Missa inte Amazon Prime Deal Days!

SweClockers Drop! Corsair pressar priserna på PSU och kylning

Permalänk
Medlem

Hej
Jag skulle handla men koden funkar inte idag , tacksam om jag får koden i veckan. Det gäller NAUTILUS 360 RS LCD Liquid CPU

Permalänk

Kod för PSU

Skrivet av CorsairMartin:

Halloj!

Först och främst, kul att så många av er verkar gilla och redan utnyttjat erbjudandet!

Det verkar tyvärr som min kollega som ansvarar för webbutiken och satte upp rabattkoden råkat sätta slutdatum en dag för tidigt. Jag har pingat kollegan men i och med att det är söndag är sannolikheten att rabattkoden fixas idag minimal.

Ni som inte hunnit handla än och tänkt handla idag (söndag), skriv en kommentar här i artikeln innan 23:59 så försöker jag fixa fram rabattkoder till er i början av veckan så att ni också kan ta del av erbjudandet. Obs att kommentar behöver läggas senast 23:59 (svensk tid) idag 28/9.

/Martin

Intresserad av kod för PSU jag också.

Mvh
SwedGhost

Permalänk
Medlem

Halloj!

Först och främst, kul att så många av er verkar gilla och redan utnyttjat erbjudandet!

Det verkar tyvärr som min kollega som ansvarar för webbutiken och satte upp rabattkoden råkat sätta slutdatum en dag för tidigt. Jag har pingat kollegan men i och med att det är söndag är sannolikheten att rabattkoden fixas idag minimal.

Ni som inte hunnit handla än och tänkt handla idag (söndag), skriv en kommentar här i artikeln innan 23:59 så försöker jag fixa fram rabattkoder till er i början av veckan så att ni också kan ta del av erbjudandet. Obs att kommentar behöver läggas senast 23:59 (svensk tid) idag 28/9.

/Martin

Önskar också gärna en rabattkod för en rm1000x PSU
Mvh

Permalänk
Medlem

Hade tänkt handla ett nätagg!

Visa signatur

Stationär: R9 5950X - B550-F GAMING WIFI II - 2x16GB DDR4 3600MHz CL16 - Radeon RX 9070 XT - Fury Renegade 2TB + 970 EVO Plus 1TB - 750W 80+ Gold - Fractal Design Define C - Samsung LC49RG90
Bärbar: MacBook Pro 14 M3
Mobil: Apple iPhone 16

Permalänk
Medlem

Jag är definitivt intresserad av en rabattkod till kylaren!

Permalänk
Medlem

rabattkod för en rm1000x PSU..plz

Permalänk

Intresserad av kod för PSU.

Visa signatur

Gaming: i7 8700k delid @ 4.8ghz | Noctua NH-D15
ASUS Maximus Hero X | Corsair 32gb 3000Mhz | EVGA GTX 1080ti SC Black Edition
NAS: Ryzen 3 3200g | Asus Prime X370 Pro | Kingston 8gb ECC | 4x4tb WD Red

Permalänk
Medlem

Halloj!

/Martin

Bra timing, behöver en ny CPU kylare!
Trist att jag inte såg det förrän idag, men det verkar ju lösa sig ändå!

I.e skriv upp mig för en kod på kylaren!

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | GeForce RTX 5090 | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Pro 16" | Apple M1 Max

Permalänk
Medlem

Halloj!

/Martin

Snyggt och hoppas det går att lösa. Jag skulle gärna vilja ha en kod för PSU i sådana fall.

Visa signatur

Meshify S2 Dark TG | ROG STRIX B550 E-Gaming | Ryzen 5800X | G.Skill @ 3200/CL14 16GB | EVO Plus 970 1TB | ASUS ROG Ryujin 360mm | Gigabyte 3080 10GB GAMING OC | Seasonic Focus PX 850W

Permalänk
Medlem

Det verksr fungera nu

Permalänk
Redaktion
Skribent

Halloj!

/Martin

Skrivet av vinylens:

Tänkte jag skulle köpa ett tänkte dags att byta ut mitt gamla RM650I så väntar med spänning.

Skrivet av xankalleg:

Tar gärna en sådan rabattkod på nätaggregatet

Skrivet av Timonski:

Hej
Jag skulle handla men koden funkar inte idag , tacksam om jag får koden i veckan. Det gäller NAUTILUS 360 RS LCD Liquid CPU

Skrivet av Swed_Ghost:

Intresserad av kod för PSU jag också.

Mvh
SwedGhost

Skrivet av QuickZy:

Önskar också gärna en rabattkod för en rm1000x PSU
Mvh

Skrivet av Dedde:

Hade tänkt handla ett nätagg!

Skrivet av murkur:

Jag är definitivt intresserad av en rabattkod till kylaren!

Skrivet av lpiojdvc:

rabattkod för en rm1000x PSU..plz

Skrivet av grovsnusarn:

Intresserad av kod för PSU.

Fixat! Rabatten är förlängd till midnatt så nu kan ni köpa det ni vill ha utan att gå vägen om @CorsairMartin.

Permalänk
Medlem
Skrivet av petter_mattsson:

Fixat! Rabatten är förlängd till midnatt så nu kan ni köpa det ni vill ha utan att gå vägen om @CorsairMartin.

Tackar order lagd.

Visa signatur

Moderkort: B550M AORUS PRO , Minne: 64GB 3600Mhz HDD1: Intel 660P M2 1TB, HDD2: Kingston A400 960GB CPU: 5700X, Kylning: NH-D15 black GPU: RTX 4080 VENTUS 3X OC Låda: Define 7 Compact Glass, PSU: RM650i
Mus: G502 Wireless Lightspeed, Tangentbord: Strafe RGB MK.2, Monitor: LC49G95TSSRXEN
Surfplatta: Galaxy Tab S9 FE, Telefon: Pixel 9

Permalänk
Medlem

Order inknappad!
Missade Inet megaclick då jag tänkte 15 sekunder o sedan var det slutsålt…
Tack SweC 🙂

Permalänk
Medlem

Det fungerar men dessvärre gäller rabatten bara på den svarta varianten 😭

Permalänk
Skrivet av Timonski:

Hej

Skrivet av Timonski:

Det fungerar men dessvärre gäller rabatten bara på den svarta varianten 😭

Tänkte du på vita varianten av kylaren eller nätagg?

Permalänk
Medlem
Skrivet av AlexCooper:

Tänkte du på vita varianten av kylaren eller nätagg?

Kylaren