Börjar undra om man är för van vid ett typ av tangentbord för att byta.
Har haft Func KB460 sen det släpptes då det köptes billigt på Inet när dom hade super erbjudande.
Har provat typ 5 olika efter det.
CM Pro S RGB TKL (Problem med avsaknad av skönt stöd med rätt lutning osv, typ exakt som funckb460 behövs)
Logitech G810 (Samma problem som ovan, + Romer G var verkligen inget för mig, älskade mediakontrollerna och LEDsen på det dock)
Razer Chroma v2 (hemskt handledstöd och gillade inte det mesta med det )
Corsair K70, K65. (Något med knapparna jag inte gillade, space texturerad, handledstödet var "ok" men inte som funcs)
Inget av dom har känts bra.
Handledsstödet på FUNC KB460 är perfekt för mina händer och hur jag placerar dom, inte kunnat få något skönare stöd. Och utan får jag extrema kramper med mekaniska tangentbord pga dom är så höga och jag har mindre händer.
Sen är det något jag verkligen gillar med vissa knappar på det, det använder inte cherry? stabilizers som typ alla tangentbord verkar göra idag, det har sådan metalpinne under.
Så enter, space, osv är så extremt mycket skönare att trycka på tycker jag än med cherry stabilizers.
Mitt func börjar dock gå på knäna och buggar ibland osv, spillt saker på det med åren osv, har alltid fått igång det igen efter tvättande osv men ibland så bråkar vissa knappar etc
Har velat hitta något nyare som kan ersätta det, men känns som det är lika bra att köpa ett Fnatic Rush nu som ska vara exakt likadant förutom loggan innan det försvinner ;O
799:- känns lite dyrt dock när man köpte Logitech G810 för 990:- osv