Permalänk
Medlem

Vad finns det för smidiga medel för att göra rent plexiglas? mitt svartmålade sunbeam är helt tjockt av tumaftryck och damm det står där och suger åt sig..

Visa signatur

"Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta." Groucho Marx

Permalänk
Medlem

fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint! fint!

Permalänk
Proffsmoddare

jag rengör mitt sunbeam med Fönsterpust och en riktig putstrasa (viktigt att inte använda vilken tygbit som helst vissa repar)

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av [WP@]Wolverine
jag rengör mitt sunbeam med Fönsterpust och en riktig putstrasa (viktigt att inte använda vilken tygbit som helst vissa repar)

ok, då skall jag ta en räd på chassit ikväll.. nån sån trasa och fönsterputs har jag nog liggande någonstanns

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Jädrans fint det börjar bli!
Men inte lite stort? hehe
För stort för min smak i alla fall. Men alla smakar är olika-.
Smaken är som baken, kluven

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Avstängd

Underbart snyggt! Ska blir mycket roligt att se färdiga resultatet sen.

Permalänk
Medlem

Snyggt, tror nog att det kommer vara ´riktigt snyggt när det är färdigt. Förresten hur många kronor har du investerat i plexi?

Visa signatur

tomt

Permalänk
Medlem

200kr han fixade det från en kompis
Står på sidan 1 eller 2

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Bolero
Jädrans fint det börjar bli!
Men inte lite stort? hehe
För stort för min smak i alla fall. Men alla smakar är olika-.
Smaken är som baken, kluven

Lådan är inte så stor med tanke på att jag just nu har 7st diskar och snart ska i med 4 till

Visa signatur

|i7 980X EE|CM V8|P6T Deluxe OC Palm edition|6gb ddr3 2000mhz|2st HD7950DCII|XFIFatal1ty|5,2TBhdd+2x80GBX25MSSD|LianLiPC201|CorsairHX1000|Samsung T240+3st BenQ 24"@Eyefinity MY FLICKR

Permalänk

Får man fråga vad du har på alla diskar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gRoom

Semesterbilder som alla andra...

Visa signatur

Vill ha tillbaka Övriga ämnen!

Permalänk
Proffsmoddare
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gRoom

Det är mest ettor och nollor

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Lådan är inte så stor med tanke på att jag just nu har 7st diskar och snart ska i med 4 till

hahahha! okej då kan jag förstå det

Visa signatur

DHW02 rad 10 plats 24
DHW03 rad 24 plats 113

Permalänk
Avstängd

ser rejäl ut, väntar på färdiga resultatet

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Medlem

snyggt

Visa signatur

Grejer jag tycker om: OpenBSD, FreeBSD samt Gentoo

Permalänk
Medlem

Suktar efter nya bilder......

Visa signatur

Motto: Stå på dig annars gör någon annan det.

HQ08, 1,2GHz, 2x128mb 1x256mb RAM, GeForceII MX 32mb, 40+80Gb HDD, CD/CD-RW

Permalänk
Proffsmoddare

Tyvärr kan jag inte tillgodose hungern efter nya bilder förren imorgon då lite flera komponeter blir klara men Håll ut!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

varför ska du in med så många diskar? filserver?

Permalänk

fy fan vad snyggt.. funderar på att göra nått sånt.. är det svårt??

Visa signatur

Datorn tar mkt från mitt liv

Permalänk
Proffsmoddare

Hoppsan!

eftersom timmen är för sen för att borra o såga och jag e rastlös så började jag skissa lite på Gravyren och detta är vad jag kom fram till. Det är iallafall en första skiss den lär nog ändras flera gånger innan ja e nöjd

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

nu fick jag magsår : så jävla snyggt !

Permalänk
Medlem

Har du målad bilden för hand? Isf är jag riktigt imponerad. Om du inte har målat den där för hand utan nåt hjälomedel är jag imponerad ändå

Riktigt tufft bygge måste jag säga!

Permalänk
Medlem

sweet!

Visa signatur

Permalänk
Proffsmoddare

Jag kan inte ta full cred för bilden för den är delvis stulen men kraftigt modifierad av mig Bilden är gjord på frihand efter bild på skärmen (har inga patroner i skrivaren) hadde blivit betydligt bättre om jag hadde haft en pappersförlaga.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Hoppsan!

eftersom timmen är för sen för att borra o såga och jag e rastlös så började jag skissa lite på Gravyren och detta är vad jag kom fram till. Det är iallafall en första skiss den lär nog ändras flera gånger innan ja e nöjd

[url]http://wpa.portalofevil.org/case/gravyr.jpg[/url.]

Det där vart äckligt snyggt.

Visa signatur

I7 4770K, MSI Z87-GD65, Gainward GTX770 SLI, 32 Gb Kingston CL11 2400Mhz XMP Beast , Corsair 750D, 2x Seagate Barracuda 3TB Raid 1, Sandisk Extreeme II 240 GB, be quiet! Dark Power Pro10 850W, Logitech G510+G400+G930+Z680

Permalänk
Medlem

hamna fel ^^ *bort*

Visa signatur

"Some poor, phoneless fool is probably sitting next to a waterfall somewhere, totally unaware of how angry and scared he's supposed to be." - Duncan Trussell

Permalänk
Citat:

Hoppsan!

http://wpa.portalofevil.org/case/gravyr.jpg

*Tappar hakan* J*vligt gryms målat allså... Blir RIKTIGT impad...

Permalänk
Medlem

inte riktigt min stil men! det lär duga, hade velat haft någe datorrealterat i stället om det hade varit mitt bygge.!

Visa signatur

AMD Athlon 64 Newcastle 2800+ @ 2007 mhz * Adata pc 3200 2*256 ddr (512 mb) * 3 Stycken hårddiskar à 170 gb 7200 rpm * Radeon 9600 PRO @ 300/500 mhz * Samsung 52x CD/RW

Permalänk
Avstängd

ser ut att kunna bli riktigt vackert

Visa signatur

"Difficile est satiram non scribere." - It is difficult not to write satire. -Juvenal

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0cz
inte riktigt min stil men! det lär duga, hade velat haft någe datorrealterat i stället om det hade varit mitt bygge.!

När datorn är färdig är det ju bara att ställa in fokus typ 20cm längre bort så har du dina datorprylar

Äääääääääääääckligt snyggt vadå inte i klass med bit-tech?

Visa signatur

| i9 9900K | Z390 AORUS | 48GB Corsair VENGEANCE LPX | RTX 2600 SUPER |
| Dell UltraSharp U2724 x2 | Logitech Z5500 | Dygma Defy | Logitech lift |