Var hittar man streamers?

Permalänk
Medlem

Var hittar man streamers?

Och med den titlen så undrar jag inte hur jag kommer till twitch.tv.
Vet inte heller om detta är rätt plats att fråga på.

Jag letar just nu efter en tjej som kan spela och streama ifrån min dator men vet inte riktigt var jag ska leta.
Har en väldigt bra setup med 100mbit, enda som saknas är en streaming personlighet.

Några ideer?

Visa signatur

MAXIMUS VI FORMULA | i5 4670K @ 4,0GHz /w XSPC Raystorm Waterblock | 2x GTX TITAN /w XSPC Razor Waterblock
Main monitor: PHL BDM4065 | Side monitors: S22C650

Permalänk

Är målet att bli magicamy 2.0?

Permalänk
Medlem

Var kommer du in i bilden menar du?

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X | 32 GB Corsair Vengeance 3200 MHz | ASUS TUF Geforce RTX 3080

Permalänk
Medlem

Jag tillhandahåller dator setup för mer än 50k och ser till att allt fungerar som det ska.

Visa signatur

MAXIMUS VI FORMULA | i5 4670K @ 4,0GHz /w XSPC Raystorm Waterblock | 2x GTX TITAN /w XSPC Razor Waterblock
Main monitor: PHL BDM4065 | Side monitors: S22C650

Permalänk
Medlem

Prova blocket.

Visa signatur

Fractal Design R4 | Cooler Master V700 | I5 4670k 4.3 Ghz | CM Hyper 212 EVO | Gigabyte GA-Z87X-D3H | Ballistix sport 1600MHz 16GB | 2x120GB ssd RAID, | GTX 770 OC | Windows 10 | Steelseries Rival | Func KB-460 MX Blue | AOC i2367Fmx2 |
AOC g2460Pg |[/B]

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Måste vara det mest kreativa jag läst på länge. Hade gett dig 1k tummen upp om jag kunde!

Visa signatur

ᕦ(ツ)ᕤ

Permalänk
Medlem

Men jösses. Tror du på allvar att nån tjej ska sitta och åka hem till dig för att streama och dra in intäkter åt dig för att du, likt miljontals andra, har en dator som kan streama?

Visa signatur

i7 8700k – Scythe Mugen 5 Rev.B-kylare // Galax RTX 3080 SG // 16GB G.Skill DDR4 3200 // Corsair RM750i // Phanteks Eclipse P400 TG

Permalänk
Medlem

Bilda företag, anställ en tjej med fast timlön för att streama 8-12 timmar per dag som gillar att bjuda på sig själv samt spela spel. Hoppas på att streamen inom ett par år betalar för din anställde och även ger dig lite pengar.

Att tro att någon kommer sitta och åka hem till dig för att streama för att du ska dra in pengar verkar väldigt långsökt.
Varför streamar du inte själv?

Visa signatur

Guide för felsökning av Bluescreen! (tack till m4goo2 som gjort denna)
Chassi: Antec Twelve Hundred | Moderkort: Asus z170-A | CPU: I7 6700K @ 4.7GHz | Corsair H80 | RAM-minnen: Corsair Vengeance LPX 16GB@2666MHz | GPU: MSI NVIDIA GTX 1070 Gaming G8 | Nätagg: EVGA SuperNova G2 750w | HDD: Samsung 850 EVO 500GB, OCZ Vertex3 120GB, 4x Seagate Barracuda Green 2TB, 1x Western Digital My Book 3TB, Western Digital My Book 4TB.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonny Myran:

Men jösses. Tror du på allvar att nån tjej ska sitta och åka hem till dig för att streama och dra in intäkter åt dig för att du, likt miljontals andra, har en dator som kan streama?

Men yisses, det är väl klart att större delen av den eventuella inkomsten från streamen går till tjejen.
Och detta är väl mer menat till de som inte har någon bra dator eller så bra internet själv.

Visa signatur

MAXIMUS VI FORMULA | i5 4670K @ 4,0GHz /w XSPC Raystorm Waterblock | 2x GTX TITAN /w XSPC Razor Waterblock
Main monitor: PHL BDM4065 | Side monitors: S22C650

Permalänk
Medlem
Skrivet av nokpok:

Men yisses, det är väl klart att större delen av den eventuella inkomsten från streamen går till tjejen.
Och detta är väl mer menat till de som inte har någon bra dator eller så bra internet själv.

starta ett företag, anställ en tjej som gillar att spela och fullfölj dina drömmar.. om det är någon vinst i detta vet jag inte men du kan ju testa?

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem

Ta en kurs inom skådespeleri och improvisation, kan hjälpa en hel del om det som behövs för din stream är en passande personlighet, istället för att anställa någon för att komma hem till dig och spela inför en kamera.

Permalänk

Kittyplays*