OnePlus One/Two - Sweclockers Invite Lista

Permalänk
Medlem

OnePlus Two

Har reserverat en OnePlus Two, men tror jag hamnade långt ner på listan. Om någon vänlig själ har en invite tar jag den gärna (64GB)!

Visa signatur

MacBook Pro Retina 2013:
2,8 GHz (3,3 GHz) Dual-Core i7
16 GB 1600 MHz DDR3L
256 GB PCIe-baserad flashlagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av Taloma:

Har reserverat en OnePlus Two, men tror jag hamnade långt ner på listan. Om någon vänlig själ har en invite tar jag den gärna (64GB)!

Skriv upp dig på listan här på swec.

Permalänk

Skrev upp mig jag också! Plats 80, tror jag det var.

Visa signatur

Speldator: i7 4790K, 16 GB RAM@2133MHz, EVGA GTX 980 SC, SSD 1200 GB FD Define R6, Win 10 Pro
HTPC/NAS: AMD A10 6700@2,4 GHz (1.0 volt), 8 GB RAM, 60 GB SSD, 4 TB lagring, Blu-Ray-brännare, Chieftec HM-03B-OP, Win 10 Pro
Bärbart: Lenovo Yoga 3 Pro, Lenovoplatta x3, Xiaomi Mi Note 10 Pro

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig på plats 81.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xeris:

Ligger på plats 11,938 hoppade fram cirka 370,000 platser för att jag använde min referral link med 10-minuters mail konton.. Referrade alltså konton som försvinner efter 10 minuter.

Kan ju hoppas det fungerar åtminstone.

Gjort lite fler nu:
Du är i position
1,488 / 315,484

Skrivet av Alyzzer:

Samma som Xeris

Visa signatur

i9 9900K 5GHz AVX 1.26V LLC 7 | 16GB | Strix 2080 Super OC

Permalänk
Medlem

Intresserad av en Oneplus 2 64GB
Skulle någon kunna skriva upp mig på listan?

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Medlem

Är intresserad av OnePlus Two 64 GB, tackar

Visa signatur

i7 9700k - Noctua NH-D15 - ASUS Z390 ROG - 16 GB Corsair Vengeance 3200 MHz
ASUS RTX 2080 - NZXT H440 - Rival 600 - Ducky Shine One 2 Mini MX Red - Sennheiser HD 650 - Schiit Modi & Magni 3 - ASUS PG278Q ROG Swift

Permalänk
Medlem
Skrivet av simlazer:

Intresserad av en Oneplus 2 64GB
Skulle någon kunna skriva upp mig på listan?

Skrivet av Zodiam:

Är intresserad av OnePlus Two 64 GB, tackar

Skriv upp er bara; https://docs.google.com/spreadsheets/d/1aUNXgtNsMq-iwXb3oq12q...

Permalänk
Medlem

Plats 86 för mig då.

Visa signatur

Thermaltake P3 | Asus Z270| Corsair Force Series MP510 960GB| Crucial MX300 750 GB SSD | Western Digital 4TB | EVGA SuperNOVA G2 750W
Intel Core i7 7700K (Delidded) | Nvidia Geforce GTX 1080 Ti| 2x8GB Corsair DDR4

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig på plats 88!

Visa signatur

MacBook Pro Retina 2013:
2,8 GHz (3,3 GHz) Dual-Core i7
16 GB 1600 MHz DDR3L
256 GB PCIe-baserad flashlagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av GLaDER:

Kewlt! Vi hoppas att det fungerar på detta vis, då kan man ju skaffa något abonnemang med asmycket surf och bara ha det som surfabonnemang. Borde ju rentav gå med någon form av mobilt bredband.

Där av min fråga från början, eftersom jag fick en gratis uppgradering till 4G och obegränsat med surf på ett gammalt abonnemang(<3telenor):) medans jobb telefonen är på 1gb/mån. Samtidigt slippa släpa på två telefoner(även ifall privata är vidarekopplad).

