*Såld: Intressekoll: Paket i5 2500k+Asus p8p67 pro+8 Gb DDR3

Permalänk

*Såld: Intressekoll: Paket i5 2500k+Asus p8p67 pro+8 Gb DDR3

Hej

Funderar på att uppgradera, säljer därför följande i paket om intresse är tillräckligt stort:

Processor :Intel Core i5 2500k Sandy Bridge Sockel 1155
RAM: 8 Gb Crucial BallisticX DDR3 (2x4)
Moderkort: Asus p8p67 Pro

Allt är monterat i nuvarande dator (se bild). Köptes begagnad av @fimfim 2015, inga kvitton eller orginalkartonger finns kvar.(förutom minnena, har nog en kartong och kvitto från inet någonstans). Säljer därför alltihop monterat och klart. Har överklockats till 4.5 för intresses skull ett par gånger, men har aldrig använt det utan kört normalt.

Bor i Järna utanför Stockholm, kan mötas upp runt Stockholmsområdet. Blir knepigt att frakta med posten på ett säkert sätt utan orginalkartong, men kanske kan lösas. Prioriterar avhämtning eller möte nära Stockholm.

Bud börjar på 600 för hela paketet,. endast i tråden, ej via PM.
Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, eller inte sälja alls.

Har gjort affärer med flera här på forumet, en har lämnat referens.
Referens: 15717895

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Chassi: NZXT H442 Silent Ultra Black New Edition || MOBO: Asus Z270E || CPU: Core i7 7700K || GPU: MSI Geforce GTX 1080Ti Gaming X || RAM: Corsair LPX 16Gb DDR4 || PSU: Corsair RM 1000i || SSD:Samsung 850 EVO 500+250 Gb || Kylning: NH-D15 ||

Permalänk
Medlem

600 + hämtning

Permalänk

650kr+frakt

Permalänk

650+hämtning

Permalänk

700 + frakt

Permalänk
Medlem

700kr + möte

Permalänk

Monterat och klart? Då följer det med ett chassie? Skulle kunna vara värt att åka för att hämta så jag säger väl 800, vid hämtning då.

Permalänk
Skrivet av Puoti Pelkonen:

Monterat och klart? Då följer det med ett chassie? Skulle kunna vara värt att åka för att hämta så jag säger väl 800, vid hämtning då.

Med monterat och klart betyder det att processorn och minnena är monterade i moderkortet. Chassit ingår inte, där har jag resten av min dator

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Chassi: NZXT H442 Silent Ultra Black New Edition || MOBO: Asus Z270E || CPU: Core i7 7700K || GPU: MSI Geforce GTX 1080Ti Gaming X || RAM: Corsair LPX 16Gb DDR4 || PSU: Corsair RM 1000i || SSD:Samsung 850 EVO 500+250 Gb || Kylning: NH-D15 ||

Permalänk

800 härifrån för MB, Cpu o ram vid hämtning (med mc som jämnar ut soppan för bilen o en låda).

Permalänk
Medlem

Budar 850 möte kring Stockholm söderort (nära stan)

Permalänk
Medlem

850 kr, kan hämta imorn vid ca 13 tiden eller senare kring 17-18 tiden då jag är åt det hållet. Funkar det inte drar jag tebax budet.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Skrivet av huxflux:

850 kr, kan hämta imorn vid ca 13 tiden eller senare kring 17-18 tiden då jag är åt det hållet. Funkar det inte drar jag tebax budet.

Du får lämna ett köp nu pris isf, arbetar hela dagen och kmr ej hinna till in till stan vid den tiden.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingKiwibird:

Du får lämna ett köp nu pris isf, arbetar hela dagen och kmr ej hinna till in till stan vid den tiden.

Jag vet inte hur du menar men skrev att jag kunde hämta från Järna. Funkar inte tiderna för hämtning från Järna eller närtrakt får vi låta det vara.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Skrivet av huxflux:

Jag vet inte hur du menar men skrev att jag kunde hämta från Järna. Funkar inte tiderna för hämtning från Järna eller närtrakt får vi låta det vara.

Sorry, blandade ihop posterna. Försöker hinna med i tråden från jobbet. Jag är hemma klockan 18 från jobbet. Kan sätta 1000 som köp-nu pris. Vill du testa dem först eller ska jag montera ut dem och packa ner dem?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av FlyingKiwibird:

Sorry, blandade ihop posterna. Försöker hinna med i tråden från jobbet. Jag är hemma klockan 18 från jobbet. Kan sätta 1000 som köp-nu pris. Vill du testa dem först eller ska jag montera ut dem och packa ner dem?

Ja ok, men det är lugnt. Hoppar över.

Visa signatur

thank you, come again

Permalänk
Medlem

Intresse finns, kan ge 1000, men behöver chassi också, något du vill sälja samtidigt?

Edit: @FlyingKiwibird: vad vill du isf ha för pris? kan mötas i sthlm eller liknande, har bil men sthm är ivägen för smidig transport från järna ;P

Visa signatur

Citera för garanterat svar

Permalänk
Skrivet av Wastafari:

Intresse finns, kan ge 1000, men behöver chassi också, något du vill sälja samtidigt?

Edit: @FlyingKiwibird: vad vill du isf ha för pris? kan mötas i sthlm eller liknande, har bil men sthm är ivägen för smidig transport från järna ;P

Du har PM.

Visa signatur

Permalänk

@FlyingKiwibird: Du har PM!

Visa signatur

R5 | i5 12600K | RTX 3060 | Z690 | 16 GB RAM | 1 TB M.2 SSD | 3xNH-A14 | NH-D15S | 750 W PSU