Permalänk
Medlem
Skrivet av BLOODYSW3D3:

Jag tycker att det är konstigt att så många här talar dåligt om Razer när dom själva inte ens äger en endaste utav deras produkter.

Klart att vi inte äger någonting från Razer, vi har ju slängt skiten eller lämnat tillbaka, annars så tror jag att många här faktiskt har testat Razer och insett att de har dålig kvalité på många av deras saker (dock så har de ett fåtal produkter som faktiskt har fungerat bra) Men jag skulle vilja att du pekar ut åtminstone några som du faktiskt vet inte har/haft någonting från Razer men ändå uttalar sig negativt om Razer, om du inte kan göra detta så har du ingen grund alls för uttalandet ovan.

Skrivet av BLOODYSW3D3:

Detta hat mot Razer liknar nästan Apple-hatet på det här forumet. Jag tycker att folk ska sluta kalla Razers produkter för "billiga" och "plastiga" och desutom sluta att kalla dom som gillar Razers produkter för P12or

Min erfarenhet av Razer har fått mig att inse att Razers produkter faktiskt är plastiga, själva produkterna är inte billiga att köpa men tror nog att många var billiga att skapa, t.ex deras Ouroboros mus är faktiskt den sämsta och plastigaste musen jag någonsin har testat, jag kände mig blåst så in i helvete för det priset, den musen är värd 300-400 max.
Håller dock med dig om "p12" argumentet, värre argument kan man nästan inte komma med och så fort någon försöker använda det som ett riktigt argument så slutar jag lyssna för det är ett så jävla löjligt patetiskt argument i min åsikt. Jag skulle mer som ett skämt likna de som gillar Razers produkter med masochister (vet ej om det är det korrekta ordet) Men det är ingenting jag faktiskt tror utan bara ett skämt som baseras på min erfarenhet med Razer, fast bara för att jag har en erfarenhet så betyder det inte att andra har det. Jag vet dock att jag aldrig kommer köpa någonting från Razer igen då jag inte litar på att de kan göra någonting av en kvalité som uppnår min standard.