Men mer ontopic: jag skippar listan här. Hade plats 12 på gamla listan, men fick en invite här efter att jag själv hade delat ut 6 egna, plus att folk hoppade som de ville i listan. Men det finns garanterat en invite till sweC när jag kommer över en.

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Där av min fråga från början, eftersom jag fick en gratis uppgradering till 4G och obegränsat med surf på ett gammalt abonnemang(<3telenor):) medans jobb telefonen är på 1gb/mån. Samtidigt slippa släpa på två telefoner(även ifall privata är vidarekopplad).

Men mer ontopic: jag skippar listan här. Hade plats 12 på gamla listan, men fick en invite här efter att jag själv hade delat ut 6 egna, plus att folk hoppade som de ville i listan. Men det finns garanterat en invite till sweC när jag kommer över en.

Så som jag har fått det beskrivet av en på Swedroids forum, så är det så att båda sim-korten är aktiva samtidigt och kan ta emot samtal, dock inte från båda sim-korten samtidigt, så om du har ett samtal på sim 1 så blir det upptagenton på sim 2, dock så ska du kunna välja, vilket av sim-korten du vill att internet ska användas från

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av jnsson:

Så som jag har fått det beskrivet av en på Swedroids forum, så är det så att båda sim-korten är aktiva samtidigt och kan ta emot samtal, dock inte från båda sim-korten samtidigt, så om du har ett samtal på sim 1 så blir det upptagenton på sim 2, dock så ska du kunna välja, vilket av sim-korten du vill att internet ska användas från

Det, för mig, är helt OK, är jag upptagen så år jag men så var det på min gamla dual sim, så det är jag inte förvånad över. Fast egentligen borde du få en notis om att det finns ett annat inkommande samtal, tex som det är idag med "samtal väntar" fan vad glad jag blev nu! Det blir fan perfekt! Kom hit så ska du få dig en öl!

Ediy: är i sthlm på fredag du får din öl då!:p

Visa signatur

Node 804 | CPU: i7 4770k | RAM: Corsair vengeance LP 16gb | GPU: MSI GTX 780 SLi | MB: ROG Maximus VII Gene |
Node 304 | CPU: G3258 | RAM: HyperX 8gb | GPU: Nvidia GTX Asus 750Ti | MB: MSI Z97i-AC |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Carlj:

Det, för mig, är helt OK, är jag upptagen så år jag men så var det på min gamla dual sim, så det är jag inte förvånad över. Fast egentligen borde du få en notis om att det finns ett annat inkommande samtal, tex som det är idag med "samtal väntar" fan vad glad jag blev nu! Det blir fan perfekt! Kom hit så ska du få dig en öl!

Ediy: är i sthlm på fredag du får din öl då!:p

Haha, ledsen, dricker inte öl, eller alkoholdrycker överhuvudtaget
Btw, jag tänker med 80% chans skaffa den, då jag har 2 sim-kort som jag gärna använder samtidigt. Mitt main sim-kort, från Comviq, och sedan har jag ett Fogg kort, som används utomlands (i Danmark, Storbritannien, Irland och Österike) eller här i Sverige om så behövs :). Samtal Väntar, ska fungera om det gäller samma sim, men tyvärr inte sim 2

Visa signatur

Stationär PC: Chassi: Phanteks Enthoo EVOLV ATX MB: MSI B550 Gaming Plus CPU: AMD Ryzen 7 5700X Kylning: Noctua NH-U12S GPU: MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6 GB RAM: Corsair Vengeance LPX Black 32GB 3600MHz NVMe: 2st Kingston A2000 SSD: Intel 520 180GB och Intel 530 240GB HDD: WD Green 1TB, Toshiba 640GB samt fler HDD PSU: Corsair RM750X. Mobila enheter Mina Androidenheter och Dell Latitude 5400. Citera om du vill ha ett garanterat svar från mig

Permalänk
Medlem

Satan vad lång listan är, var på nummer 18 när jag kikade in tidigare idag haha. Håller mig till min gamla iphone

Visa signatur

CPU: Ryzen 5600xGPU: 1080 TI ROG Strix RAM:2x16GB G.skill Trident @ 3600MHz MoBo: Asus B550FPSU: Corsair SF750
En resa till Nordkorea
2 dagar i Tjernobyl

Permalänk
Skrivet av Agile:

Nej, du rev inte bort NFC på din OnePlus, du tog bort antennen som satt i bakstycket du tog bort.

