Släpper mitt första spel idag [Glitch Party]

Permalänk

Släpper mitt första spel idag [Glitch Party]

Så taggad just nu! Släppte precis mitt första spel på steam för 10 minuter sedan Vid release hade Glitch Party 824 önskelistningar. Kommer posta hur mycket sålda kopior det resulterar i om 1 vecka.

Glitch Party är ett multiplayer spel där man tävlar i olika minigames mot sina vänner. Där varje gång man kommer in i ett nytt minigame så finns det en chans där man får spela den "Glitchade" versionen. Där något extra händer.

Är det någon som har några frågor angående Steam eller utvecklingen inom Unreal Engine svarar jag gärna! (Så gott jag kan).

Jag hade noll erfarnhet inom spelutveckling när jag började med spelet. Jag visste bara att jag ville göra ett multiplayer spel med minigames som man kunde spela mot grabbarna. (Rekommenderar verkligen inte att göra ett multiplayer spel som sitt första projekt nu i efterhand).

Jag började göra spelmodeller i Blender men insåg att det inte var min grej. Det tog väldigt lång tid och jag har verkligen ingen känsla för det. Så som man ser så har jag köpt en del assets. Men det finns verkligen tillräckligt att göra som ensam utvecklare ändå.

Är det någon som vill ha spelet men inte vill köpa det så lägger jag några nycklar här.

ZQ039-4M0XP-3KF6N
AVX3J-JFW9A-8YQXF
72MQL-XCLRK-M9DL8
DMENB-994NE-VEAX9
G440D-DQTKH-HICC0
G8KJN-DQZBA-NI3GF

Här är några keys till:
8VLZH-RDWBW-7FEZK
VWRKN-Z8L4W-4ACFZ
3D8R7-B2W8T-CJBZ7
KMIQE-HGKV7-MTPTI
D8X70-2HKJT-2PYQT

https://store.steampowered.com/app/2270230/Glitch_Party/

Nya nycklar
Permalänk
Medlem

Tack för nyckeln! (första är förbrukad).
Ska ta mig en titt på det efter jobbet.

Permalänk
Medlem

Kul, ska testa sen ikväll!

Jag tog kod: 72MQL-XCLRK-M9DL8

Visa signatur

MSI B650 Tomahawk Wifi, Ryzen 7 9800X3D, Hellhound 7900 XTX, 64GB Kingston Fury, SoundBlaster Z, Corsair HX1200i

Permalänk
Medlem

Grattis till releasen & tack så mycket!

(AVX3J-JFW9A-8YQXF) förbrukad.

Visa signatur

Ryzen 9 5900x | XFX 7900 XTX | x570 Tomahawk | 32gb G.Skill Ripjaws 3600 16-16-16-36 | Massdrop HD 58x's | Edifier R1700 | Moddade Koss Kph30i | Fiio k5 pro | Moddat GMMK Pro

Permalänk
Medlem

Cool, hoppas det säljer bra. Ser riktigt proffsigt ut i alla fall

Noterar några grejer på steamsidan förresten, "Comepete in varius diffrent minigames" bör vara "Compete in various minigames". Några typos + "various different" som är kaka på kaka. Utöver det är det diskutabelt om "minigames" inte bör skrivas isär.

Visa signatur

Nu lurade jag dig att slösa bort ett par värdefulla sekunder av ditt liv på att läsa denna fullständigt poänglösa signatur!

Permalänk
Medlem

Norpade VWRKN-Z8L4W-4ACFZ
Blir ett test

Visa signatur

[Stationär] i7 13700K, RTX3080Ti
[Laptop] i7 11800H + Liquid metal, RTX3070 + Liquid metal
Bild: 42" 4K 120hz
Ljud: Simgot SuperMix 4

Permalänk
Medlem

D8X70-2HKJT-2PYQT

Testar sen. Tackar

Permalänk
Medlem

tog 3D8R7-B2W8T-CJBZ7 , tack! Ska också testa!

Visa signatur

MSI MAG B650 Tomahawk WIFI • AMD Ryzen 7 9800X3D 4.7 GHz 104MB • Noctua NH-D15 • Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 FURY Beast AMD EXPO/XMP 3.0 • ASUS GeForce RTX 5080 16GB Prime OC • MSI MPG A1000G PCIE5 1000W • Kingston Fury Renegade 2TB • LG 27'' UltraGear 27GP850P Nano IPS QHD 180 Hz

Permalänk

Nycklarna är slut :/
Låter som ett kul gemenskapskapsspel, blir testa om jag får med några på discord.

Visa signatur

Hörlursförstärkare: RebelAmp/Asgard v3/Fosi Audio Tube-P2.
Hörlurar: Sennheiser HD 6XX, BeyerdynamiDT 1770 Pro, Hifiman Sundara Closed

Permalänk
Skrivet av kaput:

Cool, hoppas det säljer bra. Ser riktigt proffsigt ut i alla fall

Noterar några grejer på steamsidan förresten, "Comepete in varius diffrent minigames" bör vara "Compete in various minigames". Några typos + "various different" som är kaka på kaka. Utöver det är det diskutabelt om "minigames" inte bör skrivas isär.

Sjukt hur man stirrar sig blind på grejer man har skrivit själv. Gick in och redigera det nu! Tack