Helgsnack: Vad för kul hände 2024?

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilH:

Hur vet du att det är sista? 😁

En vecka efter att hon föddes så steriliserade jag mig 😁

Permalänk
Medlem

Flyttat till en större lägenhet med min livspartner.
Gått upp i lön efter en extremt spännande förhandling med chefen.
Blev farbror till ännu en otrolig unge.
Firat mamma som fyllde 50 år i somras med en riktig brakfest.
Såg Johnossi live med min sambo och upplevde äkta eufori.

Visa signatur

Ryzen 7800X3D | ASUS GeForce RTX 4070 12GB GDDR6 ProArt OC | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | Corsair RM850x 850W v3 | Samsung 990 PRO M.2 NVMe SSD 4TB | Fractal Design North Svart TG

Permalänk
Medlem

Lyckades fixa bilen så den går riktigt bra

Byggde ny dator som blev himla bra

ISK-kontot har gått rätt bra

Visa signatur

DAN Cases A4-SFX | AMD Ryzen 7 9800X3D | Thermalright AXP90-X47 Full Copper |
INNO3D GeForce RTX 4070 Ti SUPER 16GB Twin X2 | Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 | ASUS ROG Strix B650E-I Gaming WIFI | Samsung 960 EVO 1TB | Corsair SF-600

Permalänk
Medlem

Flyttat till Bern på heltid då frun blev chef för Europa kontoret på banken hon jobbar för och jag jobbar 100% från hemmakontoret. Ungarna anpassat till ny skola och allt flyter på bra. Bra år helt enkelt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

En vecka efter att hon föddes så steriliserade jag mig 😁

Om hon plötsligt blir gravid då så blir det jobbigt stämning hemma 😁.
Själv klippte jag kablarna i augusti.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nem0:

Flyttat till Bern på heltid då frun blev chef för Europa kontoret på banken hon jobbar för och jag jobbar 100% från hemmakontoret. Ungarna anpassat till ny skola och allt flyter på bra. Bra år helt enkelt

Misstänker att hennes månadslön är liiiite högre än min på en bygghandel 😅

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilH:

Om hon plötsligt blir gravid då så blir det jobbigt stämning hemma 😁.
Själv klippte jag kablarna i augusti.

Känner mig inte så orolig faktiskt 😁

Bra jobbat, lite läskigt men helt klart värt det.

Permalänk
Medlem

Flyttade till större hus där vi trivs rejält, fick vårt andra (och sista) barn som är en helt otroligt charmig och glad liten kille, massa tunga projekt avklarade på jobbet, tog tag i förlovningen, säkert fler småsaker men en massa stort och tungt hände iaf 🙂

Permalänk
Medlem

Jag har ingått ett äktenskap med min hustru, samt bytt efternamn till ett gemensamt namn. Två väldigt stora händelser. Jag har även bytt jobb, där jag trivs fenomenalt, har stort inflytande och kan fortfarande jobba 100% remote.

Mitt band släppte vårt debutalbum, vilket idag faktiskt rankades som den bästa skivan 2024 inom genren av ett måttligt stort community. Ett fantastiskt år! Jag vet inte hur 2025 skall slå detta, men då både bröllop och bröllopsresa är avklarat, så får jag väl sätta upp några ordentliga sparmål för 2025 istället.

Gott nytt år, samtliga!

PS. Året avslutas med en enorm händelse, dagen till ära fyller mitt Steam-konto 20 år. Tjoho!

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilH:

Misstänker att hennes månadslön är liiiite högre än min på en bygghandel 😅

Högre än min också 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av Minzert:

Känner mig inte så orolig faktiskt 😁

Bra jobbat, lite läskigt men helt klart värt det.

Jag tyckte faktiskt inte att det var läskigt alls. Och allt är precis som vanligt efteråt förutom att man slipper oroa sig för en "olycka"