Plats 63 så jag kommer ihåg.

Well no shit sherlock men NFC lär inte funka utan antennen så kan lika gärna tolka det som att jag tog bort NFC funktion.

För övrigt så fick jag några kompisar att signa på min länk och vips så hämna jag på plats 4,293 / 604,376, provade 10min mail för skojs skull men det funkade inte för mig.

Permalänk
Medlem

Plats 8 för mig och jag kommer dela samtliga invites jag får med dom som finns på listan.

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig på 2:an

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk
Medlem

Finns det ens någon som fått invite än? Eller delas de inte ut förren efter 11 augusti?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Skrev in mig i listan där på länken plats 113 något mer man kan göra?
Skrev även in mig på själva reserv listan i oneplus hemsida men hamnade ganska långt bak

Permalänk
Medlem

Skerv upp mig på plats 115.
Bra många som skrivit upp sig på reservationslistan nu

Visa signatur

...dä ä moderbordet som int liirar me simmarna...

Permalänk
Medlem

Kan nån skriva upp mig på 64gb op2. Kan inte gör det från telefonen

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

Kan nån skriva upp mig på 64gb op2. Kan inte gör det från telefonen

Skickades från m.sweclockers.com

Jasså? Fungerade utmärkt för mig

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

Permalänk

Är ute efter en 64GB, men lär väl ta ett tag innan folk har någon invite över.

Permalänk
Medlem
Skrivet av agitax:

Kan nån skriva upp mig på 64gb op2. Kan inte gör det från telefonen

Skickades från m.sweclockers.com

Skrev upp dig.

Permalänk

Om någon vänlig själ kan skriva upp mig funkar inte från telefonen. Sitter fast på jobbet.

Vet inte om detta är tillåtet men är villig att betala för en invite. Lumia 920 börjar bli gåen.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

NR200P || 5600X || 3080 Strix ||

Permalänk
Skrivet av Ninotramp:

Om någon vänlig själ kan skriva upp mig funkar inte från telefonen. Sitter fast på jobbet.

Vet inte om detta är tillåtet men är villig att betala för en invite. Lumia 920 börjar bli gåen.

Skickades från m.sweclockers.com

Skrev upp dig på listan för 16/64.
Du har plats 120.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Skriver du upp hos Oneplus... 795,411 / 795,459

lol nära 800.000 intressanter..

Tar gärna en Oneplus 2 64 GB

Visa signatur

amd xp 2000+ | abit kx7-333R with USB 2.0 | 256 ddr pc-266 | WD 80 GB 7200 rpm + Maxtor 740-6L 60 GB 7200 rpm ata-133 + 4 120 GB i raid 1+0 | Inno3d Geforce 4 ti-4200 128 ddr | Memorexx dvd 16x48 | Artec 32x12x48 | PSU 350 watt (tyst) | Windows XP Proffesionell

Permalänk

Edit: EFter lite haveri fick jag in mig på listan. Plats 127

Visa signatur

Surf:: FD Define R3 | W10 Pro | Corsair TX650W | MSI P67A-GD65 B3 | i5-2500K@4.2GHz | 16GB Corsair Vengeance 1600MHz | GTX1060 | Be Quiet Pure Rock |
Htpc:: FD Node 304 | W10 Pro | CM Silent Pro M2 420W | ASRock H77M-ITX | Intel i5 2400 | Asus GT 630 | 8GB Corsair Vengeance 1600MHz | Arctic Cooling Alpine 11+
Server:: HP Proliant N54L | ESXI | XPEnology | 1SSD + 6HDD | 6Gb RAM

Permalänk
Medlem

129, bara o vänta då! Skrev upp mig för en 64