Permalänk
Medlem

Inet vs tvålen

Jag, SweClockers medlemmar och förmodligen hela svenska folket kräver att få reda på hela sanningen hur detta kunde hända! Har ni planer på att ersätta Pingvinstången med tvål framöver och detta är resultatet av er interna testning? Kommer det finnas en special edition för oss på SweClockers där man själv får välja vilken doft man vill ha?

Edit:
Slänger in en länk, notera på bilden att skärmen kommer med inbyggd tvålkopp dessutom

Tvålkopp

Permalänk
Medlem

@improwise: Verkar som att Povel Ramel efter alla dessa år äntligen fått ett svar. Tvålen finns i en bildskärmskartong hos inet.

Dold text
Permalänk
Skrivet av IKEA Billy Bokhylla:

@improwise: Verkar som att Povel Ramel efter alla dessa år äntligen fått ett svar. Tvålen finns i en bildskärmskartong hos inet.

Haha! eller så var det just att de tycker vi luktar äckligt när vi kommer in i butikerna!

Permalänk
Medlem

Nu är ju frågan. Vad är det för slags tvål? Luktar den sommaräng eller polka?

Permalänk
Testpilot

Vad säger @inet om detta?

Permalänk
Medlem

Haha! Får man verkligen returnera en skärm man tvålat in? Vad är nästa grej? Ett mekaniskt tangentbord insmort i HP-Sås?

Permalänk
Nyhetschef

Vad gör @Inet på kontoret om dagarna? Tappade ni tvålen? Har er logotyp och Dr. Inet något med saken att göra? Frågar åt en vän.

Permalänk
Medlem

Utgår ifrån att @Laxpudding snart kommer lägga ut ett test av tvålen?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av roo:

Haha! Får man verkligen returnera en skärm man tvålat in? Vad är nästa grej? Ett mekaniskt tangentbord insmort i HP-Sås?

Kan ju vara en lagerskada eller fraktskada. Med tanke på att Inet inte lär acceptera en retur på det sättet om det var förvållat av kunden. Mer sannolikt en lagerskada, Inet lär ju ha fått ersättning av speditören om det var en fraktskada.

Förresten: Tillverkar HP mekaniska tangentbord?

Permalänk
Medlem

Oj, redan 1a april?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Häxmästare ✨

Garvade gott åt denna! Skulle vara väldigt kul att få lite bakgrund till hur tvålen blev självmedvetande och bosatte sig i kartongen.

Permalänk
Medlem

Jag budar 2300 för den tvåldoftande skärmen!

Permalänk
Nyhetschef

Nu vet vi.

Permalänk
Hedersmedlem

Haha, så konstigt. Dagens garv.

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av improwise:

Slänger in en länk, notera på bilden att skärmen kommer med inbyggd tvålkopp dessutom

Tvålkopp

Kanske någon för någon som försökte bygga en smart spegel med inbyggd tvålkoppshållare för badrummet!

Tvåldoften bör inte besvära i den applikationen.

Permalänk
Benchmaskin 🍞

Nästa stora grej inom skärmteknik. Tvålberikad skärm i olika dofter. Då kanske spel/pojkrummet inte luktar lika illa efter en dag av intensiv gaming

Permalänk
Frida 🥐

Detta tyckte vi var så roligt så det får bli en tävling!

Bästa/roligaste förklaringen i tråden kring hur tvålen hamnade i skärmkartongen vinner presentkort på Inet för 250 kr. Tävlingen avslutas vid midnatt! Go go!

OBS! Inte sponsrat av Inet, vi har bara dålig och omogen humor på redaktionen. // Jacob
Permalänk
Medlem

Perfekt på LAN när det som nästan allra mest behövs är tvål!

Permalänk
Medlem

Jag gissar på att skärmen knivskar sin förra ägare när emballaget skulle öppnas. Gör man det hamnar man ju såklart i fängelse. Och där vet ju alla att det tappas tvålar till höger och vänster.

Permalänk
Forumledare

Nåja, det är iaf en ren gamingskärm. Bästa skärmen när man ska tvåla till motståndarna.
144 Hz gör att bilden flyter bra. Krävs iofs en dator med kräm i för att driva spelen i 144 Hz.
”Yes” säger jag, äntligen en skärm som kan hjälpa mig bli(w) bättre!

Så....nu är jag klar

Permalänk
Medlem

Någon kanske ville spela Call Of Duty 4: Modern Warfare med extrem inlevelse?

Permalänk
Hedersmedlem

Min bidrag till en möjlig "bra" förklaring: Bildskärmen transporterades i en bil tillhörande ett renommerat halvdanskt transportföretag. Ovanpå var en kartong med tvål som skulle levereras till en annan kund, och dålig emballering kombinerat med lite omild hantering ledde till vad som hände.

Permalänk
Hedersmedlem

Försök på en dålig förklaring: Bildskärmen köptes av någon som skulle lära sig programmera med SOAP men som på något sätt lyckades missförstå instruktionerna helt.

Permalänk
Medlem

Enda rimliga förklaringen måste vara att det rör sig om en kundretur från ett fängelse 🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av roo:

Mcdonalds szechuansås *dräglar lite*

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

INET i hemlighet ville bli nya CDON och satte sitt sikte på tvål efter ett erbjudande från en Rumänsk lastbil som var på besök. När INET skulle byta lager så förväxlade man skärmens paket och ställde den i tvållagret. Tvållagret man köpte in visade sig vara en Rumänsk kopia av märket Nivea, där burkarna nu har börjat läcka eftersom man inte har fått sålt av det. Vid noga kontroll av lagret pga läckan upptäckte man skärmen.

Permalänk
Medlem

Själv tror jag helt enkelt att en praktikant fick i uppdrag att "städa" lagret, praktikanten tog med sig tvål och trasor in då han/hon ej bott själv och behövt städa, vilket resulterade i att tvål var det självklara valet!

Permalänk
Medlem

Självrengörande skärm. Ja Tack

Permalänk
Medlem

Jag har tvättat mina skärmar med tvål ibland när jag inte hittat något bättre. Funkar faktiskt rätt bra med vanlig handtvål. Skulle dock säga att doften är en nackdel.

Permalänk
Medlem

Skärmen har givetvis visat något "smutsigt" och behöver behandlas mot detta...