ASUS Geforce GTX 780 Ti 3GB GDDR5 DirectCU II OC Edition

Permalänk

ASUS Geforce GTX 780 Ti 3GB GDDR5 DirectCU II OC Edition

Tjenare alla klockare.

Jag har ett ASUS Geforce GTX 780 Ti 3GB GDDR5 DirectCU II OC Edition som jag nu vill sälja då jag bara spelar spel som CS:GO och behöver inte hästkrafterna detta kort erbjuder. Tycker därför att jag kan nöja mig med ett HD 7970 eller liknande.

Kortet fungerar super bra i alla spel jag har testat. Maxar Bl.a Gta V med stabil FPS med en 3570k.
Den är även fri från damm och skit. Backplate finns på kortet också vilket är riktigt snyggt.

Kvitto samt Garanti finnes från NetOnNet. Tror det gäller i 2 år.
Kortet köptes sent 2014 för över 6000:-

Pris : 3200:- eller bud.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Lägger första budet på 2400:- + frakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av NeVroe:

Lägger första budet på 2400:- + frakt.

Skrivet av FadeDanger:

Noterat.

Permalänk
Medlem
Permalänk

2700:- + frakt

Permalänk
Medlem

Intresserad utav ASUS DCU2 7970 + cash?

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Medlem

Ja, ifall du inte har köpt eller sålt kortet så har jag ett XFX 7970 Ghz

Mvh

Permalänk
Medlem

2800+frakt

Visa signatur

Intel Core i9 9900K 4.6ghz, Gigabyte RTX 2080 Ti 11GB GAMING OC,
ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING Samsung 970 EVO Plus 1TB, Fractal Design Define R6 Gunmetal, Corsair RM1000x, Corsair 32GB DDR4 3200MHz, Noctua NH-D15, Asus Xonar Essence STX II Acer Predator XB271HU, Logitech G Pro Wireless, CM Storm Quickfire TK, Logitech C920, Sennheiser GSP670

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melinho2895:

Tjenare alla klockare.

Jag har ett ASUS Geforce GTX 780 Ti 3GB GDDR5 DirectCU II OC Edition som jag nu vill sälja då jag bara spelar spel som CS:GO och behöver inte hästkrafterna detta kort erbjuder. Tycker därför att jag kan nöja mig med ett HD 7970 eller liknande.

Kortet fungerar super bra i alla spel jag har testat. Maxar Bl.a Gta V med stabil FPS med en 3570k.
Den är även fri från damm och skit. Backplate finns på kortet också vilket är riktigt snyggt.

Kvitto samt Garanti finnes från NetOnNet. Tror det gäller i 2 år.
Kortet köptes sent 2014 för över 6000:-

Pris : 3200:- eller bud.

Mvh

Läs hela annonsen här

Finns kortet kvar? I sådana fall, har du möjligheten att skicka via blocketpaketet?? I sådana fall tar jag kortet för 3000

Permalänk
Skrivet av Epicness:

2800+frakt

Skrivet av Hugom3:

Finns kortet kvar? I sådana fall, har du möjligheten att skicka via blocketpaketet?? I sådana fall tar jag kortet för 3000

Har en eventuell köpare. Om han inte köper kortet så hör jag av mig.