Skärm problem när jag kollar Youtube videos i fullscreen

Permalänk
Medlem

Skärm problem när jag kollar Youtube videos i fullscreen

Tja!

Jag får ett problem med ena skärmen (BenQ GL2460) som är kopplad direkt till grafikkortet via VGA med DVI-D adapter. Har provat både HDMI och VGA kabel men inget hjälper mot det här problemet. När jag väl har youtube i fullscreen eller någon video generellt, så uppstår detta problem. Men inte hela tiden lyckligtvis. Så jag frågar er som kan om hjälp, för att fixa detta.

Här visas problemet: https://streamable.com/rridb

Mvh.
Lucas

Permalänk
Bildexpert 📺

@GGlucke: Generellt sett är problem med Youtube ett problem med Youtube - inte med skärmen. Skärmen visar endast endast den bilddata som grafikkortet skickar. Skärmen kan inte få för sig att bara bråka specifikt med Youtube.

Så börja i rätt ände, testa annan webbläsare, rensa och ominstallera drivrutiner för grafikkortet etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laxpudding:

@GGlucke: Generellt sett är problem med Youtube ett problem med Youtube - inte med skärmen. Skärmen visar endast endast den bilddata som grafikkortet skickar. Skärmen kan inte få för sig att bara bråka specifikt med Youtube.

Så börja i rätt ände, testa annan webbläsare, rensa och ominstallera drivrutiner för grafikkortet etc.

Förstår vad du menar, glömde att tillägga, när jag kollar film på t.ex. Netflix så händer samma sak också. Ska testa att rensa och ominstallera drivrutiner etc, till en början.

Tack för svaret!