z77-V | Intel i5 3570K | Samsung 850 PRO 256GB
WD Caviar Black 500GB | Gigabyte GTX 980 ti | Corsair Vengeance LP 16GB
Newton R2 800w | Silent Wings 2 140mm | Silent Series R3 140mm | Windows 7

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008

Om de inte har ändrat räcker fraktsedlen.

- Xbox One X -
- Lenovo Yoga 700 -
- iPhone X -
Vem behöver stationär rigg? =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av KaakaaN:

Om de inte har ändrat räcker fraktsedlen.

Säker? Vill verkligen inte hamna i trubbel när man skickar iväg varor på 3000kr+

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005

Har du fått fraktsedel står ett sändnings/kolli/returnummer på det, bara klistra på godset och skicka iväg.

Arbetar med att skicka iväg saker med posten och schenker varje dag, inte för att det egentligen säger så mycket hehe.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Diö
Registrerad
Dec 2008
Skrivet av Ecfor:

Säker? Vill verkligen inte hamna i trubbel när man skickar iväg varor på 3000kr+

Jag har gjort det de gånger jag gjort det iaf. Om du vill vara säker, dra iväg ett PM till dem här på SweC http://www.sweclockers.com/profil/100289-inetse

- Xbox One X -
- Lenovo Yoga 700 -
- iPhone X -
Vem behöver stationär rigg? =)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Finland
Registrerad
Mar 2012
Skrivet av tcntad:

Har du fått fraktsedel står ett sändnings/kolli/returnummer på det, bara klistra på godset och skicka iväg.

Arbetar med att skicka iväg saker med posten och schenker varje dag, inte för att det egentligen säger så mycket hehe.

Skrivet av KaakaaN:

Jag har gjort det de gånger jag gjort det iaf. Om du vill vara säker, dra iväg ett PM till dem här på SweC http://www.sweclockers.com/profil/100289-inetse

Jag klistrade fast fraktsedeln på paketet och skickade iväg, om det fungerat för er så borde det nog fungera för mig också. Tack för de lugnande orden

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Södertälje
Registrerad
Feb 2005
Skrivet av Ecfor:

Jag klistrade fast fraktsedeln på paketet och skickade iväg, om det fungerat för er så borde det nog fungera för mig också. Tack för de lugnande orden

Jag mailar ut retursedlar och jag får tillbaka fraktsedeln påklistrad på godset så nog ska det fungera för dig med:)