Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
grebo
Registrerad
Dec 2004

Scaling on display

Hej jag vill spela streched men jag vill inte ha scale on gpu utan display men de finns inte och välja för mig

https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/702911555411835426...

någon som vet hur man får de?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Mar 2012

det står inte ens vilken skärm du använder, kanske har nått med det å göra, dvs att du inte har nya drivrutiner till den . bara min gissning, jag får fram det men har endast testat medans jag använder tvn som skärm. vet inte om detta är avgörande.

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
grebo
Registrerad
Dec 2004
Skrivet av Ziggy_:

det står inte ens vilken skärm du använder, kanske har nått med det å göra, dvs att du inte har nya drivrutiner till den . bara min gissning, jag får fram det men har endast testat medans jag använder tvn som skärm. vet inte om detta är avgörande.

är inte min dator på bilden. men som du ser kan han välja display men de kan inte jag. jag har en 120hz skärm från 2012 så de känns ju som den borde klara de. kör windows 7 såg att folk hade råkat ut för liknande problem men de var på åttan

Skickades från m.sweclockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Skellefteå
Registrerad
Mar 2012

@ripan_: är du säker på att du har kopplat skärmen ini grafikkortet då och inte i moderkortet?

"I awoke, only to see the rest of the World was still asleep" - Leonardo Da Vinci

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
grebo
Registrerad
Dec 2004

jepp. 100%. men kan de va så att min skärm inte kan de? de är ju en samsung 27 så man kan ju tycka att den borde de

Skickades från m.sweclockers.com