Problem med MS outlook

Permalänk

Problem med MS outlook

Jag skickade ett par bilder från min telefon Motorola Razr via min hotmail adress till min PC där jag använder MS Outlook och det var ju inga problem.
Men jag får mailet skickat flera ggr per dag vilket innebär att jag får ett varningsmail om att min epostlåda nästan är full.
Det finns även en länk där jag kan rensa min postlåda på skräppost ,skickat,arkiverat mm: https://webmail.telia.com,men jag har rensat där så där liggre inte felet
Ligger felet i telefonen som skickar det igen o igen?
jag har kollat i epostprogrammet på telefonen och det finns inga spår av att jag har skickat bilderna där ?!
eller ligger felet i epostklienten på datorn .
Jag har även hotmail på min PC kan det bli nån störning pga det?

Permalänk
Medlem

Du skickar ett mail från ditt hotmailkonto till ditt Telia konto.

Hur mycket ledigt utrymme har du på dit mailkonto som du har hos Telia?

Sedan kan du skicka från ditt hotmail till ditt hotmailkonto istället för Telia

Visa signatur

| Citera för svar! | Gilla bra inlägg! |

Permalänk

utrymmet krymper ju betänkligt iom att mailet skickas flera ggr per dag.
jag vet att jag kan skicka hotmail-hotmail men det är inte det som är problemet.
varför fortsätter mitt hotmailkonto att skicka mailet igen o igen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Race-fan2:

utrymmet krymper ju betänkligt iom att mailet skickas flera ggr per dag.
jag vet att jag kan skicka hotmail-hotmail men det är inte det som är problemet.
varför fortsätter mitt hotmailkonto att skicka mailet igen o igen?

För det är kanske full på ditt Telia konto och hotmail försöker att leverera ditt mail. Efter ett tag ska den sluta att testa att skicka mailet och istället kasta det.

Visa signatur

Permalänk

Det är inte fullt på mitt teliakonto,och det här sablarns hotmail bara fortsätter skicka mailet om och omigen.
jag får försöka hitta vad i helv det är som gör att mitt teliakonto inte fattar att mailet är mottaget eller vad det är som gör att mitt hotmailkonto skickar skiten stup i kvarten.
AAAAAHHHH väldigt irriterande.
Tack för hjälpen iaf!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Permalänk

Kikade på länken,den hjälpte iofs inte men jag prövade att avinstallera min Hotmailkonto från telefonen och återinstallerade den.Voila,så lirar det igen!
Tack för visat intresse.:-)