ABIT IC7, har du fått den nya kylaren?

Permalänk
Medlem

ABIT IC7, har du fått den nya kylaren?

Har du beställt ett sådant moderkort väldigt väldigt nyligen och fått den nya nordbryggekylaren? isf var beställde du det från?

är så otroligt sugen men vill inte riskera att få den gamla kylaren..

Permalänk
Medlem

Köpt tre nya Abit IC7 till jobbet nu i veckan och alla tre hade nya fläkten. Köpte hos vår lokala datorhandlare och han beställer från SMG.

Visa signatur

Jag gillar inte fakta, de stör min argumentation.

Permalänk
Medlem

Hur ser denna nya kylare ut? Är inte så inne på det. Jag har en mindre turkos liknande färg på min kylare, fast det kanske inte säger så mkt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Truelies
Köpt tre nya Abit IC7 till jobbet nu i veckan och alla tre hade nya fläkten. Köpte hos vår lokala datorhandlare och han beställer från SMG.

SMG? vad är det för ngt? hmm undra när datorbutiken får in de nya.. hade ju tänkt beställa därifrån..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
SMG? vad är det för ngt? hmm undra när datorbutiken får in de nya.. hade ju tänkt beställa därifrån..

SMG är en huvudleverantör av datadelar. Huruvida DB har fått kort med nya kylaren vet jag inte. Maila dom och fråga. Har dom koll på läget borde dom veta det.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hyx
Hur ser denna nya kylare ut? Är inte så inne på det. Jag har en mindre turkos liknande färg på min kylare, fast det kanske inte säger så mkt

Stor grön fläns med nedsänkt fläkt i mitten. Du kan titta på IC7 Max3 på Abits hemsida så ser du hur den ser ut.

Visa signatur

Jag gillar inte fakta, de stör min argumentation.

Permalänk
Chassi-Jesus 📦

Re: ABIT IC7, har du fått den nya kylaren?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av miff0
Har du beställt ett sådant moderkort väldigt väldigt nyligen och fått den nya nordbryggekylaren? isf var beställde du det från?

är så otroligt sugen men vill inte riskera att få den gamla kylaren..

Föreslår att du läser igenom den här tråden:
http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=16584...

Permalänk
Medlem

skicka ett mail till abit så skickar de den nya NB fläkten åt er Gratis

Finns en tråd om detta redan sök lite vetja... eller klicka på länken som saitoh skrev

Visa signatur

Burken: Asrock ION 330HT, med moddad kylning.

Permalänk

Fick mitt IC7-G från db i veckan... och det var tyvärr den gamla kylaren

Visa signatur

Huvudburk: AMD Ryzen 9 9950X3D | ASUS ProArt X870E-Creator WIFI) | G.Skill Trident Z5 Neo 96 GB | Asus Geforce TUF 5080 OC | ASUS ProArt PA602 Wood TG | ASUS ProArt LC 420 | Samsung 9100 PRO M.2 NVMe Gen5 2TB | LG 48” C4 OLED | ASUS ROG Strix Scope II 96% Wireless NX Snow | ASUS ROG Keris II Ace Svart | ROG-STRIX-1200P-GAMING | Server: Core i9 10850K | ASUS ROG MAXIMUS XII HERO Z490 (Wi-Fi) | NZXT H710 | ASUS ROG RYUJIN 360

Permalänk
Medlem
Visa signatur

[size="1"]Abit IC7-G, BIOS v.17, P4 2.8C, 2*256Mb Corsair 2-3-2-5
160Gb Seagate SATA, 2*120Gb WD. 60Gb Seagate
GF3 Ti 200 @ Ti 500 :D, Gbit LAN (intel), SB Audigy 2 eX[/size]