Tech Support för upptagna med Computex?

Permalänk
Medlem

Tech Support för upptagna med Computex?

Hej,

Jag bad er support om lite hjälp på hemsidan, men det har gått några bra dagar sen jag skrev det och fortfarande inte fått svar.

Är gänget så upptagna med Computex att de hinner inte svara och hjälpa en?

Problemet är att jag införskaffade mig en Obsidian 750D ett tag sen och nyligen flyttade om grejer lite i chassit.
Då av min förvånad knäcktes 2 av de 4 medföljande 140mm fläktarna när jag skulle skruva fast dem i chassit, ena vid skruvhålet och andra mitt itu. Tittade på dem och undrade vafan är det för klen plast ni använt den här gången då de 120mm fläktarna som man hade förr i tiden tål mer stryk än det här.

Vore kul om man fick ett par nya utan att behöva köpa till sig nya, men verkar behöva vänta längre än förväntat....

Visa signatur

Nikon Z6 • Nikkor AF-S 14-24/2.8G ED • Nikon Z 24-70/4 S • Nikkor AF-S 200-500/5.6E ED VR • Manfrotto BeFree Advanced Twist • Benro TMA47AL • iOptron GEM28 • William Optics Redcat 51 v2 • Lunt LS50THa/B600 • Player One Neptune-M • Player One Mars-C • GSO 6" Classical Cassegrain

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av BlackWolf:

Hej,

Jag bad er support om lite hjälp på hemsidan, men det har gått några bra dagar sen jag skrev det och fortfarande inte fått svar.

Är gänget så upptagna med Computex att de hinner inte svara och hjälpa en?

Problemet är att jag införskaffade mig en Obsidian 750D ett tag sen och nyligen flyttade om grejer lite i chassit.
Då av min förvånad knäcktes 2 av de 4 medföljande 140mm fläktarna när jag skulle skruva fast dem i chassit, ena vid skruvhålet och andra mitt itu. Tittade på dem och undrade vafan är det för klen plast ni använt den här gången då de 120mm fläktarna som man hade förr i tiden tål mer stryk än det här.

Vore kul om man fick ett par nya utan att behöva köpa till sig nya, men verkar behöva vänta längre än förväntat....

Tjena HCOC,

Skicka ditt ticketnummer samt en bild på hur de ser ut så ska jag lösa nya fläktar.

Med vänliga hälsningar,
Corsair Johan

Permalänk
Entusiast

@Corsair Johan kan nog hjälpa dig med att svara på din fråga.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9 3900X - Asus STRIX B550-F - G.Skill 3200MHz 4x8GB - AMD RX 5700 XT 8GB - Intel 730 240GB - Intel 530 480GB - AX760 Platinum
Kringutrustning: Dell S2721DGFA - Dell U2515H - Logitech G603 - Ducky Shine3 MX Brown - Sennheiser HD558/Game One

- Feedback - Kontakt - Regler -